Citat:
Ursprungligen postat av
Follows
Hela båten måste numera anpassa språket till barnnivå pga fru henry

Mata efter (rep) var för svårt, först där tappade hon mig, då det inte är en båtterm ens utan vanlig livskännedom
Gurra har fått en lapp från produktionen med en fråga till Clara om hennes homosexualitet

som plåster på såren för hennes missnöje med honom, på denna lapp står det tydligt vilka inkluderande termer han bör använda för att undvika att bli kastrerad, Gurra är lite gammalmodig i syn på sexualitet & stor humor hade uppstått om Gurra hade slagit henne med hennes eget vapen & råkat yppa
"Jag förstår inte dom här konstiga termerna du för dig med om en helt vanlig flata

vad innehåller en hbtq
plus+meny på McDonalds?, panflöjtssexuell?" etc
Varför lägger man ens till det adjektivet om flickvännen om det inte vore för att hon fantiserar om att vara den flickvännen

just där och då, Mamma Reuter projicerar att Dante! har höga krav! därför var det viktigt att återge att hon var söt.
VI väntar spänt på
när Reuter initierat frågar Ankan om hans intelligenta flickvän också
SodaFointain
Men näsa säsong går till rio
Hur mycket kortare är det då? 2 sjömil?
I sista säsongen kommer dom segla Gotland runt