2024-10-07, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Det jag säger det är långt fler som ser dina tekniska hjälpmedel än vad som utför GS frivilligt. Fredlös med andra ord du livestreamar själv dina texter till din omgivning.

Bli inte förvånad folk blänger konstigt mot dig när de har telefonen i handen. Ur deras synvinkel är de goda med biståndsorgsnisationer bredvid sig medan spektrumet emot utgörs mest av bråkstakar, knäppgökar, rasister, ensamvargat och folk som lurat hantverkaren. Sen ser de aha snubben kollar bögporr, ganla tanter och tittar på klassfoton över deras barn. Varje gång ni gör telefonsamtal, talar till någon eller skriver en text kan ni få en ny fiende eller någon som vill dra nytta av det för eget intresse.

Och det är just det här jag menar med att ni är onda och är sjuka i huvudet, det du skriver här gör så att sånna som er får onda blickar, ja. Jag är inte rädd för någon utav er och vi alla vet att ni som utnyttjar detta är onda och förtjänar inte ens att röra sig bland vanligt folk. Ni är grovt kriminella. Akta rygg.
Citera
2024-10-07, 23:21
Medlem
Citat:
Det jag säger det är långt fler som ser dina tekniska hjälpmedel än vad som utför GS frivilligt. Fredlös med andra ord du livestreamar själv dina texter till din omgivning.

Bli inte förvånad folk blänger konstigt mot dig när de har telefonen i handen. Ur deras synvinkel är de goda med biståndsorgsnisationer bredvid sig medan spektrumet emot utgörs mest av bråkstakar, knäppgökar, rasister, ensamvargat och folk som lurat hantverkaren. Sen ser de aha snubben kollar bögporr, ganla tanter och tittar på klassfoton över deras barn. Varje gång ni gör telefonsamtal, talar till någon eller skriver en text kan ni få en ny fiende eller någon som vill dra nytta av det för eget intresse.

Asså va? Bögporr gamla tanter och klassfoton? Vad pratar du om? Håll dig till ämnet. Är det där ett påhopp mot mig eller tar du det som ett exempel allmänt bara?

Håll dig till ämnet istället och sluta visa att du/ni förlorar med dessa nonsens ni håller på med.
Citera
2024-10-07, 23:28
Medlem
Citat:

.
Citera
2024-10-08, 01:41
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Man har förändrats på det sättet att man börjar bli immun mot vissa saker som gang stalkare och deras handlers hittar på.

Jag menar när de kör med samma scenarion som upprepas med vartannat år så börjar man få nog vilket brukar resultera i att man isolerar sig sig mer än vad man borde.

Dock kan det vara nödvändigt att ta avstånd från vissa släktingar som deltar eller samarbetar med gang stalking gruppen.

Jo har kommit fram till samma slutsats att det inte är romantiskt och att dom har fått order från någon högre upp i gang stalking hierarkin.

Det hela påminner mig om en historia som jag fick höra om en känd musiker när han var på turne så blev han stalkad av en satanist tjej som ville ha en relation med honom men det visade sig senare att hon inte var intresserad av honom på riktigt utan hon hade bara fått order från sin coven ledare som hade fått den uppfattningen att denna musiker hade nå slags ockulta krafter.

I mitt fall så verkar det som om dom på något märkligt sätt vill ha information om mig men ändå vill dom inte gå så långt att dom inleder en relation.

Kan mycket väl vara så att ledarna inom gang stalking hierarkin tror att jag har någon slags ockulta krafter som dom vill övervaka.

Vid eftertanke kommer jag ihåg hur nyfikna personer är om mina "idéer" där GS-förövare utför GS-stimuli och vill träffa mig för att i princip få mig att avslöja information eller vad jag tänker och vill samt kanske planerar. Jag har märkt att det jag säger tas på allvar och på olika sätt manifesteras. Det som är illa är när tjejer flörtar eller spelar spel med ens känslor för att fiska informationen - de som utför GS-stimuli i syfte att provocera eller skapa synkronicitet vilket är något centralt i GS eftersom synkronicitet ska vara meningsfulla korrelationer utan kausalitet. Det är möjligt att vi ska skapa meningen i våra huvuden som psykologen Dr Jung gjorde efter att han observerade fenomenet. Synkronicitet sägs också vara en form av kommunikation vare sig från Gud/Satan eller universum.

Mycket av GS-stimuli handlar om synkronicitet där GS-måltavlor ska inte se kausaliteten mellan GS-stimuli som utförs av olika medel och via olika vänner - vi ska alltså tro att GS-stimuli inte koordineras men är en form av synkronicitet - märkliga sammanträffanden.

