Citat:
Ursprungligen postat av
VoiceOfSatan.
Gud ser allt! Vi också! Hahaha. Det finns ingen som kallar sig gang stalker. Vi har er smuts uppe så våra bröder ser var ni är och kan skydda sig. Vi försvarar Sverige. Tyvärr med alla dårhusen stängda är det ändå bäst hålla koll.
Jag kan iallafall påstå att jag är en T.I på helt fel grunder. Alla härute vet att det är på helt fel grunder inklusive poliserna och det är väll hela poängen med er, ni skapar dårar på ert sätt och jag kan medge att jag har visat SUND aggression pga detta ytters få gånger. Med andra ord så är gör ni brotts provokation vilket är lagligt för en civil person, ja (men hur moraliskt rätt är det då?) och alla normala ser er som dårar då ni provocerar till brott och sjukdomar, men folk vågar ju inte stå emot er då ni är så sjuka i huvudet och vad som helst kan hända vanliga människan om den har en åsikt om era fanskap och hycklerier sen så verkar ju ingen kunna göra något ändå även om dom bryr sig verkar det som, demokrati finns tydligen inte..
Och om ni nu skyddar landet så gör ni en jättebra sak. Men då vill jag också bara påminna er om att ni provocerar folk till att förstöra landet ännu mer pga det ni gör vilket gör så att ni inte skyddar landet egentligen. Jag är inte den som vill förstöra men jag garanterar dig om att ni skapar mer ondska än vad som behövs. Så utomordentligt oprofessionellt utav er om ni nu påstår att ni försvarar Sverige.
Tycker det är jättehemskt det ni gör och jag vill bara leva mitt liv normalt men det går inte med er i hälarna, ni är dårar och behöver låsas in egentligen.