Citat:
Ursprungligen postat av
senapsillen
Vad skulle vinsten för Ryssland bli om gränsen fryses där dom står nu? Sanktionerna kommer ju att finnas kvar tills Ryssland drar sig tillbaka, så är det pakistanska mandariner dom tänker göra affärer i?
I stort sätt finns inga vinnare i detta. Men de företag som köpte upp rättigheterna till Ukrainas gasfält, jordbruksmark och återuppbyggnad kommer vara de största förlorarna om man bortser från de som förlorat sina liv.
Edit:
jo det finns vinnare, de som producerar vapen!