2024-10-02, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NMjaaaR
Nu följer jag ingen offerkofta bärare, men när jag väl snubblar över någon som ser sig själv som incel så ska det tas upp såfort tillfälle ges.

Precis som att det är andras, eller kvinnors, fel att dessa ej får knulla. Man vägrar inse att det kanske är en själv det är fel på. Du kanske har en snuskig personlighet/hygien.
Jo det känns igen.
Citera
2024-10-02, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrapad
När man kommer till insikt att man inte lever upp till den moderna kvinnans vansinniga krav.
När man slutar skuldbelägga sig själv för situationen och slutar per feministisk doktrin att konstant ursäkta kvinnors beteende.
När man ser kvinnor för vad de är.

Vilka vansinniga krav rör det sig om? Har inte du som man krav? Identifierar du dig som incel?
Citera
2024-10-02, 18:25
Medlem
-Grillo-s avatar
Incel blir man av för mycket porrtittande, TV-/dator-spelande och all bekvämlighet som finns idag. Till sist tror man på att det ska komma en jättesnygg tjej o knacka på dörren o vill knulla.

Hemmasittning leder till bl.a. övervikt och psykisk ohälsa, vilket förvärrar problemen. Förr fanns inte dessa problem, då gick alla ut o till sist träffade även de s.k. nördarna någon tjej.

Med tiden börjar man istället utveckla ett hat mot både kvinnor och samhället. Man vill begå skolskjutningar o andra våldsdåd. De flesta incels dras åt högerextremismen o skyller allt på judarna, feminister o andra som de tror är orsaken till deras brist på kvinnligt sällskap.

Men jag tycker det mer o mer att ordet "incel" används som allmänt skällsord.
Citera
2024-10-02, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Någon som vet varför denna nollan skriver till mig?
Du skrev själv att jag höll mig till ämnet. Om du inte gillar det vi skriver så knip bara. Du har mött din överman. Stäng av datorn och ta lite luft. Du kommer bli ägd om du stannar kvar.
hahahahah roff varför svarar du då.
Patetisk du är
Senast redigerad av ftpftwfy 2024-10-02 kl. 18:54.
Citera
2024-10-02, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
En incel är inget annat än en bitter ung man som inte kan få sex.

Jag såg helt okej ut i gymnasiet, men satan i gatan så jävla omöjligt det är att få knulla som kille om man är socialt efter.

Jag tycker synd om alla män och killar som är bra personer men som bara ratas för chads och manshoror.
lite överdrivet men ja, killar som inte är frammåt har rätt liten chans för sex.

Håller med. Man ser hela tiden hur snygga, intelligenta, begåvade män går ensamma.
Samtidigt vet man att det finns de mest troll-liknande, genompantande clownerna som drar hem brudar för att de saknar självdistans , men äger prakt-ego. Män som faktiskt har något att komma med borde vara lite mer aktiva i sitt raggande.
Alternavtivt skulle väl brudarna kunna vara lite mer eftertänksamma så de inte går på bluffen och blir fast med en slusk som de sedan klagar på, men det kommer inte ske för det är helt enkelt mänsklig natur.
Citera
2024-10-02, 22:25
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyckertca150st
Håller med. Man ser hela tiden hur snygga, intelligenta, begåvade män går ensamma.
Samtidigt vet man att det finns de mest troll-liknande, genompantande clownerna som drar hem brudar för att de saknar självdistans , men äger prakt-ego. Män som faktiskt har något att komma med borde vara lite mer aktiva i sitt raggande.
Alternavtivt skulle väl brudarna kunna vara lite mer eftertänksamma så de inte går på bluffen och blir fast med en slusk som de sedan klagar på, men det kommer inte ske för det är helt enkelt mänsklig natur.

Sluskar av det ena könet hamnar ihop med sluskar av det andra könet. Och de som har något att komma med (oavsett kön) är väl inte samma personer som drar hem clownerna (oavsett kön).

Sedan finns det ju faktiskt snygga, intelligenta och begåvade män som lik förbannat är fullständigt pantade i fråga om hur man lämpligen beter sig gentemot andra människor. De som kan bete sig som folk går nog inte ensamma särskilt länge.
Citera
2024-10-03, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Sluskar av det ena könet hamnar ihop med sluskar av det andra könet. Och de som har något att komma med (oavsett kön) är väl inte samma personer som drar hem clownerna (oavsett kön).

Sedan finns det ju faktiskt snygga, intelligenta och begåvade män som lik förbannat är fullständigt pantade i fråga om hur man lämpligen beter sig gentemot andra människor. De som kan bete sig som folk går nog inte ensamma särskilt länge.

