Citat:
Ursprungligen postat av
slipperyslope
Jo.. kontraproduktiva anktioner är ett problem för alla oss som vill ha en någorlunda fredlig värld att leva i på sikt. Fattar inte att du verkar älska våld och död?
Du känner till begrepp som :
-Orsak/verkan..
-Kriminellt leverne ger konsekvenser, som tex frihetsberövning..
-Tex..
Så var det alleredan vid gamla-testamentes dagar, och innan dess. Allmänt vedertaget på global nivå.