Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Hon kör ju då ett dubbelspel gentemot Jocke. Låtsas var helylle och upprätthålla konversationer under en längre tid, och sen vända om och påstå att det är stalking, för att nu säga att de skött all kontakt via Jocke, och hon skriver även att Jonna kan blocka dem om hon inte vill ha med de att göra.
Det går ju emot allt vad ni påstår.
Det är många som väntar på att få se konversationerna i sin helhet, och det ska bli extra intressant att se smset där L är tydlig och säger ifrån att hon inte vill ha kontakt, för det förutsätter jag att hon gjorde direkt och att hon anmält. Även att hon följt sina egna råd att blocka.
Jag har sett prints men verkar som att vi inte sett samma.
Länka gärna till konversationerna i sin helhet så du inte göra en Kräfta och plockar ut något ur sitt sammanhang och fabricerar ihop något. Att beakta kontext, ironi eller överdrift är inte hans starkaste sida har han tydligt bevisat.
Enligt Jocke själv så är han smartast i hela världen, så utifrån det så tror jag nog att han förstår att Linnea inte är hans bästis.
Jocke har däremot fler känsloargument att spela på för att komma ’nära och försöka få inblick/kontroll’.
Det står jocke närmare till hands att spela dubbelspel.
Det är dessutom en av Jockes paradgrenar.
Har Linnea sagt att hon försökt att säga ifrån till Jocke?
Det är isf något jag har missat.