2024-10-06, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Jaså det gör inte det?

Men hur har du tänkt att Åkesson och de andra i Sverigedemokraterna ska kunna klara att föra en debatt nu i riksdagen så fort de kommer att nämna någonting om hårdare straff och i gängkriminalitet och utvisning? Så kommer ju sossarna att kunna köra över dem tack vare Åkessons smarta inbjudan till bröllopet.

Varenda gång kommer ju Maggan med anhang köra med det och vad skall Åkesson då säga?

Ehh ja men ja .. ehh han visste jag inte om var mc president och stöttade jordgubbe -snubben.- citat Åkesson

För er verkar det som en ren bagatell. Men är man partiledare och ingår i samarbete med regeringen så går det inte hålla på som man vore på Sweden Rock eller spelar dum som Åkesson gillar göra.
Är man partiledare är man det 24/7. Man kan inte sluta vara det när klockan slagit 16.
Säga en sak men sedan gör han tvärtom. Det funkar inte så.

Jag är inte uppdaterad men det verkar som om den här MC-ledaren inte är dömd för något brott. Möjligen trafikförseelser. Det verkar också som om motorcykelmannen stämmer Expressen för förtal. Men jag kanske är mer uppdaterad i morgon.
Citera
2024-10-06, 12:19
Medlem
ariberts avatar
Hela den här historien är felaktigt beskriven av vänstepropagandister.

Det var Mattias Carlssons fd. fru som blev inbjuden till bröllopet och man fick ta med sig respektive. Nu hör det till saken att Mattias fd. fru gift om sig med den här MC gubben Hedarv och då är det ju inte så märkligt att han deltog.

Hela grejen är förbannat uppblåst: Gängkriminell, det låter det. Men han har inte blivit dömt annat än för skitsaker som olovlig körning, fortkörning och någon annan skitsak som kan drabba vem som helst.
Han hävdar själv att han försörjer sig på ett arbete och är inte kriminell.

Detta är inget annat än grovt förtal då han inte är en officiell person och jag hoppas på att han gör en polisanmälan.
Citera
2024-10-06, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Hela den här historien är felaktigt beskriven av vänstepropagandister.

Det var Mattias Carlssons fd. fru som blev inbjuden till bröllopet och man fick ta med sig respektive. Nu hör det till saken att Mattias fd. fru gift om sig med den här MC gubben Hedarv och då är det ju inte så märkligt att han deltog.

Hela grejen är förbannat uppblåst: Gängkriminell, det låter det. Men han har inte blivit dömt annat än för skitsaker som olovlig körning, fortkörning och någon annan skitsak som kan drabba vem som helst.
Han hävdar själv att han försörjer sig på ett arbete och är inte kriminell.

Detta är inget annat än grovt förtal då han inte är en officiell person och jag hoppas på att han gör en polisanmälan.

Jag har sett någonstans att han skall anmäla Expressen. Vi får se hur detta utlöper.
Citera
2024-10-06, 12:27
Medlem
ariberts avatar
Nu har också Expo-juden Jonathan Leman stämt in i kören och klankar ner på bröllopet.
Det är fan hur den här jävla Twitter vänstern tar rygg på varandra.
Citera
2024-10-06, 12:57
Medlem
Ska tydligen ha varit ett gängmöte maskerat som ett bröllop
Citera
2024-10-06, 13:11
Medlem
Görs ingen säkerhetsprövning av bröllopsgästerna?
JÅ har väl livvaktsskydd och då är det väl också rimligt att man kollar upp vilka som deltar på festen.

Om detta har gjorts och med tanke på vad media säger sig ha fått fram, kanske det bara är en höna av en fjäder som har skapats?
Citera
2024-10-06, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia0000
Det är bara löjligt. Personen som det gäller utdöde inget brott på plats. Då finns de mer skumma människor inom politiken än en bröllopsgäst som är med i MC gäng som Expressen pekar ut.

Knappas dessa som håller på med skjuta på allmänna områden och ha tonåringar till soldater. Politikerna skulle få en chock över hur många familjer som är med k MC klubbar från Hellström angels och bandidos som bor i vanliga villaområden med barn och fru och det är alltid lugnt i dessa områden där de bor. De bor bland oss hela tiden utan att någon utsätts för kriminalitet då det är ens granne.

Nu i somras så var Comanches i blodig konflikt med Ismail Abdos (Jordgubbens) gäng, vilket resulterade i flera skjutningar på öppen gata i Köpenhamn. Så om gästen i fråga är med i (och enligt uppgift dessutom högt uppsatt) i Comanches så är det helt klart problematiskt.
Däremot om det är så att personen i fråga inte alls är med i Comanches så är det ju direkt felaktigt förstås.
Citera
2024-10-06, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag har sett någonstans att han skall anmäla Expressen. Vi får se hur detta utlöper.

Om den utpekade gängtoppen inte är med i Comanches så är det troligen ärekränkning eller liknande.
Om det dock stämmer att han är med och då i en ledande position så är det ju väldigt problematiskt.
Som sagt, Comanches var iblandade i konflikter där man sköt mitt på dagen i Köpenhamn senast i somras.
Citera
2024-10-06, 15:09
Medlem
Är det nån som överhudtaget vet om Robert Hedarv är president i Comanches?
Citera
2024-10-06, 15:11
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag är inte uppdaterad men det verkar som om den här MC-ledaren inte är dömd för något brott. Möjligen trafikförseelser. Det verkar också som om motorcykelmannen stämmer Expressen för förtal. Men jag kanske är mer uppdaterad i morgon.

Sista jag läste var han för skattebrott och trafik.
Men det går ju kolla upp noggrannare.

Mc mannen bör nog avstå från jävlas med de stora tidningarna som kanske gräver upp mer om honom som han kanske inte vill skall dyka upp.

Han bör nog mest hålla låg profil.
Men för min del så önskar jag han bråkar vidare för ju mer skit kommer på SD.
Citera
2024-10-06, 15:15
Medlem
fiftyforfiftys avatar
https://www.friatider.se/mattias-kar...d-gangkoppling

Total härdsmälta inom SD.
Citera
2024-10-06, 15:16
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Nu har också Expo-juden Jonathan Leman stämt in i kören och klankar ner på bröllopet.
Det är fan hur den här jävla Twitter vänstern tar rygg på varandra.

Är du en vän till Sverige så bör även du koka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in