Citat:
Ursprungligen postat av
Thujthuj
Vad är det för fel på dig? Det handlar om barn. Om bilder spridits på dem så spelar det ingen roll om de minns själva händelseförloppet. De kan framöver påverkas att bilder cirkulerar på dem. Du är ju knäpp i huvudet.
Det är inte klargjort att det spridits.
Att man ens tar dom har jag skrivit om ovan, det ligger självklart nåt sjukt bakom. Nej, man gör inte det. Men att påstå att dom spridits när polisen säger annat, då driver man en agenda. Pedofili är en sjukdom och kräver vård (likt rån är en sjukdom som kräver vård i sverige, öh) och det jag skrev vad att det var oklart vad som skett - inget annat.
Här finns inget försvar, men jag eldar inte på att nån slags medborgargarde ska engagera sig. CW är död, brottet är inte förklarat och det finns *andra nuvarande* som kanske gör liknande brott, vi ska hitta dom innan det sker. All energi som spenderas här är enbart bra ifall den lär oss nåt.
Inte om den som av vissa används för att elda upp mot män. MÄN som grupp ska inte ha det här, men det finns en del som är smarta på att elda upp er mot oss. Även om en del av er är män som ni plötsligt kommer upptäcka vid kvällsduschen efter att ha eldats upp av Trues.
DET är det jag pratar om. Inget vad en pedofil gjort - utan generaliseringen. Vakna, nötter.