2024-10-05, 20:42
Medlem
Och nu idag står fru Hanna Backteman som arbetar med penningtvätt på Swedbank på gymmet med My Martens mytomanen som tydligt och uppenbart gör ekonomiska brottsligheter. Sverige är så korrupt så det finns inte.
Citera
2024-10-05, 21:40
Medlem
Skäms när jag ser träningsklippen 😂😂😂 men har hon fått dårdimpen totalt, hon måste driva med oss på riktigt.
Citera
2024-10-05, 21:57
Medlem
Hur går det för nya ägarna i blomsterbutiken?
Citera
2024-10-05, 22:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babazing
Skäms när jag ser träningsklippen 😂😂😂 men har hon fått dårdimpen totalt, hon måste driva med oss på riktigt.
. Hon ser ut som hon är på helt fel plats då hon går runt i sin gymnastiksal och fjantar. Hon är som ett barn som har en lekstuga att leka i. Och så har hon fått dit en lekkamrat så hon kan ta ett kort att visa upp. Lekkamraten ser lika bortkommen ut hon. Och det är inte första gången hon leker klinkers. Ärlighet har ingen av dessa två en aning om vad det är.
Citera
2024-10-06, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Frågor i bloggen, kommer nog aldrig att besvaras.

"Du som framgångsrik PT. Kan du inte lägga upp lite träningstips? Har dina 100+ klienter varit nöjd med dina upplägg? Vad är det som gör att vi ska välja dig som PT? Är alla dina klienter blyga? Frågorna är många."

"Hur många klienter och onlineklienter har du i månaden? Hur ser en vanlig dag ut när du jobbar med detta?

Skulle vara kul att få läsa mer om det, hur många fysiska klienter du har på en dag samt onlineklienter. Hur lång tid det tar att göra ett kostschema, hur ett träningsupplägg med dig kan se ut, hur ofta man får coachning osv.

Vet inte så mycket om den delen av ditt arbete, bara lite kort och väldigt ytligt. Skulle vara kul att få veta mer i ett blogginlägg!
"

Skulle vara intressant om hon skulle ha frågestund på Kurera bloggen. 😂
Citera
2024-10-06, 18:24
Medlem
TPLs avatar
Nu har hon ytterligare ett konto att kommentera från. mywellnessstudio.se

Av 12 kommentarer (4/10) är 7 skrivna av My. 🙄

hagernasstrand
har blivit så mysigt där borta vid dammarna 🙏🏻

mymartens
@hagernasstrand så vackert 🙌

mywellnessstudio.se
Här hittar ni Pt studion som ligger på Catalinatorget 13 i Hägernässtrand- Täby 👋🏻😊
Citera
2024-10-06, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu har hon ytterligare ett konto att kommentera från. mywellnessstudio.se

Av 12 kommentarer (4/10) är 7 skrivna av My. 🙄

hagernasstrand
har blivit så mysigt där borta vid dammarna 🙏🏻

mymartens
@hagernasstrand så vackert 🙌

mywellnessstudio.se
Här hittar ni Pt studion som ligger på Catalinatorget 13 i Hägernässtrand- Täby 👋🏻😊
Bättre kan hon ! Var är hundarnas konton? L:s?
Citera
2024-10-06, 22:18
Medlem
Nu är hon gift igen med Jonas står det på facebook
Det var en kort skilsmässa 🤪
Citera
2024-10-07, 06:10
Medlem
SaraOlivias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Nu är hon gift igen med Jonas står det på facebook
Det var en kort skilsmässa 🤪

Jag såg det också. Känns stabilt! Framför allt känns det moget... Vem håller ens på så på Facebook? Ändrar status för att man bråkat? Antingen har man gjort slut eller så har man inte gjort slut.
Citera
2024-10-07, 09:15
Avslutad
Av My Martens 7/10 2024. ”Godmorgon ☀️ Hoppas att helgen har varit bra ☺️

Som onlinecoach jobbar jag ständigt med att hjälpa kvinnor att få en sund relation till kost 👌🏻

Att äta hälsosamt ska inte behöva vara tråkigt eller enformigt, då blir det sällan hållbart i längden!

Jag erbjuder goda, hälsosamma recept där vi gemensamt ja var för att hitta hållbara vanor 😍

Jag erbjuder även separata upplägg med rena råvaror med korrekt fördelning mellan macros där du som klient får laborera helt själv…

Allting beror på önskemål, målsättning och vem du är som person! ☺️

Under perioden tillsammans brukar jag låta dig som klient prova på båda delarna för att öka din kunskap och ge en större förståelses kring kost och därmed ett bredare helhetstänk !

Vill du ha hjälp att genomföra en livsstilsförändring, eller uppnå målsättningar som du försökt att nå tidigare, men gett upp på vägen?

Tveka inte på att höra av dig! Länken till min hemsida ligger i min bio…. ☺️

Ha en fin dag !
” Hon och kost. 🙈
Citera
2024-10-07, 10:56
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Hon och kost. 🙈

Det som skrämmer mig är att hon ger fejk-råd om saker som påverkar hälsan. Det kan vara skadligt på många sätt.
Citera
2024-10-07, 13:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Det som skrämmer mig är att hon ger fejk-råd om saker som påverkar hälsan. Det kan vara skadligt på många sätt.
Verkligen. På detta inlägget har hon inga like och en kommentar. Det visar väl lite att ingen tar henne på allvar. Hon är ett hälsofarligt skämt. Om någon mot all förmodan skulle nappa på hennes erbjudande så tar hon hutlöst betalt också🌵
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in