2024-10-08, 16:20
Medlem
IK Sirius har fått ett stort FAN, och det är jag! Fan vad bra dom blivit!!!

Innan var jag ett stort Ifk fan! Men fan vad dåliga dom blivit de senaste åren! Fan vad man förlorat pengar på dom, FYFAN! Det tåget hoppa jag av förra året och började luta mig åt Malmö! Men efter att sett Sirius spela det senaste och vunnit tillbaka mycket av det jag förlorat på blåvitt, så säger jag bara HEJA Sirius!

Eller vad tycker ni andra? Har dom inte blivit riktigt bra eller?
Citera
2024-10-08, 16:22
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arrl
IK Sirius har fått ett stort FAN, och det är jag! Fan vad bra dom blivit!!!

Innan var jag ett stort Ifk fan! Men fan vad dåliga dom blivit de senaste åren! Fan vad man förlorat pengar på dom, FYFAN! Det tåget hoppa jag av förra året och började luta mig åt Malmö! Men efter att sett Sirius spela det senaste och vunnit tillbaka mycket av det jag förlorat på blåvitt, så säger jag bara HEJA Sirius!

Att gå från Blåvitt till MFF till Sirius visar bara vilken mupp du är..

Snart är du differ sen gaisare sen blåvit igen.
Citera
2024-10-08, 16:27
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
IK Sirius har fått ett stort FAN, och det är jag! Fan vad bra dom blivit!!

Sirius gör det bra nuförtiden, att de skulle ligga före Häcken i tabellen så här dags hade jag nog inte trott.

Vad gäller Djurgården, förstår inte gnället riktigt. Ok att de borde ligga som klara tvåor i tabellen men inte gör det. Men kollar man på deras spelschema så ser det ganska framkomligt ut - bara SerieSilver-finalen mot Hammarby som kan ställa till det, annars bör de ta tre poäng i resten av matcherna.
Citera
2024-10-08, 16:27
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Han har ju ändå förlorat massa pengar på blåvitt klart han hoppar av då
Citera
2024-10-08, 16:30
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler

Riktigt pinsamt. Dessutom skulle en äkta blåvit aldrig ens fundera på börja heja på MFF
Citera
2024-10-08, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler

Exakt! Fan vad dom svikit! xD

Sirius däremot! Rena guldkalven! Dom får ofta helt sjuka odds med, antagligen för att folk inte insett hur jävla bra dom är än.
Citera
2024-10-08, 16:33
Medlem
Citat:
Riktigt pinsamt. Dessutom skulle en äkta blåvit aldrig ens fundera på börja heja på MFF

Skulle blåvitt inte sugit dom senaste åren så skulle jag stannat. Aldrig mer blåvitt för min del, dom har svikit sina supportrar och man kan tro att dom spelar i superettan!
Citera
2024-10-08, 16:36
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Skulle blåvitt inte sugit dom senaste åren så skulle jag stannat. Aldrig mer blåvitt för min del, dom har svikit sina supportrar och man kan tro att dom spelar i superettan!

Jag var en ung tonåring 2004 när AIK åkte ur allsvenskan det kändes som livet tog slut men här är jag fortarande gnagare 20 år senare och relativt nöjd med denna säsong hur det än kommer sluta. Sluta trolla nu.
Citera
2024-10-08, 16:37
Medlem
Citat:
Jag var en ung tonåring 2004 när AIK åkte ur allsvenskan det kändes som livet tog slut men här är jag fortarande gnagare 20 år senare och relativt nöjd med denna säsong hur det än kommer sluta. Sluta trolla nu.

Jag trollar inte! Jag menar allvar, sirius har visat vart skåpet ska stå! Blåvitt har svikit i många år!

Kan du ge mig en förklaring hur Sveriges tredje största fotbollsklubb kan ha blivit så jävla dåligt? Dom har haft flera år på sig?
Citera
2024-10-08, 16:38
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Om Kjetil går till dif efter sin succe så är han ju efterbliven.
Säkert, men samtidigt har han onekligen haft tunga erbjuden på bordet som han uppenbarligen tackat nej till, på grund av gissningsvis sociala faktorer. Sverige och Stockholm kan vara något mellanalternativ som kanske passar perfekt? Letar man tränare är man dumma om man inte ställer frågan iaf. Det där är Skandinaviens bästa tränare för tillfället.
Citera
2024-10-08, 17:38
Medlem
trazkeis avatar
Citat:

Äh låt grabben vara! Heja Häcken! Och GAIS!
Citera
2024-10-08, 17:41
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Äh låt grabben vara! Heja Häcken! Och GAIS!

Och Bajen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in