2024-07-03, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodergren29
Är det något som är osmakligt så är de ju endå ni som fortfarande Sitter o skriver o. Daniel plus hans avlidna far samt mor visa lite respekt där va nej det gör ni ju inte !!! Jag vet vem hans mamma va en av dom tuffaste jag träffat plus även i S-vall va hon klassad som farlig Men för er Som undrar så va Danne i Sundsvall förra helgen med Fredrik Falk i kvissleby o även Timrå där mr Kjell tuffing kriminell skulle försöka slå ner Danne gick ju inte så bra då mr Kjell numera är heroinist o endast har käft o skrika med finns vittnen till hela händelsen Danne stog o vänta ingen mr tuff Kjell kom hmm vad händer pundsvall inte lika tuff däruppe längre som förr hahhaa

Var du där och såg honom? Hade han nån tjej med sig?
Citera
2024-07-05, 10:57
Medlem
Alltså vem klassade birgitta som farlig???. Aldrig hört talas om att hon skulle va farlig.. frågade runt, ingen annan ha hört henne som farlig. Lite galen när humöret satte in men inte farlig. Även där bevisar du ca**o hur lite du vet om sanningen

Citat:
Är det något
som är osmakligt så är de ju endå ni som fortfarande Sitter o skriver o. Daniel plus hans avlidna far samt mor visa lite respekt där va nej det gör ni ju inte !!! Jag vet vem hans mamma va en av dom tuffaste jag träffat plus även i S-vall va hon klassad som farlig Men för er Som undrar så va Danne i Sundsvall förra helgen med Fredrik Falk i kvissleby o även Timrå där mr Kjell tuffing kriminell skulle försöka slå ner Danne gick ju inte så bra då mr Kjell numera är heroinist o endast har käft o skrika med finns vittnen till hela händelsen Danne stog o vänta ingen mr tuff Kjell kom hmm vad händer pundsvall inte lika tuff däruppe längre som förr hahhaa
Citera
2024-07-14, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Vidrigt osmakligt Danne har några Lundberg att välja på. Enligt ratsit finns 18 465 st personer över 16 år med det efternamnet i Sverige plus företag: 2 279 st.

Hur Danne kunde känna Wilma Andersson väldigt väl som han påstod övergår mitt förstånd.
Hon hade definitivt inte tittat på äcklet två gånger.

Läser igenom fupen om mordet på Daniels ”älskade kusin” Fan, man blir ju alldeles förvirrad av detta. Daniels pappa Kent är alltså 2 respektive 3 år äldre än sina egna föräldrar

Han är rolig Sodergren också. Hela den där grejen med att låtsats vara kusin var inte osmaklig, däremot att skriva om det är det.
Senast redigerad av Teddy Picker 2024-07-14 kl. 01:53.
Citera
2024-07-20, 19:25
Medlem
Hittade Daniels tiktok av en slump. Han sitter och skriver på unga tjejers tiktok att dom är snygga och sexiga. 🤢
Citera
2024-07-21, 11:21
Medlem
Citat:
Är det något som är osmakligt så är de ju endå ni som fortfarande Sitter o skriver o. Daniel plus hans avlidna far samt mor visa lite respekt där va nej det gör ni ju inte !!! Jag vet vem hans mamma va en av dom tuffaste jag träffat plus även i S-vall va hon klassad som farlig Men för er Som undrar så va Danne i Sundsvall förra helgen med Fredrik Falk i kvissleby o även Timrå där mr Kjell tuffing kriminell skulle försöka slå ner Danne gick ju inte så bra då mr Kjell numera är heroinist o endast har käft o skrika med finns vittnen till hela händelsen Danne stog o vänta ingen mr tuff Kjell kom hmm vad händer pundsvall inte lika tuff däruppe längre som förr hahhaa

Jag bodde granne med Daniel som ung. Hans föräldrar var ohyggligt elaka med honom och saker han fick se och utstå. Det var fylla ,slagsmål och bråk jämt. Han gömde sig mer än en gång i vårat förråd på gångloftet vi hade. Min mamma ( må hon nu vila i frid) gav honom mat och lät honom va inne hos oss och leka. Hon ringde soc flera gånger. Vad vi kunde se då hände inte så mycket mer med det. Han skulle ha fått hamna hos en fosterfamilj.
Dom blev vräkte och sen tappade vi "kontakten" med Daniel.
Citera
2024-10-04, 14:43
Medlem
Såg idag att han söker lägenhet i Sundsvall på såna där lägenhets grupper.

Undra hur han vågar vara här uppe då folk söker efter han .
Citera
2024-10-04, 15:20
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello911

Varför söker folk efter honom? Något speciellt?

Såg att Danne bytte adress nyligen.
Adressändring: 2024-09-22
Ramsövägen 14
185 99 Vaxholm
https://www.ratsit.se/19851119-Stig_Daniel_Lundberg_Vaxholm/Uw_QLzo_4ABMU55VPr--2Jsx_yCfPnwVyxkd938uVl4

Två män bor på samma adress och båda finns på Lexbase och dom flyttade in där 2024-09-01.

Det är ett omsorgsboende.
Kustbohemmet
Nya kustbohemmet är ett litet icke tillståndspliktigt stödboende för personer med beroendeproblematik. Vår verksamhet finns på en Ö ( Ramsö) strax utanför Vaxholm.
Målgrupp
Vi tar emot män, kvinnor och par med beroendeproblematik och som har uttalad vilja att sluta missbruka. Våra klienter måste vara självgående och klarar av att hantera sina övriga åtaganden såsom egen vård , medicinering, duscha själv, äta själv ta sig till läkare eller tandläkare på egenhand.

Det passade tydligen inte Danne då han söker bostad i Sundsvall nu.
Citera
2024-10-06, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Varför söker folk efter honom? Något speciellt?

Såg att Danne bytte adress nyligen.
Adressändring: 2024-09-22
Ramsövägen 14
185 99 Vaxholm
https://www.ratsit.se/19851119-Stig_Daniel_Lundberg_Vaxholm/Uw_QLzo_4ABMU55VPr--2Jsx_yCfPnwVyxkd938uVl4

Två män bor på samma adress och båda finns på Lexbase och dom flyttade in där 2024-09-01.

Det är ett omsorgsboende.
Kustbohemmet
Nya kustbohemmet är ett litet icke tillståndspliktigt stödboende för personer med beroendeproblematik. Vår verksamhet finns på en Ö ( Ramsö) strax utanför Vaxholm.
Målgrupp
Vi tar emot män, kvinnor och par med beroendeproblematik och som har uttalad vilja att sluta missbruka. Våra klienter måste vara självgående och klarar av att hantera sina övriga åtaganden såsom egen vård , medicinering, duscha själv, äta själv ta sig till läkare eller tandläkare på egenhand.

Det passade tydligen inte Danne då han söker bostad i Sundsvall nu.

Fast det gör jag inte
Citera
2024-10-06, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hello911

Jaså vem Söker mig däruppe
Citera
2024-10-06, 21:10
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Jaså vem Söker mig däruppe

Ska jag tolka det som att du outar dig som Henrik?
Citera
2024-10-07, 15:03
Medlem
[quote=Dilkington|89732110]Ska jag tolka det som att du outar dig som Henrik?[/QUOTE

Jag tror "henrik" gjort bort sig lite nu
Citera
2024-10-09, 15:07
Medlem
Såg han hade lagt ut en ny annons idag där han söker bostad i Sundsvall .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in