2024-10-02, 19:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Thujthuj
Vad är det för fel på dig? Det handlar om barn. Om bilder spridits på dem så spelar det ingen roll om de minns själva händelseförloppet. De kan framöver påverkas att bilder cirkulerar på dem. Du är ju knäpp i huvudet.
Pratade just med en person inom skolan som fått info igår, och det är grövre än bara naken bilder/filmer, får mer info imorgon då personen inte orkade prata mer om detta just nu
Citera
2024-10-02, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Pratade just med en person inom skolan som fått info igår, och det är grövre än bara naken bilder/filmer, får mer info imorgon då personen inte orkade prata mer om detta just nu

Ja jag förstod nästan det, blir så irriterad på de som sitter och förmildrar det som skett här i tråden. Det är så hemskt det som skett så man vill ju få till lagändring imorgon
Citera
2024-10-02, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andy2132
Tror att domen undanröjs av det enkla skälet att om gärningsmannen avlider under tiden så har gärningsmannen inte heller möjlighet att förhindra att domen vinner laga kraft.

Är det så galet alltså? 😱
Citera
2024-10-02, 19:11
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Du skriver 10 inlägg i minuten och attackerar alla som inte tycker att pedofiler ska arbeta med barn.

Ditt senaste inlägg: ”han har fotat när han bytte blöjor på barn och använt fingrar, men snälla var inte så hårda innan vi vet säkert”.
Nej, det skrev jag inte. Jag skrev att vi inte vet vad han gjort. Återigen gör du ett citat som inte är baserad på verklighet.

Citat:
Jävla äckel. Jag kan knappt skriva det där utan att kräkas och du försvarar pedofilen. Jag hoppas alla i din närhet genomskådar dig och håller sina barn borta från dig.
Jag antar att du verkligen tror på den skit du skriver. Jag försvarar definitivt ingenting, speciellt inte pedofili - varför i hela hvete tror du jag SKULLE göra det här, offentligt i en stor grupp? Eller har du bara inte tänkt alls?

Självklart är jag bara mot alla lemmings som vill sabotera FÖR ALLA MÄN, precis som du e på väg att göra i nån slags tro att du e på nån gudagiven quest att sänka män. Det är DET jag svarar på, inget slags försvar av vad du nu påstår jag gör.

ALLA MÄN ska inte lida av vad CW gjort, och eftersom du flera gånger postat att du tycker det är rimligt, så måste man reagera. Gräv ner dig och låt ditt manshat förgöra dig.
Citera
2024-10-02, 19:11
Avslutad
Citat:
Ja jag förstod nästan det, blir så irriterad på de som sitter och förmildrar det som skett här i tråden. Det är så hemskt det som skett så man vill ju få till lagändring imorgon
Ja helt enig!
Citera
2024-10-02, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Att förgripa sig på barn är en nationalsport bland etniskt svenska män, av statistiken från SCB att döma. Jag vet inte om det är en kulturell grej men sjukt är det. Ni ska absolut INTE arbeta med barn. Håll er borta tack.

Tack gode gud för att Dumpen finns.

Ja, övergrepp som kusingifte, könsstympning och hedersmord är ju bara en liten parantes och inte lika så viktigt för batikhäxorna. Speciellt som vissa gruppvåldtäkter och överfallsvåldtäker skjutit i höjden sista 10 åren, vi kan undra varför.... Vissa vurmar för mångkultur, "dom är ju som oss"...., vilket har visat sig inte stämmer. Det sjuka är att det finns svenska kvinnor (läs batikhäxor) som försvarar en kvinnosyn från medeltiden.....

Nu var det inte därför jag skrev som jag gjorde, utan det var p g a att en batikhäxa i tråden inte tyckte att vi skulle nämnge predatorn (som ju redan är död).
Citera
2024-10-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Du driver verkligen en hata-män-kampanj, nu förstår jag lite mer varför du dels försöker anmäla mig, dels felciterar medvetet för att driva din poäng.

Ruggigt. Hur blir man sådär fanatisk? Barn ska självklart ha förebilder av båda könen, inte bara de du godkänner -- och det skall gå rätt till. Som sagt, inte bara män är pedofiler. Lås in ungarna tills dom e 22? Din plan strax?

