2024-10-03, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hon kör ju då ett dubbelspel gentemot Jocke. Låtsas var helylle och upprätthålla konversationer under en längre tid, och sen vända om och påstå att det är stalking, för att nu säga att de skött all kontakt via Jocke, och hon skriver även att Jonna kan blocka dem om hon inte vill ha med de att göra.
Det går ju emot allt vad ni påstår.

Det är många som väntar på att få se konversationerna i sin helhet, och det ska bli extra intressant att se smset där L är tydlig och säger ifrån att hon inte vill ha kontakt, för det förutsätter jag att hon gjorde direkt och att hon anmält. Även att hon följt sina egna råd att blocka.

Jag har sett prints men verkar som att vi inte sett samma.
Länka gärna till konversationerna i sin helhet så du inte göra en Kräfta och plockar ut något ur sitt sammanhang och fabricerar ihop något. Att beakta kontext, ironi eller överdrift är inte hans starkaste sida har han tydligt bevisat.
Enligt Jocke själv så är han smartast i hela världen, så utifrån det så tror jag nog att han förstår att Linnea inte är hans bästis.

Jocke har däremot fler känsloargument att spela på för att komma ’nära och försöka få inblick/kontroll’.
Det står jocke närmare till hands att spela dubbelspel.

Det är dessutom en av Jockes paradgrenar.

Har Linnea sagt att hon försökt att säga ifrån till Jocke?
Det är isf något jag har missat.
Citera
2024-10-03, 11:40
Medlem
Streamar inte Chrippa längre? Vart är alla andra Videos med ALLA bevis han har?
Tror Chrippa börjar få kalla fötter 🤠.
Citera
2024-10-03, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem

Kan vara så att Chrippa trodde att han skulle välta internet med det som han meddelat sig om. Därför att han inte förstår vad han läser. Som när han visar bilder på vadärproblemetsimon och jocke på en bild som är elva år gammal och var tagen på något större sammanhang med alkohol och musik. Hultsfred?

Chrippa menade ju att det bevisade något. Så han har nog stoppat upp huvet i sin egen röv. Vad skulle en bild bevisa?

De har haft någon perifer kontakt men hur många har man inte haft det med?
Citera
2024-10-03, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Kan vara så att Chrippa trodde att han skulle välta internet med det som han meddelat sig om. Därför att han inte förstår vad han läser. Som när han visar bilder på vadärproblemetsimon och jocke på en bild som är elva år gammal och var tagen på något större sammanhang med alkohol och musik. Hultsfred?

Chrippa menade ju att det bevisade något. Så han har nog stoppat upp huvet i sin egen röv. Vad skulle en bild bevisa?

De har haft någon perifer kontakt men hur många har man inte haft det med?

Den där bilden bevisar ju något i allra högsta grad.

VadÄrProblemet-Simon har sprungit Jockes ärenden sedan dag 1.
Citera
2024-10-03, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem

Med tanke på att det är flera som går till hyenaattack mot alla som inte går på Chrippas bullshit samtidigt som det verkar ske förändringar i det som brukar uppta lite av hans tid så borde Chrippa ta ett varmt fotbad.
Citera
2024-10-03, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink

Jag förstår inte vad den elva år gamla bilden bevisar och du tänker väl inte heller förklara det, du brukar dra i väg när man undrar vad du menar. Så jag släpper det. Det är bara ett så underligt påstående. Om det fanns något så hade du sagt det.

Och sen Jesus första dag också. Ja jisses.
Citera
2024-10-03, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink

Öhhh nej det har han inte. Du hittar på.
Chrippa säger det vilket ingen bör tro på.
Citera
2024-10-03, 12:39
Medlem
Citat:
Jag förstår inte vad den elva år gamla bilden bevisar och du tänker väl inte heller förklara det, du brukar dra i väg när man undrar vad du menar. Så jag släpper det. Det är bara ett så underligt påstående. Om det fanns något så hade du sagt det.

Ja eller skyller på flaskan.
Den bevisar ingenting. Absolut ingenting.
Lägger vi därtill Chrippas vevande kring allt förstår man att nu är det upploppet kvar och stressnivån är skyhög. Varför tro?
Citera
2024-10-03, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Lägger vi därtill Chrippas vevande kring allt förstår man att nu är det upploppet kvar och stressnivån är skyhög. Varför tro?

Chrippa har ju lagt en enorm vikt vid det han berättat. Jag finner dock ingen logik i det som visas och det han fabulerat ihop. Nog för att alla andra förutom Chrippa har sagt och gjort saker som är klandervärda. Så ingen tror att man tycker så. Men tråden handlar om Chrippa. Sen dag 1 - vad är det för något?
Citera
2024-10-03, 12:57
Medlem
Citat:
Chrippa har ju lagt en enorm vikt vid det han berättat. Jag finner dock ingen logik i det som visas och det han fabulerat ihop. Nog för att alla andra förutom Chrippa har sagt och gjort saker som är klandervärda. Så ingen tror att man tycker så. Men tråden handlar om Chrippa. Sen dag 1 - vad är det för något?

Jag undrar också vad som menas med dag 1.

Jag anser också att alla som har gjort fel ska stå för det oavsett vem det är. Har det begåtts lagbrott så ska alla få sitt straff.

Men det Chrippa sysslar med är riktigt illa både moraliskt och lagligt vilket ett litet litet antal människor försöker avfärda och förminska.

Jag lägger också till att Jacke och Sofia har kommit med en väldigt bra och genuin video.
Citera
2024-10-03, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Bilden på Chrippa med något vitt under näsan avfärdas direkt, men en 11 år gammal vimmelbild anses vara starka bevis. Märkligt, det där…
Citera
2024-10-03, 13:19
Medlem
Citat:

Var brukar jag dra?
Är du också en sån där skribent som ägnar dig alldeles för mycket åt fantasier?

Jocke använder alla i sin väg att springa hans ärenden, Simon är en av dem.
Det spelar väl ingen roll när bilden togs?

Vad är det mer du inte klarar av att räkna ut själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in