2024-10-05, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barachiel
Åt er ska jag skita i min fras som låter:

- var inte rädd!
Nä, utan jag ska riktigt få er att skita i brallan så fort jag får tid åt er!
Mvh
El

Ska vi hjälpa dig byta blöjor? Du verkar skita rätt mycket.
Mvh
Citera
2024-10-05, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plethone
Ca tiotusen km, inte tusen. Filippinerna. Men jag gömmer mig inte, jag flyttade hit innan jag utsattes för GS, vilket visserligen först skedde under en vistelse i Sverige. Här har dessa nätverk och sällskap lång historia, inte minst via Knights of Malta, Jesuiter, Frimurare och amerikanarnas armé/CIa. GS sker här också, men jag har bosatt mig i en 'no-go zone' sedan en tid tillbaka dit få kan gå utan att bli tillfrågade/bortjagade av kommunistrebeller som har fört gerillakrig mot regeringen här fram tills nyligen. Det närmaste GS de kommer nu är drönare nattetid och svarta helikoptrar dagtid ifrån den ganska närliggande "före detta" amerikanska luftbasen.

Vadå kommunistrebeller, leker du Rambo i jungeln?

Du talade om att du utvecklat skydd mot oss med avancerad utrustning. Är det nånting med typ 7 kilo silverfolie virat runt huvudet?
Citera
2024-10-05, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plethone
Men jag gömmer mig inte, jag flyttade hit innan jag utsattes för GS, vilket visserligen först skedde under en vistelse i Sverige.

Inte konstigt du sattes upp. Det är ju en chans av tjugo att du talar till en av oss varje gång du i sverige talar till någon. Omgivningen ej inräknad. Du har dansat riverdance på ett minfält.
Citera
2024-10-05, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoiceOfSatan.
Våra pundare har nog mer framtid än du. Vi får ju alla jobb och bostäder i samhället. Det lönar sig inte att kriga mot oss. Ser vi i tio års perspektiv så kommer den största nollan hos oss köra dyr bil, bo i fint hus och ha en massa barn.

Ok om du nu är så inblandad i gang stalking som du hävdar kan du då svara på hur många av er är satanister? Är det ett krav att vara satanist eller hålla på med någon form av ockultism? Tillåts kristna att vara med i gang stalking nätverket? Eller måste man vara satanist eller åtminstone ateist för att kunna medverka?
Citera
2024-10-05, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Ok om du nu är så inblandad i gang stalking som du hävdar kan du då svara på hur många av er är satanister? Är det ett krav att vara satanist eller hålla på med någon form av ockultism? Tillåts kristna att vara med i gang stalking nätverket? Eller måste man vara satanist eller åtminstone ateist för att kunna medverka?

En kanske, en prostituerad iranska. Varför undrar du, har du träffat henne?
Citera
2024-10-05, 22:00
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J

Märker du inte att hans användarnamn är en fingervisning om vad de vill att vi ska tro? Nämligen att Satan utför GS; därmed är GS fördolt eftersom Satan, enligt Bibeln, har bedragit världen att denne inte existerar. Vad tror du om det?

Istället för de ökända VOICE OF GOD-vapen som påstås användas för att skapa röster (typ schizofreni) är det egentligen VOICE OF SATAN eftersom Dr Robert Duncan försökte övertyga oss att S.A.T.A.N.-vapnet används mot GS-måltavlor i form av Hive Mind där information och instruktioner delas mellan GS-förövare (ens sociala nätverk). I min egna slutsats finns det inga röster men att "rösten" i sig är denna informationdelning och kommunikation med oss genom denna Hive Mind och GS-handlers som handhar informationen (kanske i stor utsträckning AI).