Men jag vidhåller min ståndpunkt att det här är grundat i professionella psykologiska operatörer som försöker manipulera vår perception och psykologi utefter vad de vill att vi ska tro. Men självklart är det möjligt att det här sker övernaturligt via exempelvis Gud. Kanske vill jesuiterna och company att jag ska uppleva Gud eller ha religiösa erfarenheter. Men likväl kan det vara psykologisk krigföring men då skulle inte familj och vänner acceptera det och avslöja om inte de är manipulerade i tron att det är en form av spirituell operation.

Att V2K eller VOICE OF GOD-teknologi är central i GS-sällskapet tyder på vad de vill att vi ska tro - nämligen att vi blir kommunicerade från Gud/Satan/universum (beroende på trossystem). Många aktiva i GS-forum påstår att de hör röster direkt i huvudet. Min tes är att rösten inte finns i huvudet men är skapat via psykologiska operationer som sprider viss information via alla former av medel som når oss och vår hjärna - det är vad PSYOP-operationer går ut på: sprida budskap mot måltavlors psyke för att påverka emotioner och beteende.

Dock om vi går ett steg högre är det möjligen den finansiella och religiösa eliten som sponsrar GS-social engineering mot få "utvalda" för att uppleva något extraordinärt och kanske utvecklas från det. Det är svårt att bedöma vilket utfall de söker men oftast grundar det sig i GS-måltavlans egna beslut i hur "hypergame"-spelet fortsätter. Vi har fri vilja som de kan endast ha inflytande över och därför sker inget direkt eller med tvång. Vissa påstår att GS-gruppens intresse ligger i att "testa" oss och samla information samt att utföra social engineering mot oss.
Citera
2024-10-08, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Sedan finns det väldigt starka kopplingar till schizofreni och schizo-effektiv störning. Mentala sjukdomar kan medvetet skapas eller vara en biprodukt av psykologisk krigföring. Däremot mer sannolikt i mitt fall forskning inom neurovetenskap (neurokrigföring) som grundar sig i hur information kan påverka hjärnan.

Samtliga TI-s är retarderade och babblar strunt.
Du är väldigt lättpåverkad för vi vill att du ska skriva din skit här eftersom det inte tillför något.
Du är vapnet mot de andra dårarna!
Senast redigerad av VoiceOfSatan. 2024-10-08 kl. 14:06.
Citera
2024-10-08, 17:22
Medlem
Citat:
Att V2K eller VOICE OF GOD-teknologi är central i GS-sällskapet tyder på vad de vill att vi ska tro - nämligen att vi blir kommunicerade från Gud/Satan/universum (beroende på trossystem). Många aktiva i GS-forum påstår att de hör röster direkt i huvudet. Min tes är att rösten inte finns i huvudet men är skapat via psykologiska operationer som sprider viss information via alla former av medel som når oss och vår hjärna - det är vad PSYOP-operationer går ut på: sprida budskap mot måltavlors psyke för att påverka emotioner och beteende.

Vad exakt menar du med att V2k är central i GS-sällskapet? Tror du på V2K eller inte? Förtydliga gärna dina tankar här för jag blir väldigt förvirrad av dem. Folk hör röster i sina huvuden, det är du med på, men din tes är att rösten inte finns i huvudet? Var finns den då? Finns den inte i huvudet oavsett ursprung?

Ens tankar är antingen ens egna eller någon/något annans. En tanke i sin egen röst kan vara ens egna tanke men kan också ha utomstående ursprung, t.ex via V2K (fast i just V2K-fallet blir frågan om man ens definierar det som en tanke längre, men vi säger så för stunden). En tanke i någon annans röst kan vara något av det mest naturliga som finns. En del av en naturlig psykologisk utvecklingsprocess som alla kan gå igenom.

"You need not be insane to hear his voice. On the contrary,
it is the simplest and most natural thing imaginable. For instance,
you can ask yourself a question to which "he" gives
answer."
- C. G. Jung, The Archetypes And The Collective Unconscious, Concerning Rebirth

Tankar i någon annans röst kan dock såklart också vara ifrån utomstående ursprung, t.ex via V2K, och det är nog det vanligaste hos folk idag sedan V2K börjades användas på stora mängder människor några år tillbaka.

Det faktum att du i vissa avseenden gällande GS och TIs är väldigt påläst och klartänk samtidigt som du verkar förneka V2K får mig ibland att tro att det är precis som VoiceOfSatan säger; att du sitter och skriver saker som de vill att du ska skriva. Då blir i så fall frågan, är det ens dina egna tankar eller har de lurat i dig detta via psykologiska informationsspridningsoperationer, som du nämnde, eller kanske du till och med är lurad av V2K i form av tankar i din egna röst? Du kan fortsätta förneka det men du tappar mycket trovärdighet hos TIs då väldigt många av oss vet bortom allt tvivel att det sker. Eller så skriver du ett PM till mig här som jag föreslog innan, så kan jag skicka videos till dig som med största sannolikhet kommer övertyga dig om vad jag säger.

