2024-10-01, 22:25
Medlem
Crapmagics avatar
Ballonger på födelsedagen för en fullvuxen karl, jag förstår att Äpplet börjar gråta

Clara gör en politisk markering mot en vit medelålders man efter pausen,
"Du skärrade mig"
Hon har ställd till med mer dålig stämning än samtliga säsonger hittills på bara 5 program
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-01 kl. 22:36.
Citera
2024-10-01, 22:31
Medlem
Vet inte vad Gurras crew sysslar med. De står och drömmer när Foppa kunde ha förlorat fingrarna där.
Citera
2024-10-01, 22:37
Medlem
Skidlifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Vet inte vad Gurras crew sysslar med. De står och drömmer när Foppa kunde ha förlorat fingrarna där.

Ja han där Henti verkar ju inte fatta mycket om segling med den båten.

Obegripligt att han inte begärde hjälp av Gurra eller någon annan när det var helt uppenbart att Ankan, Foppa och Clara inte hade någon susning vad de gjorde. Troligtvis visste inte Henti själv hur saker skulle göras.
Senast redigerad av Skidlift 2024-10-01 kl. 22:49.
Citera
2024-10-01, 22:38
Medlem
Foppa skadad när han tappade repet och skulle ta det igen. Brände händerna ordentligt. Men han gnäller inte utan får hjälp av Gurra att tejpa fingrarna. Egentligen Ankans fel som inte kan hålla repet i spänning. Han fick det även över magen när det rusade iväg, undrar hur den ser ut nu? Kan tänka mig ordentliga blåmärken som minst. Vad gör egentligen Clara på båten mer än att tycka synd om sig själv att hon inte förstår något och gör ännu mindre?
Senast redigerad av KamratBlue 2024-10-01 kl. 22:40.
Citera
2024-10-01, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Foppa skadad när han tappade repet och skulle ta det igen. Brände händerna ordentligt. Men han gnäller inte utan får hjälp av Gurra att tejpa fingrarna. Egentligen Ankans fel som inte kan hålla repet i spänning. Han fick det även över magen när det rusade iväg, undrar hur den ser ut nu? Kan tänka mig ordentliga blåmärken som minst. Vad gör egentligen Clara på båten mer än att tycka synd om sig själv att hon inte förstår något och gör ännu mindre?

OM man ska försvara en lite bitter flata så kan jag tycka att det är kaptenens uppgift att få ALLA att vara delaktiga och fånga upp även dom som har lite svårare att förstå och ta för sig. Men antagligen har gurra misstagit hennes osäkerhet för ointresse. Sen är det förstås jävligt svårt att läsa av och gilla feministiska flator. Problemet är ju att hon bjäbbar emot och höjer rösten i diskussioner samtidigt som hon inte gör något och tar sig för något och det är ju problemet med många feminister. Mycket bjäbb och missnöje, lite verkstad och framfötter i handling.
Citera
2024-10-01, 23:32
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
OM man ska försvara en lite bitter flata så kan jag tycka att det är kaptenens uppgift att få ALLA att vara delaktiga och fånga upp även dom som har lite svårare att förstå och ta för sig. Men antagligen har gurra misstagit hennes osäkerhet för ointresse. Sen är det förstås jävligt svårt att läsa av och gilla feministiska flator. Problemet är ju att hon bjäbbar emot och höjer rösten i diskussioner samtidigt som hon inte gör något och tar sig för något och det är ju problemet med många feminister. Mycket bjäbb och missnöje, lite verkstad och framfötter i handling.
Ta för sig vad ju precis vad hon gjorde, och det sket sig.

I övrigt så upprepar ju du den läxa som Gurra enligt uppgift har självlärt sig, men han kommer nog återfalla i brott
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-01 kl. 23:59.
Citera
2024-10-02, 17:31
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ballonger på födelsedagen för en fullvuxen karl, jag förstår att Äpplet börjar gråta

Clara gör en politisk markering mot en vit medelålders man efter pausen,
"Du skärrade mig"
Hon har ställd till med mer dålig stämning än samtliga säsonger hittills på bara 5 program

Jag blir riktigt obekväm när han ska börja gråta över allting t.o.m när jag ser det på TV, kan tänka mig resten av deltagarna blir detsamma jag tycker han verkar skum.
Citera
2024-10-02, 17:46
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Många har säkert nämnt det! Men fy vad pinsamt med "tant-slem" på över 70-årig kärring som dreglar så över en 31 årig vänster-kille!
Hade en >70årig man gjort detta över en +40år yngre tjej hade det var äckligt....

Jag vet inte riktigt om du skämtar eller inte, om inte så kan du verkligen inte läsa av sociala situationer

Snarare att hon är en "modersfigur" som är hjälpsam och positiv till allting, hon är definitivt min favorit på båten då hon höjer stämningen och fixar och donar med precis allting och gnäller inget utan hon är tacksam att hon får åka över atlanten som måste vara en jäkla bra upplevelse, utan Susanne Reuter hade jag inte pallat kolla på programmet då det hade känts för deppigt, speciellt med äpplets gråtattacker.
Citera
2024-10-03, 00:36
Medlem
Clara med tummen mitt i handen, feministidiot som byter sexualitet till det som gynnar henne mest. Ser ut att ha rökt i 20 år. Foppa på en stark andraplats i oduglighet. Har han livstidskontrakt med Kanal 5 eller varför är han med i varenda program de producerar?

Programmet är kul, det blir lite annorlunda när det pågår så länge på liten yta. Folk klarar inte av att hålla uppe sitt TV-face flera veckor i sträck.
Citera
2024-10-03, 12:48
Medlem
Fan va Clara henry är tråkig och drygt! Usch Usch!!
Citera
2024-10-03, 20:12
Medlem
Clara Henry är en idiot. Skådespelerska? I vad? Har tursamt nog tydligen lyckats missa det. Och klagar på skitsaker som skrubbsår. Dränkt dem i saltvatten så läker de. Och testa att bada i 4 grader C och se hur det känns. Vet att kanalen gör det för tittarsiffror men vad fan …
Citera
2024-10-03, 21:20
Medlem
Hela båten måste numera anpassa språket till barnnivå pga fru henry
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här