2024-10-05, 07:46
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Mångkulturen kom.

När man skaffar partner och firar vill man inte göra det bland en apflock.
Citera
2024-10-05, 07:55
Medlem
Driftstopps avatar
Färre kvinnor går ut vilket betyder att färre män söker sig till nattklubb.
Vilket betyder färre går ut.

Vem vill gå till en bögklubb?
Precis.
Citera
2024-10-05, 07:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Finns inga unga vita människor kvar snart och svartskallar vill alla hålla sig långt borta ifrån. Unga lever även i någon abstrakt digital värld och är socialt inkompetenta, umgänge och relationer verkar tillhöra det förgångna. En deprimerande trist värld, men där är vi nu.
Det där stämmer inte. Var på en klubb igår som hade åldersgräns 23 och över 90% var svenskar. Det där med att invandrare tagit över är knappast en sanning. Digitala världen har dock tagit över som du säger.
Citera
2024-10-05, 07:57
Medlem
Har slutat gå på krogen och det är sen nattklubbarna slutade ta kontanter. Förr i tiden hade jag alltid cash med mig och bestämde mig innan hur mycket kvällen skulle kosta och hur mycket jag skulle ta med, sen när pengarna var slut gick jag hem.

Nu måste man ha med kortet och hur kul är det om man tappar bort eller blir robbad på det?

Inför kontanter igen så kanske jag kommer ut igen, Göteborg jag snackar om.
Citera
2024-10-05, 07:59
Avstängd
även biograferna går dåligt men ingen vet vad det beror på
Citera
2024-10-05, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
haha de vågar inte säga sanningen , sen finns det väl en del privata klubbar typ MC

Du tänker typ som Bandidos fester utan blattar eller ?
Citera
Avstängd
Lustigt att en tråd om "klubbdöd" inte innehåller några som helst vederhäftiga källor på denna påstådda "klubbdöd" annat än en obskyr forskare som påstår sig forska i just....."klubbdöd".
Citera
Medlem
Som man minns för 10-15 år sen när ungbabbarna gnällde för att de inte kom in på krogen. Ordningsvakterna skulle alltid prioritera bort dem eftersom de inte spenderade pengar och endast försökte kladda på tjejer enl sedvanligt respektlöst manér.

Tjejerna ville då inte gå dit och då ville inte heller svenska killar gå dit, som var de som faktiskt brände pengar utav bara helvete.

Men ja man får väl säga att resultatet överträffade förväntningarna gängkrig och klubbdöd.

Skjuts ju en hel del mot gängledare på uteställen.

Givet nackdelarna med dyra drinkar, bakfylla och annat är det knappast värt det om det dessutom finns tinder osv. Dessutom väntar överrasknigssex i var och varannan buske for damerna. De behöver ju för fan poliseskort hem speciellt om de har långt blont hår.
Citera
2024-10-05, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ledigpolis
Nattklubbar får gärna dö ut. Jag hatar nattklubbar. Stå och köa länge. Finns inga bord där inne. Hög musik så man ej kan prata med sina vänner. Massa fulla människor man ej känner. Dryck som kostar skjortan. Har dessutom träffat noll tjejer genom krogen medan jag träffat många genom vänner, jobb, eller internet. Känns inte som att en miljö där folk är packade och omdömeslösa är bästa stället hitta en partner.

Samt att man vaknar upp med huvudvärk, tom plånbok och störd dygnsrytm så att måndag morgon blir extremt jobbig igen.
Finns föreningar för er som gillar sällskapsspel och cosplay
Citera
2024-10-05, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Finns inga unga vita människor kvar snart och svartskallar vill alla hålla sig långt borta ifrån. Unga lever även i någon abstrakt digital värld och är socialt inkompetenta, umgänge och relationer verkar tillhöra det förgångna. En deprimerande trist värld, men där är vi nu.
Ja
Hopas det vänder
Typ som på 20 talet eller ännu bättre 80 talet!!🌟
Citera
2024-10-05, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eysedease
Har slutat gå på krogen och det är sen nattklubbarna slutade ta kontanter. Förr i tiden hade jag alltid cash med mig och bestämde mig innan hur mycket kvällen skulle kosta och hur mycket jag skulle ta med, sen när pengarna var slut gick jag hem.

Nu måste man ha med kortet och hur kul är det om man tappar bort eller blir robbad på det?

Inför kontanter igen så kanske jag kommer ut igen, Göteborg jag snackar om.

Hehe, fin tradition att bli så oregerlig att man inte längre har koll på vad man spenderar eller vart kortet är Det är ju därför man går på krollen förfan!
Citera
2024-10-05, 08:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av krekola
Du tänker typ som Bandidos fester utan blattar eller ?

Nej finns andra lokala MC klubbar än bandidos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in