Citat:
Ursprungligen postat av VoiceOfSatan.
Vadå kommunistrebeller, leker du Rambo i jungeln?

Du talade om att du utvecklat skydd mot oss med avancerad utrustning. Är det nånting med typ 7 kilo silverfolie virat runt huvudet?
Japp, Plåtrambo kallar dem mig. Vistas aldrig ute utan minst 7 kilo folie.

Citat:
Inte konstigt du sattes upp. Det är ju en chans av tjugo att du talar till en av oss varje gång du i sverige talar till någon. Omgivningen ej inräknad. Du har dansat riverdance på ett minfält.

Som jag sa så flyttade jag till detta stället nyligen och jag har haft er GS-myggor runt mig i flera år. Ni är dock för mig mindre irriterande än vanliga myggor så att jag skulle fly ifrån er hit stämmer dåligt.
Citera
2024-10-08, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plethone
Vad exakt menar du med att V2k är central i GS-sällskapet? Tror du på V2K eller inte?

Men va fan - det spelar väl ingen som helst roll om RiktigTI tror på V2K eller inte.

Ert problem är att ingen läkare, polis, åklagare, ingenjör, journalist eller någon annan med ett uns av kunskap inom området tror på V2K. Det är en "teknik" som inte existerar utanför dina foliekretsar.
Citera
2024-10-08, 19:17
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Samtliga TI-s är retarderade och babblar strunt.
Du är väldigt lättpåverkad för vi vill att du ska skriva din skit här eftersom det inte tillför något.
Du är vapnet mot de andra dårarna!

Jag har pratat med GS-måltavlor som doktorerat. Du missförstår hur psykologisk krigföring påverkar hjärnan. ALLA människor är "lättpåverkade". Däremot håller sig säkert 95% av alla riktiga GS-måltavlor borta från online-sällskap eftersom dessa är fyllda med negativitet och desinformation. Hur är jag vapnet?
Citera
2024-10-08, 19:38
Medlem
Citat:
Att de samlar information om oss har varit uppenbart för mig sedan år 2013 när min vän avslöjade GS-operationen mot mig. Hans egna bedömning är att de ville "lära känna dig" alltså samla information. Sedan dess har många fiskat information och frågat konstiga saker om min bakgrund. Då inser jag att de har blivit kontaktade och tillsagda att t.ex. fiska information och säkerligen utföra diverse GS-stimuli.

Mina tre senaste ex blev snabbt förälskade i mig men vem vet hur ärligt det är - troligen ärligt men samtidigt att de blivit rekryterade och tillsagda att utföra GS-stimuli.

Illuminati-medlemmar (eliter inom olika sekter, kulter och sällskap) får lära sig att de har ockulta krafter och de kan även utföra passiv programmering mot icke-medlemmar i något mycket likt GS vilket jag skrivit om förut. I grund är de anti-Kristendomen och har värderingar likt satanister där vissa har högre värde och gudomlig rätt att styra andra samt att de är Gudar och har övernaturliga krafter.

Om du har ockulta krafter eller inte är nog irrelevant. Men att de kan få GS-förövare att samla information om dig i hemlighet och utföra GS-stimuli för att provocera och skada under täckmantel av "undersökning" om något bisarrt som ockulta fenomen. Dock är det känt i konspirationscirklar att de globala social engineer-entitet (s.k. Dark Ockultist - kolla Mark Passio-videos) utför saker som liknar magi och ockulta krafter genom militärer, myndigheter och underrättelse.

Det kan också vara ett dubbelspel: de ger oss "superkrafter" och skickar GS-förövare för att samla information om effekten av deras operationer. Även att GS-förövare utför GS-stimuli. Dessa "superkrafter" brukar manifesteras för oss som "konstiga" synkronicitet. Kanske är syftet att ge övertyga oss att vi har paranormal inverkan på omgivningen. Eller att vi blir programmerade (hjärntvättade) att uppleva verkligheten på ett visst sätt.

Jag måste läsa klart Leo Zagamis bok - där skriver han exakt om GS-strukturen. Frågan är varför det här utförs mot oss - andra blir trakasserade och förtryckta av jesuiter, frimurare och andra nätverk som verkar ha intresse om makt, struktur och att styra samhället. Alla GS-måltavlor är utsatt för olika program - vissa blir ruinerade som företagare, vissa blir mentalt sjuka, vissa tar självmord etc. och det är svårt att veta vad deras syfte är med en utöver den GS-stimuli som ges.

