2024-10-03, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoSold
Fast kommer inte in på sidan oavsett?

Webbplatsen kan inte nås
Kontrollera om det finns ett stavfel i terpenetemple.eu.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

Detta då jag skriver terpenttemple.se.

Jag kan då inte hitta någon inrikesshop med THCA längre, någon som vet?

terpene

riktigt bra men dyrt hash speciellt det för 900kr är riktigt bra.

Ett tips vaporizer och sätt hash i "Vape Ull Hampafibrer" finns köpa på största shoppen i sverige.
du får ut mera THC av THCA om du använder vaporizer.
Senast redigerad av kindofblue 2024-10-03 kl. 20:50.
Citera
2024-10-04, 19:30
Medlem
SoSolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
terpene

riktigt bra men dyrt hash speciellt det för 900kr är riktigt bra.

Ett tips vaporizer och sätt hash i "Vape Ull Hampafibrer" finns köpa på största shoppen i sverige.
du får ut mera THC av THCA om du använder vaporizer.

Samma fel oavsett terpenetemple eller terpenttemple, kommer inte in på sidan. Verkligen bara jag med detta problem?
Citera
2024-10-04, 20:14
Medlem
Citat:
Samma fel oavsett terpenetemple eller terpenttemple, kommer inte in på sidan. Verkligen bara jag med detta problem?

terpene.se
Citera
2024-10-04, 20:36
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
terpene.se
Vet du om de har slutat sälja buds, eller om det bara är tillfälligt slut?
Är nyfiken på detta men föredrar gräs framför hasch alla dagar i veckan...
Citera
2024-10-04, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods

Jag vet inte, jag har aldrig köpt deras gräs, bara testat deras hash som var på 40 och 90 %. Däremot har jag blandat bra CBD-gräs med deras hash i en bong en hel del i början, tills jag insåg att man får ut mer THC om man vaporiserar. Men jag föredrar att vejpa hash, det är lättare för mina lungor och ger mindre hosta.
Citera
2024-10-04, 21:27
Medlem
SoSolds avatar
Citat:
terpene.se
TACK!

Citat:

Jag har provat deras gräs medan det ännu fanns att beställa och upplevde det betydligt trevligare än det bruna, men så föredrar jag generellt grönt precis som du.
Citera
2024-10-05, 19:03
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
TACK!

Jag har provat deras gräs medan det ännu fanns att beställa och upplevde det betydligt trevligare än det bruna, men så föredrar jag generellt grönt precis som du.
Testat haschet? Jag funderar banne mig på att köpa en bit av det dyraste de har och se om det smakar gott.
Trots allt började man ju sin cannabiskarriär med att röka hasch i pipa, och om det är riktigt fint hasch så tycker jag det är njutbart.
Citera
2024-10-06, 09:47
Medlem
SoSolds avatar
Citat:
Testat haschet? Jag funderar banne mig på att köpa en bit av det dyraste de har och se om det smakar gott.
Trots allt började man ju sin cannabiskarriär med att röka hasch i pipa, och om det är riktigt fint hasch så tycker jag det är njutbart.
Ja, jag har provat hela sortimentet inkl dessa kristaller de benämner diamond och sauce. Nu är jag på tok för obrydd kring hur dessa på bästa sätt används, så i mitt fall har det endast handlat om pipa och rullpapper. Kanske värt investera i vaporizer och annat? I mina ögon var gräset det trevligaste, både i smak och upplevelse. Tolleransen går dock upp relativt snabbt skulle jag påstå, så ganska dyrt i längden.
Citera
2024-10-06, 14:14
Medlem
Citat:
Ja, jag har provat hela sortimentet inkl dessa kristaller de benämner diamond och sauce. Nu är jag på tok för obrydd kring hur dessa på bästa sätt används, så i mitt fall har det endast handlat om pipa och rullpapper. Kanske värt investera i vaporizer och annat? I mina ögon var gräset det trevligaste, både i smak och upplevelse. Tolleransen går dock upp relativt snabbt skulle jag påstå, så ganska dyrt i längden.

Svårt röka hash av thca då det mesta bräns sönder och går förlorat så därav är det bästa att preparera det och äta då får du ut över 90% av thc ur thca efter det kommer vape som ger run 70% och sista att elda då under 50%.

Fungerat bra i min arizer air med vape wool från https://cbdapoteket.se/Vape-Wool-Hampafiber
rullar in hash 0,2 i en liten boll i Hampafiber sedan in i vape på 200C fina smaker och lättrökt även för en ovan.
Citera
2024-10-06, 16:45
Medlem
SoSolds avatar
Citat:
Svårt röka hash av thca då det mesta bräns sönder och går förlorat så därav är det bästa att preparera det och äta då får du ut över 90% av thc ur thca efter det kommer vape som ger run 70% och sista att elda då under 50%.

Fungerat bra i min arizer air med vape wool från https://cbdapoteket.se/Vape-Wool-Hampafiber
rullar in hash 0,2 i en liten boll i Hampafiber sedan in i vape på 200C fina smaker och lättrökt även för en ovan.
Tack för tipset, kanske får beställa sådant kit då. En annan fråga, när man nu beställer via banköverföring, skickas varan först när överföringen skett eller omedelbart? Någon som vet? Sist skickade de omedelbart före jag betalt och fick sedan mail kring deras Billwave. Samt, är kontot som skall överföras till svenskt?
Citera
2024-10-06, 18:43
Medlem
Citat:
Tack för tipset, kanske får beställa sådant kit då. En annan fråga, när man nu beställer via banköverföring, skickas varan först när överföringen skett eller omedelbart? Någon som vet? Sist skickade de omedelbart före jag betalt och fick sedan mail kring deras Billwave. Samt, är kontot som skall överföras till svenskt?

Gällande överföring så tolkar jag deras Faq som att det är en internationell banköverföring. "Transfer fees are the customers responsibility"

Men det har nåt som heter instant transfer via revolut (?)

Information är lite rörig. Som resten av sidan.
Citera
2024-10-12, 11:14
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurningBush
Jag vet en sida i Sverige som har THCA-blommor. Tillverkas i Sverige, skickas inrikes. Hör av er i PM med er mailadress så jag kan svara (nytt konto).

"Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) kan inte ta emot PM."

Hörs om en månad då. Eller posta länken här?

Edit: tror jag hittade vilken sida du menar förresten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in