2024-10-03, 20:29
Medlem
LinaLaReinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Betvivlar starkt att Denzel skulle beblanda sig med sådant skit. Mycket ödmjuk och fin man med hög integritet, har väl dessutom uttalat sig om de där festerna och att han alltid går hem tidigt med små antydningar om det inte är hans grej. Vilket jag tror de flesta stora kändisarna gör eftersom de givetvis har hört om att det kommer bögas och våldtas efter midnatt. Lite som att de var tvungna att ta bilder med Weinstein men inte följa med han upp på hotellrummet. Skulle det visa sig att Denzel var en rövpirat hade jag blivit MYCKET förvånad.

Jag såg en störande film på FB där de säger att bla Diddy har en hållhake på Jennifer Lopez, därför hon aldrig outat honom överhuvudtaget. Att Diddy har sexfilmer med henne, och att det är lite bla hans grej, han har stort ego och sexdrift, och med män också. Att han varit och gjort samma sak mot Usher, sedan även lockat andra yngre sångare som Bieber på hans drog och sexorgier.
Han är alltså en predator av rang. Eller bara enbart trasig

Ja ja vad vet jag...jag har mina problem.

ps...ok sorry borde läst mer de senaste inlägg...ni verkar ha koll Han e ett as
Senast redigerad av LinaLaReina 2024-10-03 kl. 20:49.
Citera
2024-10-03, 21:47
Medlem
Titsdontlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Är det Denzel?

https://www.instagram.com/reel/DAjPptFMymP/?igsh=MWx4Zm52YmFscGlsbg==

Nej
Denzel är utanför denna ”gruppering” likt eminem mj o jcole
Citera
2024-10-03, 23:31
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Är det Denzel?

https://www.instagram.com/reel/DAjPptFMymP/?igsh=MWx4Zm52YmFscGlsbg==

Jag säger "ja". Här ser man filmen i lite bättre kvalitet : https://www.youtube.com/watch?v=7I0xn16FCRY&ab_channel=HipHopDX

..där det även hävdas samma sak. Sägs också att Denzel inte är förbannad på JayZ i klippet, även leenden på slutet. Ser även Shannon Sharpe, det är han i den vitare tröjan. Tidigare "tightend" i NFL och invald i "hall of fame". Inte utpekad, och en snubbe med stor integritet.
Senast redigerad av Snapcount 2024-10-03 kl. 23:41.
Citera
2024-10-04, 00:42
Medlem
nullbytes avatar
Lägg ner det här med tunnlar nu. Foliehatt fasoner. "FBI hittade tunnlar, Googla" skriver någon här i tråden. Okej, har gjort det och flera sidor bla Reuters bekräftar att det är fake news.

Men Diddy hade säkert en tunnel till FBI också och kunde förstöra bevisen.
Citera
2024-10-04, 12:08
Bannlyst
Man ska inte tro på nåt förens bevisen kommer.
Folk har blivit tokiga och tror på satanism, blod, barnvåldtäkter och sex med åsnor m.m…
Citera
2024-10-04, 13:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Folk har blivit tokiga och tror på satanism, blod, barnvåldtäkter och sex med åsnor m.m…

Klart det finns massor av överdrivna rykten.
Men tror att de flesta som följer hip hop vet att det funnits rykten om att Puffy våldtar, knarkar och drogar ner andra i decenium iaf.

Jag hörde att Puffy var gay och hade sex med småpojkar första gången för redan 15 år sedan. Tycker det är konstigt att först nu man gör en stor grej av det.

Men bra att karman kom tills slut.
Citera
2024-10-04, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan

Exakt, såg en kvinna och hennes mamma på youtube som, sa, att hon hade blivit våldtagen av Diddy, Denzel ,,och andra, kändisar som barn, sen började hon blanda in åsnor, satanisk ritualer, dricka blod, och andra sjuka grejer., många som tror på det.
Hon sa även att hon lider av, "Dissociative identity disorder "

Men ja tror att FBI och polisen har starka bevis på våldtäkter, och trafficking så att han kommer få sitta fängelse i resten av sitt liv.....
Men jag tror inte på blod drickande, ritualer och djur.
Senast redigerad av Nemo85 2024-10-04 kl. 21:05.
Citera
2024-10-04, 21:01
Medlem
okok1s avatar
Diddy verkar vara den värsta våldtäktsmannen genom historien. Det verkar som han har våldtagit kvinnor/män/barn - ett par hundra av dessa... "Allegedly"... Tänk om det är över 1000... Han har ju hållit på i 30 år så det är väl inte omöjligt.

Sveriges värsta våldtog väl 17 eller något sådant.
Citera
2024-10-04, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Diddy verkar vara den värsta våldtäktsmannen genom historien. Det verkar som han har våldtagit kvinnor/män/barn - ett par hundra av dessa... "Allegedly"... Tänk om det är över 1000... Han har ju hållit på i 30 år så det är väl inte omöjligt.

Sveriges värsta våldtog väl 17 eller något sådant.

Ja, skrämmande. Aint no nothing like a diddy party!
Citera
2024-10-04, 21:12
Medlem
evertduvets avatar
Aldrig gillat Diddy, visst väl att det var något lurt med honom. Halvbra som manipulerat sig fram. Säkert hållhakar på andra som gjort honom stor.
Citera
2024-10-04, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Måste vara Ketamin.
En populär drog även i Sverige.

Puffy diddy daddy har varit den rikaste inom musikindustrin i 30 år och lever i USA.
Han har levt i en annorlunda verklighet och har en självbild där han ser sig som oåtkomlig.
Han har kunnat göra vad han vill fram tills nu. Att han inte bara har hyrt in horor är gränsöverskridande och symptomatiskt.

Tror inte att det är ketamin, ja tror att det är Xylazine, som också är till hästar samma som används i USA och Canada för att blanda ut, fentanyl och heroin " tror att den är mer effektivt om man, vill droga någon, och så att man inte minns något, för att ketamin är psykedelisk, och skulle man få i sig ketamin, av misstag så märker man det, direkt,
Citera
2024-10-04, 21:34
Medlem
Snapcounts avatar
Finns folk som inte sägs må bra..

The male A-list celebrity who is the subject of an alleged sex tape with Sean “Diddy” Combs is “horrified” that the footage is being shopped around to media outlets, two members of the star’s inner circle told The Post

More than one person is hawking the incriminating footage, which shows a man who appears to be Combs having sex with a younger male, who appears to be the A-lister. Both of their faces are clearly visible in the footag

“It’s a total nightmare,” said the insider. “He feels like he was victimized years ago and is now being victimized yet again. If this footage gets out, it will follow him for life. It will be on the internet forever.”

https://nypost.com/2024/10/04/us-news/a-list-star-horrified-as-alleged-diddy-sex-tape-gets-pushed-to-media-outlets-he-feels-like-he-was-vi ctimized-years-ago/

Tämligen talande om vem det hänvisas till..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in