2024-10-03, 20:26
Avslutad
Såhär. Dem flesta som tjafsar med er få här inne angående känslan ”övervakad” dessa är pundare, fylle mobbande osociala grupper av män. Tyvärr är dem så illa däran att även ni utsatta är mer inkluderande i samhället i Sverige än dessa avarter till offer som egentligen borde försöka se o förstå det ni poängterar. Istället spyr dem ut lögner för att sanningen är något, till skillnad från er. En verklighet dessa förlorande själar inte har kunnat överleva i. Ni kan. Inte dessa som skrämmer er med påhitt som sagts från redan er själva. Försök hjälpa dem istället

Nu, om detta var druid/ odd fellows, etc: nä.
Dessa hade inte använt dessa uttryck samt ens förstått sig på att hur man loggar in på Flashback då dem flesta är ganska oinsatta i modern teknologi. Dem flesta är plus 70 bast. Dessa ni tror arbetar med gangstalking hade i verkligheten inte äns fått bli bjuden på gåsmiddag ute i frimurarnas impopulära trädgårdar i svedala.
Citera
2024-10-04, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barachiel
Såhär. Dem flesta som tjafsar med er få här inne angående känslan ”övervakad” dessa är pundare, fylle mobbande osociala grupper av män. Tyvärr är dem så illa däran att även ni utsatta är mer inkluderande i samhället i Sverige än dessa avarter till offer som egentligen borde försöka se o förstå det ni poängterar. Istället spyr dem ut lögner för att sanningen är något, till skillnad från er. En verklighet dessa förlorande själar inte har kunnat överleva i. Ni kan. Inte dessa som skrämmer er med påhitt som sagts från redan er själva. Försök hjälpa dem istället

Nu, om detta var druid/ odd fellows, etc: nä.
Dessa hade inte använt dessa uttryck samt ens förstått sig på att hur man loggar in på Flashback då dem flesta är ganska oinsatta i modern teknologi. Dem flesta är plus 70 bast. Dessa ni tror arbetar med gangstalking hade i verkligheten inte äns fått bli bjuden på gåsmiddag ute i frimurarnas impopulära trädgårdar i svedala.

Våra pundare har nog mer framtid än du. Vi får ju alla jobb och bostäder i samhället. Det lönar sig inte att kriga mot oss. Ser vi i tio års perspektiv så kommer den största nollan hos oss köra dyr bil, bo i fint hus och ha en massa barn.
Senast redigerad av VoiceOfSatan. 2024-10-04 kl. 00:47.
Citera
2024-10-04, 20:17
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plethone
V2K existerar inte som teknologi? Vad baserar du denna slutsats på? Eller är det bara ett löst antagande? Det är min förståelse att 'syntetisk teknologi' har använts inom eliten sedan 70-talet. Kanske sedan 50-talet. Om du vill får du gärna skicka ett PM så kan jag visa dig flera videos som pekar på detta.

Mikrovågor måste vara i direkt syn? Du menar att mikrovågor inte kan gå igenom material som t.ex trä eller plast?

Håller däremot med att det kan vara normalt att höra röster som inte är ens egna. Det kan finnas flera orsaker till externa röster. Är man däremot en TI så bör man naturligtvis misstänka V2K före allt annat.

Jag är inte insatt i fysik och energifysik på något sätt men om en person hör röster exakt överallt som på tåg och i tunnelbanan är det inte en teknologi som kan nå dig exakt överallt på jordklotet vilket var min poäng.

Det är min egna slutsats att V2K-vapen som beskriv i TI-forum är endast biologiska och psykologiska symptom. Om vi är utsatta för psykologisk krigföring över en tid leder det till olika former av hjärnskada och olika symptom som PTSD. Jag tror däremot att schizofreni har en central roll i det här - GS-gruppen har ett djupt intresse att artificiellt skapa det sedan till vilket syfte vet vi inte. Schizo-effektiv-störning är det som kan skapas av olika former av stress, droger, mediciner och hjärnskada. I min mening verkar det som att deras mål är att skapa associationer via psykologiska operationer genom media, sociala medier och sociala nätverk. I huvudsak används diverse välkända GS-taktiker som mimikry, teater och direktiva konversationer för att förvränga vår verklighet. Okända personer kan prata om saker som är privatkunskap, människor kan agera som skådespelare genom iscensatta scenarios och personer som är nära dig börjar härma dig.

Grundligt är hjärnan och perception av största intresse hos GS-måltavlor. För en normal person som observerar GS-stimuli (taktiker) kan denna helt klart verka schio-effektiv genom att upptäcka saker i sin omgivning som är speciellt skapad för att vara en psykologisk operation - alltså att påverka ens hjärna genom indirekt "kirurgi".