Social engineer tekniskt sett handlar om att utspela scenarios och ljuga för att komma åt svåråtkomlig information. Jag har definitivt observerat att människor blir tillsagda att ha med oss att göra i olika syften - de är mest intresserade av vilka beslut vi tar, hur vi reagerar, vad vi kommer att göra,, vår mentala uppbyggnad. I min egna mening använder de information för att skapa massiv social engineering och psykologiska operation mot oss vilket kan tolkas som att de ger oss krafter av manifestation. I grunden är vi redan inofficiella Illuminati-medlemmar - åtminstone väldigt få av oss. De flesta blir nog utsatta i syfte av förstörelse och manipulation.

Det kan också vara att de studerar oss om vi har en form av speciell kontakt med Gud eller liknande så det utsätter oss för omänskliga "tester" och övertygar att energi-vapen används som skapar rädsla och stress. De kanske vill upptäcka om vi har en "röst" i huvudet som kan vara kontakt med Gud/Satan eller liknande också därmed finns denna propaganda om V2K-vapen.

Vad tror du de vill undersöka eller uppfatta? Om de ändå manipulerar vår perception och psykologi - hur tillförlitlig blir vår information? Kanske vill de framkalla vår sanna karaktär genom provokationer och sådant i syfte av karaktärsutveckling? Åtminstone ett program. I Zagami-boken anser dessa eliter op absoluta toppen att de är Gudar som har rätt att forma liv och samhällen enligt deras agenda.

Jo det verkar vara så att dom sätter väldigt mycket tid på att bara samla in information.

Kan hända att informationen som dom samlar sedan hamnar i en stor databas där dom möjligtvis har en AI som räknar ut olika saker om ens personlighet utgående från vad man gör eller inte gör🤔

Idag kom den där konstiga tjejen tillbaka efter efter att ha varit borta i många månader så gick hon till samma matbutik vid exakt samma tidpunkt som jag vilket sammanträffande 😆

Och liknande konstiga beteende som tidigare hon tittade på blåbär men köpte inget sedan då jag stod i kassan så stod hon och titta på blommor väldigt länge jag förstod nästan direkt att hon inte hade tänkt handla där utan hon var förmodligen bara där för att samla in information om mig 😒

Jo det är det jag har misstänkt länge att dom kanske tror att vi har direkt kontakt med Gud och kanske har någon övernaturlig förmåga att kommunicera med änglar och högre andeväsen därför måste vi övervakas 🤔
Citera
2024-10-09, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Men va fan - det spelar väl ingen som helst roll om RiktigTI tror på V2K eller inte.

Ert problem är att ingen läkare, polis, åklagare, ingenjör, journalist eller någon annan med ett uns av kunskap inom området tror på V2K. Det är en "teknik" som inte existerar utanför dina foliekretsar.

Kunskap inom vilket område?
Citera
2024-10-09, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plethone
Kunskap inom vilket område?

De områden som krävs för att realisera V2K.

Exakt vilka områden det handlar är omöjligt att svara på eftersom tekniken är okänd. Men medicin, elektronik, radioteknik och systemvetenskap är några av områdena som borde vara berörda.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-10-09 kl. 09:05.
Citera
2024-10-09, 13:31
Medlem
Citat:

Citat:
De områden som krävs för att realisera V2K.

Exakt vilka områden det handlar är omöjligt att svara på eftersom tekniken är okänd. Men medicin, elektronik, radioteknik och systemvetenskap är några av områdena som borde vara berörda.

Du har som vanligt inte ett uns koll på vad du svamlar om. Eller ljuger du medvetet kanske? Det är 50+ år gammal teknologi och flertalet människor som jobbat/jobbar åt DoD/CIA/Darpa osv har erkänt att det existerar samt att det har använts på ovetandes människor.

Microwave auditory effect
https://en.wikipedia.org/wiki/Microwave_auditory_effect

Harvard Scientist Exposes CIA Mind Control Weapons Still Being Used Today | Len Ber & Robert Duncan
https://youtu.be/T501LHx0R_Q

Audio Spotlight - How a Audio Spotlight Works (V2K demonstrated in a classroom)
https://youtu.be/hmNzf9ztnAk

Microwave Voice-to-Skull Success, Announced 1974 (CIA Data)
https://t.me/STFNREPORT/28851

Synthetic Telepathy - The Hidden Truth
https://www.linkedin.com/pulse/synthetic-telepathy-hidden-truth-dr-t-x-montenegro-21llc

Synthetic Telepathy - 6G - Sabrina Wallace (6G using people as antennas using nanotechnology)
https://odysee.com/@Sickofitall:0/Synthetic-Telepathy---6G---Sabrina-Wallace:b

Det finns hundratals andra länkar jag hade kunnat skicka. För någon som faktiskt är intresserad av att veta hur V2K och liknande "sci-fi teknologi" som används på ovetandes civila fungerar så rekommenderar jag Sabrina Wallaces kanaler på rumble och odysee som heter "Psinergy". Hon har många bra videos och använder ofta officiella patent och dokument.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in