2024-10-02, 11:41
Medlem
Brajias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsansv3jsan
Jag läste en liknande tråd på ett utländskt forum och då skrev en följande

”Finns inget som heter incel. Bara ett ord som har skapats av judar för att avskriva allt som vettiga män har att säga.

Typ att någon säger något och man vet att det är sant men man säger ”incel” som ett hån för att avskriva allt han säger.

Incel är substanslöst, icke existerande ting.”
Intressant, berätta mer?
(Okay T.S. här har du svaret)
Citera
2024-10-02, 11:54
Bannlyst
Behövs inte mer namn på ungkarlar.
Citera
2024-10-02, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Ja hur skapas en incel egentligen? Ingen man föds ju till att leva sitt liv som incel.

Vilka händelser i livet leder till att en man blir incel?

Är det mannens åsikter, exempelvis han är nazist?

Beror det på autism som gör att mannen inte kan läsa av sociala koder?

Eller helt enkelt en nitlott i skapelsen? Du är helt enkelt för ful.

Sociala medier påverkar mycket. Handlar mycket om att personen är ensam och att livet inte känns rättvist osv.
Citera
2024-10-02, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Sociala medier påverkar mycket. Handlar mycket om att personen är ensam och att livet inte känns rättvist osv.
Varför svara du på en tråd där vi redan vet och många har sagt samma sak lathet eller orkar inte läsa tråden?

Din post historik är likadan postar det alla vet vad är meningen?
Fortsätt du att diskutera chips
Senast redigerad av ftpftwfy 2024-10-02 kl. 13:01.
Citera
2024-10-02, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Kallar dom sig själva incel menar du? Är ju detsamma som att säga "jag är en misslyckad tragisk individ" dessa försöker ju snarare hävda motsatsen.

Nog inte vanligt.

Nu följer jag ingen offerkofta bärare, men när jag väl snubblar över någon som ser sig själv som incel så ska det tas upp såfort tillfälle ges.

Precis som att det är andras, eller kvinnors, fel att dessa ej får knulla. Man vägrar inse att det kanske är en själv det är fel på. Du kanske har en snuskig personlighet/hygien.
Citera
2024-10-02, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftpftwfy
Varför svara du på en tråd där vi redan vet och många har sagt samma sak lathet eller orkar inte läsa tråden?

Din post historik är likadan postar det alla vet vad är meningen?
Fortsätt du att diskutera chips

För att sådana som du som aldrig tillför något på forumet ska få yttra sig och känna sig behövda. Skämt och sido. Börja engagera dig. Att jag når fram med mina inlägg är väl en positiv sak. Man önskar att du också kunde göra det.
Citera
2024-10-02, 13:08
Bannlyst
Citat:
För att sådana som du som aldrig tillför något på forumet ska få yttra sig och känna sig behövda. Skämt och sido. Börja engagera dig. Att jag når fram med mina inlägg är väl en positiv sak. Man önskar att du också kunde göra det.
Du vet inte vad du tallar om läs igenom tråden folk som dig är skitsnackare

Vilken potatis vill du ha?

Vad är poängen med dina inlägg?
Senast redigerad av ftpftwfy 2024-10-02 kl. 13:10.
Citera
2024-10-02, 13:33
Medlem
Citat:
Du vet inte vad du tallar om läs igenom tråden folk som dig är skitsnackare

Vilken potatis vill du ha?

Vad är poängen med dina inlägg?

Jag har varit moderator på Flashback så du vet inte vad du snackar om. Om du kan med att kritisera någon för att den följer trådens ämne så har du problem tror jag. Kanske dags att gå ut och ta lite luft? Hur länge sedan var det???
Citera
2024-10-02, 14:09
Bannlyst
Citat:
Jag har varit moderator på Flashback så du vet inte vad du snackar om. Om du kan med att kritisera någon för att den följer trådens ämne så har du problem tror jag. Kanske dags att gå ut och ta lite luft? Hur länge sedan var det???
hahahahahahaha du är dåligt idiot

Jag frågade bara vad är meningen med din post så många samma som orkar inte lässa tråden därför får trådarna att spinna runt diskutera samma saker bara för ni är lata.
Citera
2024-10-02, 14:12
Bannlyst
Citat:
Citera
2024-10-02, 14:44
Medlem
När man kommer till insikt att man inte lever upp till den moderna kvinnans vansinniga krav.
När man slutar skuldbelägga sig själv för situationen och slutar per feministisk doktrin att konstant ursäkta kvinnors beteende.
När man ser kvinnor för vad de är.
Senast redigerad av Skrapad 2024-10-02 kl. 14:49.
Citera
2024-10-02, 17:13
Medlem
Citat:

Någon som vet varför denna nollan skriver till mig?
Du skrev själv att jag höll mig till ämnet. Om du inte gillar det vi skriver så knip bara. Du har mött din överman. Stäng av datorn och ta lite luft. Du kommer bli ägd om du stannar kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in