Citat:
Ursprungligen postat av
Plethone
V2K existerar inte som teknologi? Vad baserar du denna slutsats på? Eller är det bara ett löst antagande? Det är min förståelse att 'syntetisk teknologi' har använts inom eliten sedan 70-talet. Kanske sedan 50-talet. Om du vill får du gärna skicka ett PM så kan jag visa dig flera videos som pekar på detta.
Mikrovågor måste vara i direkt syn? Du menar att mikrovågor inte kan gå igenom material som t.ex trä eller plast?
Håller däremot med att det kan vara normalt att höra röster som inte är ens egna. Det kan finnas flera orsaker till externa röster. Är man däremot en TI så bör man naturligtvis misstänka V2K före allt annat.
Jag är inte insatt i fysik och energifysik på något sätt men om en person hör röster exakt överallt som på tåg och i tunnelbanan är det inte en teknologi som kan nå dig exakt överallt på jordklotet vilket var min poäng.
Det är min egna slutsats att V2K-vapen som beskriv i TI-forum är endast biologiska och psykologiska symptom. Om vi är utsatta för psykologisk krigföring över en tid leder det till olika former av hjärnskada och olika symptom som PTSD. Jag tror däremot att schizofreni har en central roll i det här - GS-gruppen har ett djupt intresse att artificiellt skapa det sedan till vilket syfte vet vi inte. Schizo-effektiv-störning är det som kan skapas av olika former av stress, droger, mediciner och hjärnskada. I min mening verkar det som att deras mål är att skapa associationer via psykologiska operationer genom media, sociala medier och sociala nätverk. I huvudsak används diverse välkända GS-taktiker som mimikry, teater och direktiva konversationer för att förvränga vår verklighet. Okända personer kan prata om saker som är privatkunskap, människor kan agera som skådespelare genom iscensatta scenarios och personer som är nära dig börjar härma dig.
Grundligt är hjärnan och perception av största intresse hos GS-måltavlor. För en normal person som observerar GS-stimuli (taktiker) kan denna helt klart verka schio-effektiv genom att upptäcka saker i sin omgivning som är speciellt skapad för att vara en psykologisk operation - alltså att påverka ens hjärna genom indirekt "kirurgi".
Jag har utsatts för öppen GS i 11 år och än idag väntar jag på ett officiellt avslöjande om varför GS-gruppen har utfört psykologisk krigföring som syftar till perceptionshantering och till en annan del social engineer. De flesta intelligenta GS-måltavlor blir snabbt medvetna att deras psyke är manipulerat speciellt när privatinformation delas mellan orelaterade vänner och bekanta.
V2K och annan science fiction-teknologi som Dr Robert Duncan är i huvudsak desinformation för att öka paranoia, stress och oro hos GS-måltavlor vilket är ett led i psykologisk krigföring. I synnerhet mot personer som uppvisar mentala sårbarheter som depression, oro och trauma samt redan hör någon röst vilket förvärras av GS-stimuli som är meningen - att förvärra den psykologiska och biologiska uppbyggnaden av ens hjärna.
Ändamålet kan troligen vara något större än att enbart skada oss psykologiskt vilket vi inte får veta - det vi observerar och upplever är GS-stimuli vilket ändrar hur vi upplever, uppfattar och förstår det som sker i vår omgivning. Genom att de kontrollerar vår miljö kan de kontrollera oss utan att motsätta sig direkt vår fria vilja - om ändamålet är hjärnkontroll alltså styra oss på ett undangömt sätt och ofta måste en persons ego och vilja brytas ner för att bli undergiven och acceptera GS-agendan. Spekulativt.
CIA och andra myndigheter har en lång oetiskt och amoralisk historia av att experimentera, forska, utnyttja och använda personer med psykologiska sårbarheter. GS är mer likt Zersetzung gällande psykologisk nedbrytning men ändamålet verkar vara en form av hjärnkontroll via perceptionshantering, psykologiska operationer och användandet av civila personer.
Centrala frågan är varför sådan oetisk och kriminella operation tillåts ske av samhället - antagligen är den topphemliga som COINTELPRO och Zersetzung var, eller att samhället ser värde i att tillåta oetiskt forskning bedrivas i syfte av exempelvis hjärnforskning. Men mina pengar går mer till social engineering och försök till hjärnkontroll via indirekta medel och det är högst olagligt som sker via informella och formella medel via en formell auktoritet. Det bedrivs i huvudsak från PSYOP-förband på Fort Bragg i USA och via InfraGrd i Kanada enligt experter i ämnet som Leo Zagami och hans senaste bok om mind control som jag läser just nu.