2024-10-08, 01:45
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Bara jag som tror att den ”stökiga” frisyren gjorts medvetet? Jag är så jävla trött på allt hon försöker få till ”stressad mamma”-content. För att passa in bland alla mammor som faktiskt sliter PÅ RIKTIGT.
Ska bli kul att se hur hon pallar två sen. Ska vi gissa på migrän/mens/magsmärtor så fort kebaben ska börja jobba efter pappaledigheten??

Hanna kommer ha krackelerat långt innan ungen nummer två är född.
Det är liksom inga sprickor vi ser i fasaden utan ett totalt rivningsobjekt.

Får man uberångest inför ett kalas med typ fem gäster och Lidl köpt helfabrikat så kommer man aldrig klara av ett liv med två under två, hur mycket skärmtid man än ger barnen.
Citera
2024-10-08, 06:48
Medlem
Nu busar hon till det till och äter frukost på golvet ,med en ettåring som inte förstår någonting av det. Att ”.busa” och äta frukost på golvet kan en treåring förstå. Då är man så pass stor man kan fatta att man gör något man inte brukar och att det är tokigt och lite busigt. Man skrattar tillsammans. Att göra det med en ettåring är helt meningslöst, Lars är ju en bebis i princip och förstår ju inte att detta är tokigt eller busigt på något sätt.
Citera
2024-10-08, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsan747
Nu busar hon till det till och äter frukost på golvet ,med en ettåring som inte förstår någonting av det. Att ”.busa” och äta frukost på golvet kan en treåring förstå. Då är man så pass stor man kan fatta att man gör något man inte brukar och att det är tokigt och lite busigt. Man skrattar tillsammans. Att göra det med en ettåring är helt meningslöst, Lars är ju en bebis i princip och förstår ju inte att detta är tokigt eller busigt på något sätt.
Precis, det är bara 5 åriga Hanna som tycker det är lite galet
Citera
2024-10-08, 07:45
Medlem
Citat:
Ja detta gör hon nog enbart för sin egen skull och för att ha något skojigt att lägga ut. Elsabratt brukar äta på golvet med sina barn men dom är 2,5 o 4,5 år och då brukar dom sitta på en filt!
Citera
2024-10-08, 08:00
Medlem
Citat:
Frukosten såg ut som skagenröra… skulle spy om jag åt det till frukost.
Citera
2024-10-08, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja detta gör hon nog enbart för sin egen skull och för att ha något skojigt att lägga ut. Elsabratt brukar äta på golvet med sina barn men dom är 2,5 o 4,5 år och då brukar dom sitta på en filt!

Tror hon gör det för att försöka driva med denna tråden, för L inte fick äta vid ett bord sina första tio månader i livet.
Citera
2024-10-08, 08:18
Medlem
På en vit matta dessutom 🤣
Citera
2024-10-08, 08:33
Medlem
Citat:
Bara jag som tror att den ”stökiga” frisyren gjorts medvetet? Jag är så jävla trött på allt hon försöker få till ”stressad mamma”-content. För att passa in bland alla mammor som faktiskt sliter PÅ RIKTIGT.
Ska bli kul att se hur hon pallar två sen. Ska vi gissa på migrän/mens/magsmärtor så fort kebaben ska börja jobba efter pappaledigheten??

Det var så tydligt att hon stått framför spegeln och dragit ur hår lite här och där för att vi på riktigt ska förstå hur utarbetad hon är efter kalaset.
Citera
2024-10-08, 10:05
Medlem
HT du har ingen gravidmage än, det är gas,
Citera
2024-10-08, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hanna kommer ha krackelerat långt innan ungen nummer två är född.
Det är liksom inga sprickor vi ser i fasaden utan ett totalt rivningsobjekt.

Får man uberångest inför ett kalas med typ fem gäster och Lidl köpt helfabrikat så kommer man aldrig klara av ett liv med två under två, hur mycket skärmtid man än ger barnen.
Tror hon säkert kommer att klara det med stöd,honn kommer inte direkt bli av med sina barn. Sen kanske hon inte kommer att göra allt som många andra föräldrar gör, men jag tror att hon har tid på sig att förbereda sig
Citera
2024-10-08, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Tror hon säkert kommer att klara det med stöd,honn kommer inte direkt bli av med sina barn. Sen kanske hon inte kommer att göra allt som många andra föräldrar gör, men jag tror att hon har tid på sig att förbereda sig
Då måste hon väl själv inse att hon behöver stöd för det måste väl gå ganska långt innan man blir tvingad att ta emot stöd! 🤔
Citera
2024-10-08, 10:29
Medlem
Citat:

Också trött på det där med att livet med barn ska vara så jobbigt och stressigt enligt Hanna!
Jag har aldrig upplevt livet så tufft med barn och då har jag flera barn, ett hus att sköta och ett jobb att gå till. Visst att man upplever saker olika, men att hävda att ett barn som inte ens går än och verkar vara nöjd för det mesta ger en så mycket stress och kaos är löjligt. Så är inte livet med barn. Varför kan hon inte bara visa upp allt det mysiga med att ha barn istället för det här låtsasjobbiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in