Jag har utsatts för öppen GS i 11 år och än idag väntar jag på ett officiellt avslöjande om varför GS-gruppen har utfört psykologisk krigföring som syftar till perceptionshantering och till en annan del social engineer. De flesta intelligenta GS-måltavlor blir snabbt medvetna att deras psyke är manipulerat speciellt när privatinformation delas mellan orelaterade vänner och bekanta.

V2K och annan science fiction-teknologi som Dr Robert Duncan är i huvudsak desinformation för att öka paranoia, stress och oro hos GS-måltavlor vilket är ett led i psykologisk krigföring. I synnerhet mot personer som uppvisar mentala sårbarheter som depression, oro och trauma samt redan hör någon röst vilket förvärras av GS-stimuli som är meningen - att förvärra den psykologiska och biologiska uppbyggnaden av ens hjärna.

Ändamålet kan troligen vara något större än att enbart skada oss psykologiskt vilket vi inte får veta - det vi observerar och upplever är GS-stimuli vilket ändrar hur vi upplever, uppfattar och förstår det som sker i vår omgivning. Genom att de kontrollerar vår miljö kan de kontrollera oss utan att motsätta sig direkt vår fria vilja - om ändamålet är hjärnkontroll alltså styra oss på ett undangömt sätt och ofta måste en persons ego och vilja brytas ner för att bli undergiven och acceptera GS-agendan. Spekulativt.

CIA och andra myndigheter har en lång oetiskt och amoralisk historia av att experimentera, forska, utnyttja och använda personer med psykologiska sårbarheter. GS är mer likt Zersetzung gällande psykologisk nedbrytning men ändamålet verkar vara en form av hjärnkontroll via perceptionshantering, psykologiska operationer och användandet av civila personer.

Centrala frågan är varför sådan oetisk och kriminella operation tillåts ske av samhället - antagligen är den topphemliga som COINTELPRO och Zersetzung var, eller att samhället ser värde i att tillåta oetiskt forskning bedrivas i syfte av exempelvis hjärnforskning. Men mina pengar går mer till social engineering och försök till hjärnkontroll via indirekta medel och det är högst olagligt som sker via informella och formella medel via en formell auktoritet. Det bedrivs i huvudsak från PSYOP-förband på Fort Bragg i USA och via InfraGrd i Kanada enligt experter i ämnet som Leo Zagami och hans senaste bok om mind control som jag läser just nu.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-10-04 kl. 20:41.
Citera
2024-10-04, 20:31
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Rolig grej! Var har du hittat detta?

En artikel på Internet men det är troligen en viss tolkning av Kabbalah. Dock finns det underlag där olika sekter, kulter och sällskap som anser att schizofreni och mentala sjukdomar är gudomligt och bibliskt som att röster i huvudet är demoner och att en är besatt vid mental ohälsa. Främst bland katolska grupper. De anser att GS är skapat av onda krafter a.k.a. Satan som skapar mental ohälsa. Exempelvis skriver bortgågne Dr Robert Duncan i hans böcker "Project: Soulcatcher" och "How to tame a Demon" att GS-måltavlor är utsatta för militärvapnet som kallas S.A.T.A.N. - Silent Assassination Through Adaptive Networks som ska skapa en "Hive Mind" mellan GS-förövare som delar information och utföra koordinerade aktioner som utför GS-stimuli mot GS-måltavlan. Däremot är de böcker science fiction i min egna bedömning efter att ha läst. Troligen används det som desinformation för att avleda misstankar mot konventionella medel via mobilkommunikation som GS-stimuli koordineras via psykopatiska GS-handlers.

Allt är uppbyggt i illusion, bedrägeri och lögner i syfte att undangömt utföra psykologiska operationer via media, sociala medier och sociala nätverk. En viss typ av långsiktig hjärntvättning, programmering och dylikt (spekulativt) - mind control i korthet. GS-agendan är okänd men utan tvekan är målat konstanta psykologiska operationer (GS-stimuli) mot GS-måltavlan till dess att denne upplever verkligheten som GS-sponsorn vill.

Många GS-måltavlor söker svar om det genom att bli religiösa och tro mer på Gud och Satan samt demoner/änglar vilket kan i sig vara ett mål - många i TI-sällskap förespråkar att söka hjälp från Jesus och Bibeln. Kristna extremister anser att GS-måltavlor är Guds utvalda att utsättas för det i syfte av att förfinas och bli mer gudomliga genom att låta Satan och demoner attackera via denna "Hive Mind"-teknologi som är "demonisk". Därmed föreslår vissa att avlägsna sig från teknologi och vara mer i naturen eftersom all elektronik används som psykologisk krigföringsmedel att komma åt vårt psyke samt att komma närmare Gud i naturen.

