Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
Att du hållit på med ditt felaktiga autistmalande om FRB i 10 år säger det mesta om dig. Och sluta ljug. Jag har aldrig pådyvlat dig något påstående som du inte fällt. Du begriper helt enkelt inte vad FRB innebär vilket du bevisar i alla dina poster. Det fetade i ditt inlägg här exempelvis. 100% amatörmässigt och obegripligt. Men du är välkommen att mala vidare i ekonomitråden som jag startade för länge sen i det liberala forumet.
Som jag sa tillhör du de 14 på dussinet som bara gräver sig djupare i gropen.
Du kan se på inläggshistoriken att jag inte ägnat de 14 konspiratorikerna på dussinet några 10 år. Jag har begränsat med tid för konspiratoriker. De två trådarna pågick kanske något år respektive några månader.
Men jag får vara nöjd men att lyckades få dig att citera det du påstår är en "lögn".
"Lögnen" består alltså i att om man "undviker att använda pengar" på olika sätt (byteshandel, krediter) så hävdar jag att man inte "skapar pengar".
Då måste även svält klassas som frosseri, fred betraktas som krig, födelse betraktas som död. Alla ord måste klassas som motsatsen.
Du har aldrig pådyvlat mig något påstående som jag inte fällt?
Haha, försök nu styrka detta påstående med citat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
Om du vill kalla inte bara Rothbard utan alla anhängare till Von Mises för ”muslimska bankirer” så varsågod.