Det kanske är naturligt att personer med satanistiska värderingar och drag gärna blir trogna GS-förövare. Psykologer är sagt att vara de första satanister historiskt sett och psykologiska operatörer i PSYOP-förband i Fort Bragg (USA) där denna påverkan skapas mot oss. Det är åtminstone ex-Frimurare Leo Zagamis åsikt i hans senaste bok om mind control. Mycket av det de gör grundar sig i magi, ockult och dylikt som skapades i tidiga 1900-talet där underrättelsetjänster och magiker samarbetade i metoder att skapa illusioner och bedrägeri (exempelvis).
Citera
2024-10-06, 11:32
Medlem
Detta är emot mänskliga rättigheter på alla sätt. Europakommissionen har koll på denna GS ondska som sker i Sverige.

Har hört någonting om att folk som är bakom spakarna kommer att hamna i rättegångar i Belgien osv. Detta är ju livstids nivå?

Ge mig min ersättning?! Känns ju som att man väntar på en fet summa, det borde ju vara så..
Citera
2024-10-06, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Förlåt om jag verkar skita i en stor del av det du skriver, men... Som stödfitta kan jag garantera alla som läser en sak. Lyd aldrig rådet att söka psykisk vård.

Om du absolut måste ha kontakt med myndigheter - börja nu direkt och vig ditt liv åt att göra det omöjligt för dem att ställa någon diagnos, placera något fel eller på andra sätt kompromissa med dig.

De i svensk vård och annan myndighetstjänst som känner till GS är 300 jävla procent positivt inställd. Om du tror att de orsakar dig problem och ohälsa så kommer de göra slarvsylta med dig tills du försvinner.

Jag rekommenderar att skriva här i stället. Ringer själv ibland till de stödlinjer som finns. Älskar Jourhavande Präst. Ringt mycket och berättat alla detaljer om kristus för dem... Sen avslutar vi med att hitta på något som passar att ha istället för fel.

Mitt argument är inte bara att det är fel att ha dålig inställning till GS, utan i synnerhet att det är dåligt med all dålig attityd oavsett varför man har det.

Bwahahah. Jag har också helhjärtat omfamnat detta ypperliga tillfälle att predika tillbaks, till de mest utmanande av subjekt. Så uppfriskande att höra att fler tar ögonblicket i akt.

Mina 2 cents är att det inte handlar om en grupp, politisk eller religiös inriktning specifikt. Mer som en alltomfattande avhumaniseringsprocess som vi redan förlorat kontrollen över. Även de som var hjärnorna bakom den, från början. Det enda jag har kontroll över nu, är vilken slags energi jag själv vill vara med och ge näring åt.

Och, som sagt. Med vilken attityd.

Citat:
Om du absolut måste ha kontakt med myndigheter - börja nu direkt och vig ditt liv åt att göra det omöjligt för dem att ställa någon diagnos, placera något fel eller på andra sätt kompromissa med dig.

Det här är riktigt sound advice.

Finns en anledning till att böcker som ”The Handmaid’s Tale” börjat gallras ut från skolbiblioteken i vissa delstater just nu.
Citera
2024-10-06, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
Detta är emot mänskliga rättigheter på alla sätt. Europakommissionen har koll på denna GS ondska som sker i Sverige.

Har hört någonting om att folk som är bakom spakarna kommer att hamna i rättegångar i Belgien osv. Detta är ju livstids nivå?

Ge mig min ersättning?! Känns ju som att man väntar på en fet summa, det borde ju vara så..

Lita inte på det, kolla hur det ser ut historiskt.. ingen bekänner något förrän det är preskriberat.

Men så är det för oss alla, på individnivå. Vi är hårdprogrammerade för fysisk överlevnad, slipper vi den återstår att överkomma känslan av nödvändighet att ha en social överlevnad. Överkommer vi den, överkommer vi så småningom de skadliga delarna av vårt ego.
Citera
2024-10-06, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Märker du inte att hans användarnamn är en fingervisning om vad de vill att vi ska tro? Nämligen att Satan utför GS; därmed är GS fördolt eftersom Satan, enligt Bibeln, har bedragit världen att denne inte existerar. Vad tror du om det?