Det är ett hypergame-spel i korta drag där GS-måltavlor inte har information om spelet; GS-förövare har viss begränsad information medan GS-handlers är game master som har fullständig information om spelets regler och mål. Allt baseras i vilka beslut GS-måltavlan tar även om GS-handlers vill få sig se ut som att dessa styr spelet.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-10-04 kl. 20:39.
Citera
2024-10-04, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Men mina pengar går mer till social engineering och försök till hjärnkontroll via indirekta medel

Ja det var ett sätt att beskriva dina sjukbidrag

Citat:
GS-agendan är okänd men utan tvekan är målat konstanta psykologiska operationer (GS-stimuli) mot GS-måltavlan till dess att denne upplever verkligheten

Gaysex-agendan vet jag inget om men Varje avkomma du får hade kostat skattebetalena tio miljoner i sjukbidrag så vi har även din mamma uppe. Hon har varit T1 terminator längre än du.
Citera
2024-10-04, 21:24
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoiceOfSatan.
Ja det var ett sätt att beskriva dina sjukbidrag

Gaysex-agendan vet jag inget om men Varje avkomma du får hade kostat skattebetalena tio miljoner i sjukbidrag så vi har även din mamma uppe. Hon har varit T1 terminator längre än du.

Gaysex-agenda är din påhitt. Inget jag skrev.

T1-terminator

Menar du att alla GS-förövare ska agera som själlösa maskiner? Det är något Dr Robert Duncan skriver om i hans sketna bok "Project: Soulcatcher". Det är nog den enda själen du kan få Satan Hna påstår sig ha skapat V2K-vapnet a.k.a. VOICE OF GOD - eller ska vi säga VOICE OF SATAN Som påstår att allt teknologiskt är demoniskt. Vapen och teknologi är neutrala - det är ondskefulla människor som skall utnyttja dessa - eller en själlös AI. Ska inte gå in på desinformation, spirituell krigföring och religiösa extremister. Det är menat att få kristna till att bli hjärntvättade mot tron att GS är spirituell krigföring där Jesus och Guds skydd är lösningen. Själva GS är designad för psykologisk krigföring vilket är en typ av ren ondska baserat i illusion, bedrägeri och lögner - som Satan själv.

Men seriöst. Vad vill du förmedla oss? Du ska ju inte existera - nu i forum avslöjar du din existens! Håll dig gömd och tortera alla GS-måltavlor.
Citera
2024-10-04, 21:52
Medlem
Citat:
:
Men seriöst. Vad vill du förmedla oss? Du ska ju inte existera - nu i forum avslöjar du din existens! Håll dig gömd och tortera alla GS-måltavlor.

Vi är samhället vi behöver inte gömma oss. Det är ni som gömmer er. Varför tror du ni får öknamn som mullvad och råtta? Du vet han pietone i kommentarerna innan gömmer sig sig ju tusen kilometer från svenska gränsen.
Senast redigerad av VoiceOfSatan. 2024-10-04 kl. 22:14.
Citera
2024-10-04, 22:06
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Vi är samhället vi behöver inte gömma oss. Det är ni som gömmer er. Varför tror du ni får öknamn som mullvaden och grävling? Du vet han pietone i kommentarerna innan gömmer sig sig ju tusen kilometer från svenska gränsen.

Tusen kilometer är exakt i vilket land? GS är huvudsakligen drivet från USA (PSYOP-förband i Fort Bragg) och Kanada (Infragard) enligt många som ex-Illuminati (Frimurare) Leo Zagami och hans senaste bok om Mind Control som jag läser nu (kapitel 4).

"Vi är samhället" låter som ett påstående likt Illuminatis sekter, kulter och sällskap som OTO, Jesuiter och Frimurare (m.fl.) som "styr och finns överallt". Men ditt påstående är korrekt - i min egna slutsats har GS-handlers inflytande och påverkan i stort sett överallt. Men den operativa delen styrs av militärunderrättelse av professionella psykologiska operatörer.

Precis som Satan eller Lucifer hålls denna "nätverk av kontroll" hemlig och dess existens förnekas - precis som dig själv Satan

Är du reda att avslöja din ondskefulla agenda? Eller är du här enbart för perceptionshanteringssyften I all seriositet. Vem du än är skapar du enbart paranoia för GS-måltavlor som redan är under olika former av Mind Control genom ditt namn.
Citera
2024-10-04, 22:41
Medlem
Citat:
"Vi är samhället"

Är du reda att avslöja din ondskefulla agenda?

Ja vi finns på varje arbetaplats du kan tänka dig. I stort sett varje flerbostadshus över hela Sverige. Fräckt va.

