• 1
  • 2
2024-10-06, 16:45
Medlem
just när man trodde att folk inte kunde bli mer efterblivna...

vad är grejen?
vem fan är det som ska ringas?

varför är så att dom som ägnar sig åt att klottra budskap aldrig har nåt vettigt att säga?

klottrare är ju åtminstone medvetna att dom inte har nåt att säga, det är därför dom nöjer sig med att klottra samma namn om och om igen.
Citera
2024-10-06, 16:50
Medlem
Säg till dig själv: om 20 år kanske människan som skrev det där, leder vårt land.

Efter det har sjunkit in, så tackar du gudarna att iaf inte du har fortplantat dig, så du kan alltså skylla ifrån dig. sen knallar du vidare. Lev och låt leva.
Citera
2024-10-06, 16:54
Medlem
trasig-axels avatar
Vi är många män som spenderar ca halva vår vakna tid på att tänka på den där kvinnan som vi hade en chans med men inte följde upp på. Jag är gift idag men om min kärlek från högstadiet erbjöd sig så skulle jag lämna min familj omedelbart, troligtvis ha ihjäl min nuvarande fru.
Citera
2024-10-06, 17:01
Medlem
ringer folk ens längre? skickar dom inte sms?

är det nån jävla boomer som ligger bakom klottret?
Citera
2024-10-06, 17:07
Medlem
pn222jws avatar
Förslagsvis är det någon dumpad snubbe som vill hämnas...om det inte är en nymfoman-tjej.
Citera
2024-10-06, 17:14
Medlem
Trakessons avatar
För många år sedan kände jag en tjej som brukade klottra sitt mobilnummer. Ibland skrev hon ring för sex. Hon fick väldigt många samtal och de flesta som ringde var minst sagt speciella. Hon låg inte med så hemskt många utan pratade mest skit med dem till hon tröttnade, fast då och då låg hon med någon som ringde och hon blev till och med ihop med några på det viset.
Citera
2024-10-06, 17:22
Medlem
cleolinas avatar
Jag tycker det är jättegulligt. Det är alltså en allmän uppmaning att man ska våga kontakta den man är intresserad av, med tillhörande hjärta i klottret. ”Bli kär!” står det också på vissa, med samma handstil, om man nu säger handstil om graffiti.
Blir glad varje gång jag ser dem, finns ganska många på Östermalm. Har ni sett även i andra stadsdelar?
Fint att folk klottrar lite positiva och peppiga saker i stället för destruktivitet och negativitet.
Lite som de som stickar bonader och sätter upp där det står trevliga saker som ”Det ordnar sig” på och liknande. Fram för fler vänliga klottrare… och stickare! Lagbrott jag står bakom!
Citera
2024-10-06, 17:41
Medlem
HBTKuks avatar
Det är ju bra budskap. Ring mamma, mormor, din fru etc.

Sån är konsten. Varenda liten kukhjärna behöver inte förstå. Fortsätt skrapa trisslotter och lukta på dina fingrar.
Citera
2024-10-06, 17:44
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
just när man trodde att folk inte kunde bli mer efterblivna...

vad är grejen?
vem fan är det som ska ringas?

varför är så att dom som ägnar sig åt att klottra budskap aldrig har nåt vettigt att säga?

klottrare är ju åtminstone medvetna att dom inte har nåt att säga, det är därför dom nöjer sig med att klottra samma namn om och om igen.

Grejen är möjligtvis denna tråden. Man vill väcka reaktioner och många får en kick av arga reaktioner och upprörda människor.

Även när jag var yngre tyckte jag det var kul, än idag tycker jag det är kul med människor som blir upprörda. Det är ju kul.
Citera
2024-10-06, 17:45
Medlem
pn222jws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Jag tycker det är jättegulligt. Det är alltså en allmän uppmaning att man ska våga kontakta den man är intresserad av, med tillhörande hjärta i klottret. ”Bli kär!” står det också på vissa, med samma handstil, om man nu säger handstil om graffiti.
Blir glad varje gång jag ser dem, finns ganska många på Östermalm. Har ni sett även i andra stadsdelar?
Fint att folk klottrar lite positiva och peppiga saker i stället för destruktivitet och negativitet.
Lite som de som stickar bonader och sätter upp där det står trevliga saker som ”Det ordnar sig” på och liknande. Fram för fler vänliga klottrare… och stickare! Lagbrott jag står bakom!

Haa ha - fanns många ute på Stockholms Universitet.
Citera
2024-10-06, 17:47
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Det är ju bra budskap. Ring mamma, mormor, din fru etc.

Ja, det har du rätt i! Behöver ju inte bara vara någon man är lite kär i. Fint budskap i alla fall! Önskar man finge se mer positivitet och kärlek och uppmuntran!
Citera
2024-10-06, 17:48
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Haa ha - fanns många ute på Stockholms Universitet.
Kan jag tänka mig! Lär ju vara hyfsat unga som ligger bakom detta gulliga klotter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in