2024-09-27, 09:55
Medlem
Bakaxels avatar
Jag tycker faktiskt vi borde stödköpa smått och gott på Smoketower när de är en anrik shop som sysslat med laglig verksamhet i decennier. Det här kommer stå dem dyrt och naturligtvis vet polisen om att det rör sig om THC-a men vill köra en armbåge i sidan på dem. De kommer säkert rättfärdiga det med "preventiva åtgärder mot narkotikaanvändning" och sån skit.

Ibland glömmer man av vilket fint land vi lever i, även om mycket av välfärden vi levt med håller på att klappa ihop. Men en riktigt tarvlig sak med Sverige är den här emotionella hanteringen av narkotika. Den skadar så otroligt mycket mer än den hjälper.
Citera
2024-09-27, 18:42
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Nu går Polisen ut på Instagram och skryter om sitt tillslag mot den helt lagliga verksamheten Smoketower. Det är kontot som heter nånting i stil med "polisen Solna Sundbyberg". Man kan ju fråga sig varför Sumpans Godis till synes inte råkat ut för något tillslag?
Jag är relativt insatt i div forum o har hört djungelvägen det handlade om att Smoketower hanterat THC-A samt vissa godisar som är mer än gråzonen. Man trodde sig kunna binda thc varor vilket ej skedde om jag förstod det rätt. Likaså luleå där polisen trodde lsd fanns i sortiment via godisar. Fel där med...suck... Rena häxjakten enligt mig.

Sumpans sköter sig o har inga olagligheter i butik o man tog ej med ngt. likså tex m..va.... Malmö, W..... Ki....kl... Norrköping..Kio....His... Götet osv osv.

Inga tillslag o full rulljans med alla oklassade rökpotpureier.

OBS Hörsägen o rykten..
Citera
2024-09-30, 19:58
Medlem
Återpostar nedan info från en annan medlem som postat i narkotikapolitik-forumet:

Mia från Youtubekanalen stonedsweden blev frikänd efter att ha intagit THC-A produkter.
Jag vet inte exakt men tror hon använt STs produkter.

Videon:
https://youtu.be/6aeypslo36s - FRIKÄND MED T H C I BLODET HAR RÖKT LAGLIGT THC-A
Citera
2024-09-30, 20:28
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-stand
Återpostar nedan info från en annan medlem som postat i narkotikapolitik-forumet:

Mia från Youtubekanalen stonedsweden blev frikänd efter att ha intagit THC-A produkter.
Jag vet inte exakt men tror hon använt STs produkter.

Videon:
https://youtu.be/6aeypslo36s - FRIKÄND MED T H C I BLODET HAR RÖKT LAGLIGT THC-A
Mia är en legend och så lycklig hon blev frikänd.
Helt rätt såklart men tror inte detta ger något tryggt svar på hur thca är lagligt eller inte. Kräver fler domar. Men grymt bra dom ❤️
Citera
2024-10-01, 03:51
Medlem
TT verkar ligga nere...
Citera
2024-10-01, 18:53
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Mia är en legend och så lycklig hon blev frikänd.
Helt rätt såklart men tror inte detta ger något tryggt svar på hur thca är lagligt eller inte. Kräver fler domar. Men grymt bra dom ❤️
Jodå, du kan inte som åklagare åtala personligt bruk av THC-A ens efter denna domen. Domen i sig kan dock överklagas.
Citera
2024-10-02, 15:53
Medlem
Någon som vet vad som händer med tt?
Citera
2024-10-02, 16:41
Medlem
LexxxLTDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullebulle99
Någon som vet vad som händer med tt?

Bytt från .eu till .se
De skickade ut mail om det.
Citera
2024-10-02, 21:31
Medlem
Nä de har de inte skickat till mig.
Tack
Citera
2024-10-03, 13:20
Medlem
Vet någon om ThcA fortfarande är lagligt?
Citera
2024-10-03, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sllllash
Vet någon om ThcA fortfarande är lagligt?
ja
Citera
2024-10-03, 18:34
Medlem
SoSolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexxxLTD
Bytt från .eu till .se
De skickade ut mail om det.
Fast kommer inte in på sidan oavsett?

Webbplatsen kan inte nås
Kontrollera om det finns ett stavfel i terpenetemple.eu.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

Detta då jag skriver terpenttemple.se.

Jag kan då inte hitta någon inrikesshop med THCA längre, någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in