Jag vill vara en god medborgare och skydda mina medmänniskor och bröder för att hjälpa hålla deras omgivningar och intressen säkra.Skippa rättvisa förvorätter. Ni bara självförhärligar er själva jag har suttit för mina brott. Det kostade mig kofferten 7 kilo Amfetamin polisen tog ifrån mig . Man får vara beredd offra för den goda gärningen..
Citera
2024-10-05, 07:26
Medlem
Citat:
Tusen kilometer är exakt i vilket land? GS är huvudsakligen drivet från USA (PSYOP-förband i Fort Bragg) och Kanada (Infragard) enligt många som ex-Illuminati (Frimurare) Leo Zagami och hans senaste bok om Mind Control som jag läser nu (kapitel 4).

"Vi är samhället" låter som ett påstående likt Illuminatis sekter, kulter och sällskap som OTO, Jesuiter och Frimurare (m.fl.) som "styr och finns överallt". Men ditt påstående är korrekt - i min egna slutsats har GS-handlers inflytande och påverkan i stort sett överallt. Men den operativa delen styrs av militärunderrättelse av professionella psykologiska operatörer.

Precis som Satan eller Lucifer hålls denna "nätverk av kontroll" hemlig och dess existens förnekas - precis som dig själv Satan

Är du reda att avslöja din ondskefulla agenda? Eller är du här enbart för perceptionshanteringssyften I all seriositet. Vem du än är skapar du enbart paranoia för GS-måltavlor som redan är under olika former av Mind Control genom ditt namn.

Ca tiotusen km, inte tusen. Filippinerna. Men jag gömmer mig inte, jag flyttade hit innan jag utsattes för GS, vilket visserligen först skedde under en vistelse i Sverige. Här har dessa nätverk och sällskap lång historia, inte minst via Knights of Malta, Jesuiter, Frimurare och amerikanarnas armé/CIa. GS sker här också, men jag har bosatt mig i en 'no-go zone' sedan en tid tillbaka dit få kan gå utan att bli tillfrågade/bortjagade av kommunistrebeller som har fört gerillakrig mot regeringen här fram tills nyligen. Det närmaste GS de kommer nu är drönare nattetid och svarta helikoptrar dagtid ifrån den ganska närliggande "före detta" amerikanska luftbasen.

Tyvärr har du fel ang V2K, men det finns väl kanske inget jag kan säga här som kan få dig att ändra dig. De kan antagligen nå en nästan överallt på jordklotet om du inte gör något för att stänga ute signalen vilket dock kräver lager av diverse material och är inte helt lätt gjort, men det går. Robert Duncan hade rätt i mycket av vad han pratade om och det var förmodligen därför han mördades.
Citera
2024-10-05, 08:21
Avslutad
Citat:
Ja vi finns på varje arbetaplats du kan tänka dig. I stort sett varje flerbostadshus över hela Sverige. Fräckt va.

Jag vill vara en god medborgare och skydda mina medmänniskor och bröder för att hjälpa hålla deras omgivningar och intressen säkra.Skippa rättvisa förvorätter. Ni bara självförhärligar er själva jag har suttit för mina brott. Det kostade mig kofferten 7 kilo Amfetamin polisen tog ifrån mig . Man får vara beredd offra för den goda gärningen..

Sådär: pundare…..

Ni behöver Jesus! Jag också, dessa rädda skribenter i forumet här behöver även dem gud i sitt liv. Av dem som råkar se detta och medvetet utnyttjar en massa pundare, skäms på er. Åt er ska jag skita i min fras som låter:

- var inte rädd!
Nä, utan jag ska riktigt få er att skita i brallan så fort jag får tid åt er!
Mvh
El
Senast redigerad av Barachiel 2024-10-05 kl. 08:24.
Citera
2024-10-05, 11:16
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

GS är ett dynamiskt nätverk av GS-förövare som skapas och underhålls baserat på var en GS-måltavla finns och vad denne gör. Syftet är beteende- och trossystemmodifikation (hjärntvättning/programmering) genom GS-stimuli.

GS-sällskapet är fyllt med olika typer av beroenden vare sig inom religion, droger eller dylikt. Därför finns teorin om att GS utverkas i syfte av att ändra en person genom GS-stimuli. Vidare är grunden att konstant missförstå, stimulera och provocera GS-måltavlor. Vi ska verka något falskt som psykiskt sjuka, drogpåverkade och dumma. Sedan attackeras vår självförtroende och självkänsla samt vårt ego och vår vilja bli attackerat via förnedring och olika former av misshandel som emotionell misshandel genom GS-metoder som förföljelse, verklighetsförvridning (gaslighting), kränkning av privatliv (övervakning) och annat som skapar elände och kaos via att utföra psykologiska operationer mot psyket.

GS-förövare bli tillsagda att anta saker om oss som inte är sanna och agera på det i syfte av att uppsåtligen missförstå oss och ge oss fel behandling - det är en form av krigföring som bygger på att konstant bli missförstådd och kanske genom omvänd psykologi att vi skapas till det som felaktigt antas (självuppfyllande profetia).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in