2024-10-05, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Artikeln handlar ju om små byhålor. Inte ett dugg dött i Stockholm.

Finns inga unga vita människor kvar snart och svartskallar vill alla hålla sig långt borta ifrån. Unga lever även i någon abstrakt digital värld och är socialt inkompetenta, umgänge och relationer verkar tillhöra det förgångna. En deprimerande trist värld, men där är vi nu.
Citera
2024-10-05, 03:48
Medlem
katr00pzzs avatar
Är för dyrt. Så enkelt är det. En öl kan kosta så mycket som 160:- styck och en drink 300:-. Sedan inträde och någon stans att hänga in din jacka. En utekväll kan enkelt gå på 3000:-, och då har man inte lyxat till det allt för mycket. Har vänner på universitetet som lever på 3k i månaden. Sedan är det ju nästan bara babbar som spenderar pengarna de tjänat ihop under dagen på att sälja kokain eller gräs som är där, så varför ska jag spendera 3k för att vara i samma rum som dem?
Citera
2024-10-05, 05:50
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Finns det något mer att säga i denna frågan?

Möjligtvis är det intressant att se pk-forskare krumbukta sig, för att komma fram till något annat.

Forskaren kommer säkert fram till att det måste utgå nöjesbidrag efter klienterna vuxit ifrån fritidsgården. De är ekonomiskt utsatta. Detta räddar nattklubbarna och är bra för ekonomin naturligtvis. Den vanliga smörjan dvs.
Citera
2024-10-05, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Forskaren kommer säkert fram till att det måste utgå nöjesbidrag efter klienterna vuxit ifrån fritidsgården. De är ekonomiskt utsatta. Detta räddar nattklubbarna och är bra för ekonomin naturligtvis. Den vanliga smörjan dvs.

Något sådant + bussning av vita tjejer.
Citera
2024-10-05, 06:00
Medlem
Inget nytt fenomen, typ 90% ställena i den stad jag studerade i har lagts ned och det skedde för mer än 15 år sedan. En allmän nedgång i intresset att träffas och dricka alkohol startade trenden. När dejtingapparna kom fram så var det mycket bättre än att träffas på uteställena.

För mig som var ung på 90-talet känns dagens samhälle jäkligt torftigt för unga precis som han i artikeln. 90-talet hade uteställen, pumpande eurodisco där man kände igen låtarna och kunde dansa loss. Nu finns det bara blatteställen i storstäderna som man inte skulle sätta sin fot på. Fy fan.
Citera
2024-10-05, 06:11
Medlem
I rather drink alone.
Citera
2024-10-05, 06:37
Medlem
barkeepers avatar
Ja tror det är för undvika jobbiga unga män från MENA.
Citera
2024-10-05, 06:42
Medlem
berenpxxs avatar
Tycker att Flashback redan har gjort en korrekt analys och den stavas:

MENA

Inget mer behöver tilläggas.
Citera
2024-10-05, 06:44
Medlem
Nattklubbar får gärna dö ut. Jag hatar nattklubbar. Stå och köa länge. Finns inga bord där inne. Hög musik så man ej kan prata med sina vänner. Massa fulla människor man ej känner. Dryck som kostar skjortan. Har dessutom träffat noll tjejer genom krogen medan jag träffat många genom vänner, jobb, eller internet. Känns inte som att en miljö där folk är packade och omdömeslösa är bästa stället hitta en partner.

Samt att man vaknar upp med huvudvärk, tom plånbok och störd dygnsrytm så att måndag morgon blir extremt jobbig igen.
Citera
2024-10-05, 06:51
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Jag skrev att det var dyrt på krogen. På krogen kan man äta mat. Att du inte kan läsa/förstå skriven information är inte mitt problem.

Du hade verkligen gjort dig bra som politiker i Östtyskland år 1977.
Citera
2024-10-05, 06:56
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Jag är ingen ungdom, men har aldrig varit på nattklubb.
Lider jag av latent islamism?

Nä. Du lider av pågående islamism utanför nattklubbarna.
Citera
2024-10-05, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berenpxx
Tycker att Flashback redan har gjort en korrekt analys och den stavas:

MENA

Inget mer behöver tilläggas.

Allt dåligt som händer kan ju fan knytas till det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in