• 1
  • 2
2024-10-08, 01:44
Medlem
Testat amfetamin kanske 7-8 gånger. Olika kvalité. Testat Elvanse två gånger, första gången svalde jag pillret. Mådde bra, typ samma som på amfetamin och det höll i länge. En tid efter testade jag samma elvanse men jag krossade och snortade den. Var helt larmad i säkert 14 timmar och dagen efter var ångesten riktigt riktigt jobbig. För mig är amfetamin lite skumt jag blir typ bäng fast uppåt på samma gång. På ladd blir jag endast uppåt nästan som ett E rus och det har jag tagit säkert 200 gånger i olika doser, ladd alltså
Citera
2024-10-14, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre12398
Testat amfetamin kanske 7-8 gånger. Olika kvalité. Testat Elvanse två gånger, första gången svalde jag pillret. Mådde bra, typ samma som på amfetamin och det höll i länge. En tid efter testade jag samma elvanse men jag krossade och snortade den. Var helt larmad i säkert 14 timmar och dagen efter var ångesten riktigt riktigt jobbig. För mig är amfetamin lite skumt jag blir typ bäng fast uppåt på samma gång. På ladd blir jag endast uppåt nästan som ett E rus och det har jag tagit säkert 200 gånger i olika doser, ladd alltså
Placebo is real, nää grabben det funkar inte så, du blir inte mer påtänd för att du snortar elvanse, snarare mindre...
Citera
2024-10-17, 18:43
Helt klart elvanse känns som att ta en lågdos rent amfetamin som verkar hela dagen utan sug efter mer.. och det är en bra sak för att hantera ADHD osv. Ni riktiga tjackisar som klagar på elvanse.
Citera
2024-10-17, 18:45
Medlem
zombie-nations avatar
Attentin är dexamfetamin. Duger inte det?
Citera
2024-10-21, 13:17
Medlem
yournotlikemes avatar
Metamina. Skit. Precis som Elvanse. Mår bra någon timme sen världens krasch!

Ge oss Adderall så ska jag också snacka till mig en diagnos!
Citera
2024-10-22, 14:18
Medlem
Jaggermeisters avatar
Låter mer som att du har för hög dos Elvanse. Jag kör på 50mg/dag o det är perfekt. Motsvarar ~14mg Dexamfetamin
Citera
2024-10-23, 14:08
Det finns dom som har Amfetamin recip på recept i Sverige men det är ganska ovanligt. Tror det kan fås om man har narkolepsi.
Citera
2024-10-31, 08:11
Har man sk. Riktig ADHD. Adhd som yttrar sig neurologiskt utan viljestyrt. Tex evigt kryp i kroppen. Svårt att höra allt vad folk säger. Musiken samma där. Bara några exempel. Min släkting är forskare och kan mycket kemi och anatomi. Hen gav mig ett tips ang. Adhd mediciner. Det kan fungera med Tyrosin och Taurin och tillsammans med gabapentin. Du får ingen narkotisk effekt men istället en mer bättre kick som kan beskrivas som slags lycko känsla. Detta för att dina neurologiska besvär minskas rejält eller helt symtomfri om du har tur. Doser är individuellt och testas fram. Men kom ihåg missbruk,beroende och beteendestörningar har inget med Adhd att göra. Dvs. Inga neurologiska besvär. För denna grupp så finns inga direkta mediciner som tar bort utan där gäller att jobba med sina problem och beteenden. Visst kn CS göra dig lugnare men det gäller de flesta som tar CS i början. Det CS gör är att du bryr dig mindre om omgivningen och dina besvär. Detta uppfattar du själv som att du blir lugnare. Däremot finns en liten grupp som blir väldigt fokuserade på CS. Men på lång sikt är det ingen lösning eftersom dosen behöver höjas och höjningen fungerar ett tag och så håller det på. Tillslut tillbaks på noll. Det gället de flesta narkotiska substanser.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in