Du borde bli utelåst i minusgrader tills du fattar att kränkta män inte är universums mittpunkt. I det här fallet handlar det om att barn ska vara trygga på sin förskola, inte dina känslor.

Jag skrev att barn behöver manliga förebilder. Men småbarn behöver inte okända män som hjälper dem med blöjbyte, ombyte, tvätt osv. Det har människor klarat sig utan i alla tider.

Så du kan gå och gnälls nån annanstans. Jag har noll sympati med din ”skit i barnen, stackars männen”-kampanj.

Det är en felaktigt förd jämställdhetspolitik att vi ska göra varandras jobb istället för att kvinnors jobb värderas högre. Män är inte lämpade att sköta intimhygien för försvarslösa personer, barn och äldre. Kvinnor är inte heller jättebra lämpade att bli kravallpoliser, jobba med extremt tunga lyft osv hela dagarna.

Tro mig jag hade inte signat upp frivilligt till att bli Gruv- eller skogsarbetare för 100 år sedan. Däremot har ju automation medfört att kvinnor nu kan utföra många typer av jobb de inte kunde förut.
Citera
2024-10-02, 19:16
Medlem
Bra att han tog livet av sig men synd att han inte hann dömas först
Citera
2024-10-02, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan

Riktigt hemskt. Finns ju inte många tillfällen att förgripa sig på förskolebarn då man oftast arbetar tre stycken samtidigt, så man hoppas ju att detta grundligt utreds, men å andra sidan så tar väl en pedofil de tillfällen som finns, exempelvis om man jobbar själv timmen före stängning och är ensam med ett barn.
Citera
2024-10-02, 19:17
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Vad är det för fel på dig? Det handlar om barn. Om bilder spridits på dem så spelar det ingen roll om de minns själva händelseförloppet. De kan framöver påverkas att bilder cirkulerar på dem. Du är ju knäpp i huvudet.
Det är inte klargjort att det spridits.

Att man ens tar dom har jag skrivit om ovan, det ligger självklart nåt sjukt bakom. Nej, man gör inte det. Men att påstå att dom spridits när polisen säger annat, då driver man en agenda. Pedofili är en sjukdom och kräver vård (likt rån är en sjukdom som kräver vård i sverige, öh) och det jag skrev vad att det var oklart vad som skett - inget annat.

Här finns inget försvar, men jag eldar inte på att nån slags medborgargarde ska engagera sig. CW är död, brottet är inte förklarat och det finns *andra nuvarande* som kanske gör liknande brott, vi ska hitta dom innan det sker. All energi som spenderas här är enbart bra ifall den lär oss nåt.

Inte om den som av vissa används för att elda upp mot män. MÄN som grupp ska inte ha det här, men det finns en del som är smarta på att elda upp er mot oss. Även om en del av er är män som ni plötsligt kommer upptäcka vid kvällsduschen efter att ha eldats upp av Trues.

DET är det jag pratar om. Inget vad en pedofil gjort - utan generaliseringen. Vakna, nötter.
Citera
2024-10-02, 19:21
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Det är en felaktigt förd jämställdhetspolitik att vi ska göra varandras jobb istället för att kvinnors jobb värderas högre. Män är inte lämpade att sköta intimhygien för försvarslösa personer, barn och äldre. Kvinnor är inte heller jättebra lämpade att bli kravallpoliser, jobba med extremt tunga lyft osv hela dagarna.

Det var helt OK att sänka kraven på räddningstjänst och polis så att du kom in. Det är inte OK att låta män göra det du tycker du gör bättre. Jag förstår din drivkraft nu.

Försvinn - och ta med dig dina insatser att felcitera, guilt-shamea och överföra dina tro-värderingar. Allt du skrivit har varit fel och när du försöker anmäla för dina egna felaktigheter - end.
Citera
2024-10-02, 19:21
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Riktigt hemskt. Finns ju inte många tillfällen att förgripa sig på förskolebarn då man oftast arbetar tre stycken samtidigt, så man hoppas ju att detta grundligt utreds, men å andra sidan så tar väl en pedofil de tillfällen som finns, exempelvis om man jobbar själv timmen före stängning och är ensam med ett barn.
Kan det vara så överjävligt atgden kvinnliga personalen vnälpt till?

Jag gråter konstant pga detta överjävliga.

Hemskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in