Citat:
Ursprungligen postat av
Mullret
Skulle akta mig för FP. Finns ett dussin liknande bolag, men gemensamt är, dålig ekonomi och svårsålda produkter.
Jo jag vet men man måste hålla isär aktien och själva företaget. Det är inte alltid dom lever i symbios.
Citat:
Ursprungligen postat av
DViking
Fullt ös i Fingret nu även idag, tredje vågen av massiva uppgångar sedan 20 september.
Lanserar tydligen lite nya produkter men det ser väl mest ut som en klassisk pump&dump - snart ner till 5 öre igen?
Man vet aldrig med Fing många håller ju drömmen vid liv och energi för fortsatta uppgångar lär nog finnas med tanke på hur många småsparare som äger aktien och hur stor Fing-sekten är, men för egen del valde jag att ta hem lite kortsiktig vinst och skickade halva mitt innehav nu.
Ledningen i Fing har en historia av att själva göra förhållandevis stora affärer i den egna aktien men vad jag kan se har man inte varit med och bottenfiskat nu.
En del gjorde ganska stora köp för runt 30:- så dom kanske är lite uppgivna men man tycker att fler borde ha passat på nu under det här läget om dom trodde på utvecklingen på lång sikt.