Tror du överskattar hur mycket "pull factor" som "bete sig som folk" har.
Det är väl ganska vedertaget att det inte är hyffs som attraherar.
Känns rätt fånigt att behöva påpeka det när det är så totalt på display där ute.
Citera
2024-10-03, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Grillo-
Incel blir man av för mycket porrtittande, TV-/dator-spelande och all bekvämlighet som finns idag. Till sist tror man på att det ska komma en jättesnygg tjej o knacka på dörren o vill knulla.

Hemmasittning leder till bl.a. övervikt och psykisk ohälsa, vilket förvärrar problemen. Förr fanns inte dessa problem, då gick alla ut o till sist träffade även de s.k. nördarna någon tjej.

Med tiden börjar man istället utveckla ett hat mot både kvinnor och samhället. Man vill begå skolskjutningar o andra våldsdåd. De flesta incels dras åt högerextremismen o skyller allt på judarna, feminister o andra som de tror är orsaken till deras brist på kvinnligt sällskap.

Mycket av det där stämmer nog, men just föraktet för femininster kan precis vilken normal människa som helst ha, och har. Jag tror inte du anar hur mycket människor av alla de sort och alla de bodycount det finns som insett att feminister är en kult av nötter. Det ser man ju tom på dem. D>e fullkomligen basunerar ut sin tosighet både med sitt utseende, åsikter och beteende. Kommer till minns någon video jag såg där de hade samlat en messa tossigheter Fi hade för sig back in the day.
Du vet att det finns gott om kvinnor som föraktar moderna feminister va?

Tack för att du bevisade poängen jag gjorde innan att "incel" blivit ett ord som man slänger på alla som inte är feminister oavsett hur mycket de ligger.
Senast redigerad av Dyckertca150st 2024-10-03 kl. 02:42.
Citera
2024-10-03, 04:27
Medlem
nofjuns avatar
Inget speciellt med det. Bara ett dumt påhittat ord som inte säger något överhuvudtaget. Ungkarl är det bara helt enkelt.
Citera
2024-10-03, 04:41
Medlem
Autism och annan psykisk sjukdom till stor del, om vi utgår från den befintliga (men bristfälliga och magra) datan. I kombination, såklart, med en hjärndöd ideologisk formation som lyckats växa sig stark delvis på grund av att den typ av feminism som möter yngre, psykiskt avvikande män ofta är ganska obehaglig. Hyperindividualistisk och reduktiv girl boss-feminism lockar kanske inte direkt autistiske Oliver till tankar om allas lika värde, utan får honom kanske mer att under farsartade och tragiska former att försöka bli först PUA, därefter rått kött-ätande "traditionalist", och till sist helt enkelt bara självmedvetet uppgiven, hatisk och gnällig. Inget av alternativen är kanske att rekommendera om man ska gå hem hos majoriteten av kvinnor.

En annan faktor (återigen utifrån datan, kan leta fram om någon är intresserad) är antagligen utbildningsdiskrepansen mellan yngre män och kvinnor. Incels tenderar helt enkelt att vara multiutslagna: akademiska, relationsmässiga och yrkeslivsmässiga förlorare. Här har vi nog att göra med ett ganska svårt problem: utbildningskraven lär knappast sjunka över tid (utan snarare att öka, som konsekvens av produktionssektorns minskade betydelse), och det finns vad jag vet inte mycket som tyder på en trevligare framtid för socioekonomiska förlorare i västvärlden. Inte heller finns det några skäl att tro att yngre män helt plötsligt skulle börja läsa böcker eller så - med hjärnor formade av skibidi toilet vore det ett mirakel.
Senast redigerad av DaVinci 2024-10-03 kl. 04:59.
Citera
2024-10-03, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Grillo-

En del av det där stämmer nog, men det om feminism är trams.
Nej, man kan ligga med nya tjejer var helg och ändå hata feminister.
Sluta prata om feminism som att det är normalläget.
Det är en grupp nötter som som mest liknar en sekt som har ett manifest där de säger att de vill döda alla män och massa annan skit.
Även de feminister som inte är radikaliserade har en pervers och sexistisk samhällssyn. Är väl inte så konstigt att deras parti sjönk som en sten när folk fattade vad det handlade om och hur lite verklighetsförankring det hade.
Citera
2024-10-03, 09:39
Medlem
Boguslaws avatar
Det har nog skapats incels i Sverige genom att man bjudit in en massa sydländska män som afrikaner hit, kanske fler män än kvinnor har man bjudit in med äkta pass som de fått och sen så spred man antirasistiska budskap. Detta har lett till att svenska kvinnor valt att ha relationer och alstra barn med t.ex. konstigt luktande afrikaner och män i Sverige blev utan svenskor som partners. Har själv sett många sådana par med vita svenskor med afrikaner som gått runt utan att utpekas och trakasseras av någon som också var ute och hade chansen. Ingen vågade säga att afrikaner verkar lukta konstigt och har en lång historia av att inte ha många naturvetenskapliga succéer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in