2024-10-03, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poont
Ingen aning varför alla är rädda för Beyonce, vilka är rädda och varför? Jaa, jag är dåligt insatt i detta.

Det är ju sen gammalt att hollywood och media världen är korrupta och äckliga. Kommer det som en chock för dig eller vadå? Är väl känt sen flera årtionden tillbaka.
Nu är jag ingen som köper rakt av vad som spekuleras i denna tråd men som sagt, kunde Epstein ha hållhakar på känt och mycket inflytelserika och rika personer genom att smygfilma deras sexuella förehavanden på Epsteins ägor och därmed hota om att outa dom och gud vet vad.... ja du fattar.

Det byggs upp förtroenden genom manipulation, pengar och ära och vanära styr, hela familjers ära står på spel.

Det är som scientologikyrkan, de har hållhakar av alla de slag på folk och då håller alla, eller de flesta tyst, och de som försöker outa något riskerar hela sitt liv och karriär förstörd och det mesta de outar låter bara otroligt för utomstående.
Citera
2024-10-03, 11:03
Medlem
okok1s avatar
Har lyssnat på advokaten lite nu. Detta har hänt tydligen: man har gett en drick med droger i. Häst tranquilizer verkar det som. Sedan har denna person blivit våldtagen av flera. När 1-2 (3?) är "klara" så passerar man vidare personen/barnet till andra. Så det är inte bara Diddy!!!!! Flera kommer falla!!!

De har alla pengar i världen och de kunde hyra de bästa prostituerade i världen - och så gör man på detta viset...

Edit: man kanske hade andra motiv bakom? Typ kontroll?
Senast redigerad av okok1 2024-10-03 kl. 11:08.
Citera
2024-10-03, 11:19
Medlem
poonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Nu är jag ingen som köper rakt av vad som spekuleras i denna tråd men som sagt, kunde Epstein ha hållhakar på känt och mycket inflytelserika och rika personer genom att smygfilma deras sexuella förehavanden på Epsteins ägor och därmed hota om att outa dom och gud vet vad.... ja du fattar.

Det byggs upp förtroenden genom manipulation, pengar och ära och vanära styr, hela familjers ära står på spel.

Det är som scientologikyrkan, de har hållhakar av alla de slag på folk och då håller alla, eller de flesta tyst, och de som försöker outa något riskerar hela sitt liv och karriär förstörd och det mesta de outar låter bara otroligt för utomstående.
Jo det håller jag med om, folk gör sjuka saker för att vara kända eller vara i toppen. Psykopater hela bunten..
Citera
2024-10-03, 11:23
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Har lyssnat på advokaten lite nu. Detta har hänt tydligen: man har gett en drick med droger i.
Citat:
Häst tranquilizer
verkar det som. Sedan har denna person blivit våldtagen av flera. När 1-2 (3?) är "klara" så passerar man vidare personen/barnet till andra. Så det är inte bara Diddy!!!!! Flera kommer falla!!!

De har alla pengar i världen och de kunde hyra de bästa prostituerade i världen - och så gör man på detta viset...

Måste vara Ketamin.
En populär drog även i Sverige.

Puffy diddy daddy har varit den rikaste inom musikindustrin i 30 år och lever i USA.
Han har levt i en annorlunda verklighet och har en självbild där han ser sig som oåtkomlig.
Han har kunnat göra vad han vill fram tills nu. Att han inte bara har hyrt in horor är gränsöverskridande och symptomatiskt.
Citera
2024-10-03, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poont
Jo det håller jag med om, folk gör sjuka saker för att vara kända eller vara i toppen. Psykopater hela bunten..
Tror inte hela bunten är psykopater, det räcker med en eller ett par psykopater som sakta manipulerar sig till hållhakar på folk så vips har vi en soppa som denna.

Det kan ju förutom pengar och ära vara väldigt skamfullt att bli outad som någon som manipulerats in i dessa kretsar och i förlängningen själv börjat bete sig bedrägligt på flera olika sätt. Kan tänka mig att Stockholmssyndromet är starkt bidragande i såna här fall också
Citera
2024-10-03, 11:37
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Har lyssnat på advokaten lite nu. Detta har hänt tydligen: man har gett en drick med droger i. Häst tranquilizer verkar det som. Sedan har denna person blivit våldtagen av flera. När 1-2 (3?) är "klara" så passerar man vidare personen/barnet till andra. Så det är inte bara Diddy!!!!! Flera kommer falla!!!

Mmm..har man nu Diddy-pengar och det kändisskapet..så är väl ligga det minsta av ens problem. Men jag misstänker nog att droger även är en del av saken. Hög som ett hus, massa pengar och otaliga människor som beundrar en. År efter år.., efter år..

Blir lätt till en farlig kombo i hjärnan, om man inte klarar av att ha fötterna på marken.
Citera
2024-10-03, 14:09
Avslutad
Jag läser att det tydligen går viralt på TikTok att Beyonces biljettförsäljning för turnén störtdyker p.g.a. anknytningen till Diddler. Nån som hänger på TikTok (eller någon annan källa) får gärna dementera eller bekräfta detta.
Citera
2024-10-03, 15:18
Medlem
Jag har också ramlat ned i det här kaninhålet men man ska ju ta alla TikTok-teorier med en nypa salt. Att Beyonce skulle mörda alla konkurrenter tar jag t.ex med stora skopor salt.
Men det lär ju avslöjas mer snask under hösten i alla fall, det är jag hyfsat säker på.
Citera
2024-10-03, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titsdontlie
Du är inte insatt i ämnet ser jag.

Diddy med 444 ligger bakom fler mord än du anar.

Varför är alla rädda för beyonce tex?

Men jag är. Var har du fått att Diddy styr JayZ ifrån? Du vet väl om det uppenbara att det snarare är tvärtom? Beyonce gillar att skrika på sina filmer. Diddys pengar är en fantasi-produkt, det kunde du se när han blev varnad för första gången för ett par år sedan.
Senast redigerad av Kayana 2024-10-03 kl. 15:35.
Citera
2024-10-03, 16:55
Medlem
Titsdontlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Men jag är. Var har du fått att Diddy styr JayZ ifrån? Du vet väl om det uppenbara att det snarare är tvärtom? Beyonce gillar att skrika på sina filmer. Diddys pengar är en fantasi-produkt, det kunde du se när han blev varnad för första gången för ett par år sedan.

Nej jayz är undee diddy.

Diddy är näst högst upp finns en annan högre upp
Citera
2024-10-03, 17:17
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titsdontlie
Nej jayz är undee diddy.

Diddy är näst högst upp finns en annan högre upp

Är det Denzel?

https://www.instagram.com/reel/DAjPptFMymP/?igsh=MWx4Zm52YmFscGlsbg==
Citera
2024-10-03, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Är det Denzel?

https://www.instagram.com/reel/DAjPptFMymP/?igsh=MWx4Zm52YmFscGlsbg==

Betvivlar starkt att Denzel skulle beblanda sig med sådant skit. Mycket ödmjuk och fin man med hög integritet, har väl dessutom uttalat sig om de där festerna och att han alltid går hem tidigt med små antydningar om det inte är hans grej. Vilket jag tror de flesta stora kändisarna gör eftersom de givetvis har hört om att det kommer bögas och våldtas efter midnatt. Lite som att de var tvungna att ta bilder med Weinstein men inte följa med han upp på hotellrummet. Skulle det visa sig att Denzel var en rövpirat hade jag blivit MYCKET förvånad.
Senast redigerad av Kayana 2024-10-03 kl. 19:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in