2024-10-07, 18:05
Medlem
Mune Sangss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Det som skrämmer mig är att hon ger fejk-råd om saker som påverkar hälsan. Det kan vara skadligt på många sätt.

Ungefär lika troligt att jag skulle anlita My som kostrådgivare som att
jag skulle anlita Morgan från Ullared som hjärnkirurg.
Citera
2024-10-07, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Av My Martens 7/10 2024. ”Godmorgon ☀️ Hoppas att helgen har varit bra ☺️

Som onlinecoach jobbar jag ständigt med att hjälpa kvinnor att få en sund relation till kost 👌🏻

Att äta hälsosamt ska inte behöva vara tråkigt eller enformigt, då blir det sällan hållbart i längden!

Jag erbjuder goda, hälsosamma recept där vi gemensamt ja var för att hitta hållbara vanor 😍

Jag erbjuder även separata upplägg med rena råvaror med korrekt fördelning mellan macros där du som klient får laborera helt själv…

Allting beror på önskemål, målsättning och vem du är som person! ☺️

Under perioden tillsammans brukar jag låta dig som klient prova på båda delarna för att öka din kunskap och ge en större förståelses kring kost och därmed ett bredare helhetstänk !

Vill du ha hjälp att genomföra en livsstilsförändring, eller uppnå målsättningar som du försökt att nå tidigare, men gett upp på vägen?

Tveka inte på att höra av dig! Länken till min hemsida ligger i min bio…. ☺️

Ha en fin dag !
” Hon och kost. 🙈
Bara kvinnor?

Hon skulle väl döpa gymmet till något annat så att även män skulle känna sig välkomna?
Citera
2024-10-07, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Ungefär lika troligt att jag skulle anlita My som kostrådgivare som att
jag skulle anlita Morgan från Ullared som hjärnkirurg.
Han är dock mångmiljonär, pga smarta aktieaffärer.
Är nog en bra inställning att han inte ska jobba som hjärnkirurg men dum är han inte.
Senast redigerad av Jonsson99 2024-10-07 kl. 18:31.
Citera
2024-10-07, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfan2
Hur går det för nya ägarna i blomsterbutiken?
Stod tidigare i tråden att de två ”nya ägarna” protesterat mot detta och nekat till ägandet.
Det publicerades ordagrant vad Bolagsverket skrev.
Citera
2024-10-07, 18:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Bara kvinnor?

Hon skulle väl döpa gymmet till något annat så att även män skulle känna sig välkomna?
Hon har döpt om det till Mywellness.se, hon visar bara en gammal bild, med det gamla namnet på . Hon är inte så noga av sig. Skit samma liksom, verkar hon tycka .🙃🙃
Citera
2024-10-07, 19:06
Medlem
Citat:
Bara kvinnor?

Jo döpt om det som Tova svarat. Så män får komma till gymmet men verkar bara ge kostråd till kvinnor...
"Som onlinecoach jobbar jag ständigt med att hjälpa kvinnor att få en sund relation till kost 👌🏻"
Tillägg: Hennes egen relation till kost är inte den bästa.
Senast redigerad av Grynet45 2024-10-07 kl. 19:29.
Citera
2024-10-07, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Jo döpt om det som Tova svarat. Så män får komma till gymmet men verkar bara ge kostråd till kvinnor...
"Som onlinecoach jobbar jag ständigt med att hjälpa kvinnor att få en sund relation till kost 👌🏻"
Tillägg: Hennes egen relation till kost är inte den bästa.
Frågan är om gymmet är omdöpt eller ska bli.
I hennes senaste inlägg på facebook som publicerades för 4 timmar sedan står strongmamas.
Citera
2024-10-07, 19:48
Medlem
Citat:
Frågan är om gymmet är omdöpt eller ska bli.
I hennes senaste inlägg på facebook som publicerades för 4 timmar sedan står strongmamas.
I hennes värld räcker det att man säger det eller skriver i ett inlägg att man har bytt namn. Resten är inte så noga.
Senast redigerad av Grynet45 2024-10-07 kl. 20:03.
Citera
2024-10-07, 22:00
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
I hennes värld räcker det att man säger det eller skriver i ett inlägg att man har bytt namn. Resten är inte så noga.

Det lär bli goa smällar juridiskt på falsk marknadsföring då namnet måste överensstämma med deklaration. Att räkna med något proffsigt från hennes sida känns naivt.
Senast redigerad av Geburha 2024-10-07 kl. 22:02.
Citera
2024-10-07, 22:07
Medlem
Hon har ändrat hela texten i hennes profil på instagram. Tagit bort mywellness och skrivit dit strongmamas igen. Hon verkar ha svårt att bestämma sig.

Tränar plötsligt bara kvinnor.
Bara dem över 35 faktiskt.
Vart tog ”alla åldrar vägen”?
Vart tog ”fotbolls-konceptet” vägen?
Citera
2024-10-07, 22:45
Avslutad
Man orkar ju inte med hennes snurriga värld! Blir ju helt matt av att bara försöka följa med i hennes virrvarr. Inte undra på att hon blir utbränd och behöver återhämta sig konstant, med hennes hit-och-dit-liv. Helt makalöst.
Citera
2024-10-07, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aklas
Man orkar ju inte med hennes snurriga värld! Blir ju helt matt av att bara försöka följa med i hennes virrvarr. Inte undra på att hon blir utbränd och behöver återhämta sig konstant, med hennes hit-och-dit-liv. Helt makalöst.
Haha ja verkligen!

Som någon skrev i Book-tråden - medalj till maken som står ut 😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in