Citat:
Ursprungligen postat av
Colorgreenandpink
Konversationen behöver inte vara god bara för att den förs sansat.
Det är syftet, vad man vill ha ut av det i slutändan som betyder något.
Det är vad jag ville säga.
Varför skulle jag svara på vad Jocke och Linnea har för syfte?
Det enda jag kan spekulera i, utifrån att Jocke avskyr både Linnea och Chrippa är att han inte menar väl.
Beror ju på hur konversationerna ser ut i sin helhet.
Enligt L så har de skött allt via Jocke, så uppenbarligen har det inte funnits några oklarheter från någons sida varför de har kontakt. Alla har sitt syfte men som är mindre relevant eftersom de är vuxna och aktivt valt att ha en kommunikation.
Det som är mest intressant är att Kräftan och L anklagar Jocke offentligt för stalking och trakasserier. Men hittills tyder ingenting på att så är fallet. Det vill man gärna se bevis på, för det enligt ska ha pågått under en längre tid enligt duon, men hittills finns ingen antydan till att det är sant.
Det borde, som jag skrev till någon annan användare, finnas en respons från L för länge sedan om att inte vilka bli kontaktad och en anmälan borde ha upprättats för länge sedan och därefter noll kontakt eller respons från L. Är det så?
För övrigt är det märkligt att Kräftan skulle bry sig om L blir utsatt, när han tidigare sagt att hon förtjänade att bli våldtagen och hon själv har berättat om vad han utsatt henne för.
Det blir bara löjligt, och visar vilken hycklare han är, när han nu försöker framstå som en beskyddare.
Det är ett otäckt beteende.