Istället för de ökända VOICE OF GOD-vapen som påstås användas för att skapa röster (typ schizofreni) är det egentligen VOICE OF SATAN eftersom Dr Robert Duncan försökte övertyga oss att S.A.T.A.N.-vapnet används mot GS-måltavlor i form av Hive Mind där information och instruktioner delas mellan GS-förövare (ens sociala nätverk). I min egna slutsats finns det inga röster men att "rösten" i sig är denna informationdelning och kommunikation med oss genom denna Hive Mind och GS-handlers som handhar informationen (kanske i stor utsträckning AI).

Det kanske är naturligt att personer med satanistiska värderingar och drag gärna blir trogna GS-förövare. Psykologer är sagt att vara de första satanister historiskt sett och psykologiska operatörer i PSYOP-förband i Fort Bragg (USA) där denna påverkan skapas mot oss. Det är åtminstone ex-Frimurare Leo Zagamis åsikt i hans senaste bok om mind control. Mycket av det de gör grundar sig i magi, ockult och dylikt som skapades i tidiga 1900-talet där underrättelsetjänster och magiker samarbetade i metoder att skapa illusioner och bedrägeri (exempelvis).

Min högst personliga perspektiv på fenomenet:

Jag håller med i mycket du skriver, och är en ev de mest konsekventa och nyktra personerna i denna tråd.

Det är sant att det är en hel del kristna extremister. Men den mer komplexa verkligheten är att det, utöver dem, även är vänsterextremister, islamiska extremister, dödsknarkarnazister, mongoliska gospelkörledare, you name it..

Det handlar inte om bara en grupp eller inriktning, utan en implodering av grundidéerna vi har fått implementerade sedan barnsben om vem som är frisk, vem som är sjuk, vem har rätt att bestämma vilka definitioner som gäller.
Citera
2024-10-06, 14:25
Medlem
Nej nu ser jag tydligt att det bara finns dårar och clowner härinne och inom TI-comunityn.

Ämnet har de kapat till en knäppgstråd. De verkar inte ens märka av varandra hur jävla störda de egentligen är. Inte ens erkännanden hade gett dem en hint. Nej jag vill inte ens pynta med mitt användarnamn härinne längre
Senast redigerad av Signalspaning 2024-10-06 kl. 15:09.
Citera
2024-10-06, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
GS är ett dynamiskt nätverk av GS-förövare som skapas och underhålls baserat på var en GS-måltavla finns och vad denne gör. Syftet är beteende- och trossystemmodifikation (hjärntvättning/programmering) genom GS-stimuli.

GS-sällskapet är fyllt med olika typer av beroenden vare sig inom religion, droger eller dylikt. Därför finns teorin om att GS utverkas i syfte av att ändra en person genom GS-stimuli. Vidare är grunden att konstant missförstå, stimulera och provocera GS-måltavlor. Vi ska verka något falskt som psykiskt sjuka, drogpåverkade och dumma. Sedan attackeras vår självförtroende och självkänsla samt vårt ego och vår vilja bli attackerat via förnedring och olika former av misshandel som emotionell misshandel genom GS-metoder som förföljelse, verklighetsförvridning (gaslighting), kränkning av privatliv (övervakning) och annat som skapar elände och kaos via att utföra psykologiska operationer mot psyket.

GS-förövare bli tillsagda att anta saker om oss som inte är sanna och agera på det i syfte av att uppsåtligen missförstå oss och ge oss fel behandling - det är en form av krigföring som bygger på att konstant bli missförstådd och kanske genom omvänd psykologi att vi skapas till det som felaktigt antas (självuppfyllande profetia).
Denna dokumentär tycker jag är en must-watch för TI’s, och greppa omfattningen av de psykologiska effekterna även av low-key stimuli.

Det behövs faktiskt inte mer än så. Det är viktigt att förstå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in