2024-10-02, 01:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Det är som att du inte läser vad jag skriver. Jag tycker inte att han ska sluta rapportera om Chrippa-dramat, men han har gjort samma klavertramp flera gånger i rad när det kommer till Chrippa-dramat och aldrig dragit någon riktig lärdom vad han skulle ha gjort för misstag. Det här är första gången jag tycker han klarar av att vara neutral för en gångs skull.
Du har faktiskt inte skrivit när och vilka gånger du tycker han gjort klavertramp -- så det blir svårt att ens kommentera dina förbehåll.

Du gav exempel på en video där Chrippa fick tala fritt .. och jag ser inga problem med det.
Citera
2024-10-02, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Cluees senaste video om Chrippa/Jocke-dramat som aldrig tar slut:

https://www.youtube.com/watch?v=3AU33eScr1s

Alla kommentarer säger att Jocke skrivit en kommentar under Cluees video som han sedan tagit bort. Är det någon som vet vad Jocke skrev?
kommentaren visar hur labil och stressad Joakim är över sanningen.

I vanlig ordning attackerar Joakim Cluee, som ju blev trakasserad av Jocke i månader för att Joakim inte fick fortsätta styra vad Cluee la upp.

Joakim skrev

”Kan du inte dra huvudet ur din bästis arsle nån gång, ingen av oss vill ha med Chrippa att göra och han drar igång dramat bara för att bli relevant så han kan hussla lite oskattade pengar och leva på. Jag tror hela internet ser vad det är Chrippa systematiskt sysslar med och hänger ut folk så fort det blir minsta lilla tyst.. varför tror du att du tappar alla dina tittare cluee?”

Joakim beter sig för bövelen som en stormobbare
Senast redigerad av Pallal 2024-10-02 kl. 03:19.
Citera
2024-10-02, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
kommentaren visar hur labil och stressad Joakim är över sanningen.

I vanlig ordning attackerar Joakim Cluee, som ju blev trakasserad av Jocke i månader för att Joakim inte fick fortsätta styra vad Cluee la upp.

Joakim skrev

”Kan du inte dra huvudet ur din bästis arsle nån gång, ingen av oss vill ha med Chrippa att göra och han drar igång dramat bara för att bli relevant så han kan hussla lite oskattade pengar och leva på. Jag tror hela internet ser vad det är Chrippa systematiskt sysslar med och hänger ut folk så fort det blir minsta lilla tyst.. varför tror du att du tappar alla dina tittare cluee?”

Joakim beter sig för bövelen som en stormobbare

Det är en tidsfråga innan han tappar det helt.

Jag läste i kommentarerna att Cluee hann skicka ett riktigt bra svar också, det borde också förevigas 🙂
Citera
2024-10-02, 08:17
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är en tidsfråga innan han tappar det helt.

Jag läste i kommentarerna att Cluee hann skicka ett riktigt bra svar också, det borde också förevigas 🙂

Här är svaret från Cluee:

https://ibb.co/GThkrhd
Citera
2024-10-02, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Här är svaret från Cluee:

https://ibb.co/GThkrhd
Det där va riktigt kaxigt och sjukt bra!
Han har helt rätt, han kan gå rakryggad och inte minst, han behåller sin integritet.
Han visar vägen för hur man värnar om sin familj och att familjen betyder mer än följare och visningar.
Heja Cluee 🥳

Integritet kan Jocke inte ens stava till.
Citera
2024-10-02, 14:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det där va riktigt kaxigt och sjukt bra!
Han har helt rätt, han kan gå rakryggad och inte minst, han behåller sin integritet.
Han visar vägen för hur man värnar om sin familj och att familjen betyder mer än följare och visningar.
Heja Cluee 🥳

Integritet kan Jocke inte ens stava till.
Ja Cluee är bra. Han ha varit utsatt för press och ren mobbing - men reser sig och går vidare med bra content.
Citera
2024-10-02, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja Cluee är bra. Han ha varit utsatt för press och ren mobbing - men reser sig och går vidare med bra content.
Han gör det snyggt också.

Han borstar bara av sig, som med vilket smuts som helst - och går vidare.
Citera
2024-10-03, 02:39
Medlem
Tycker det ändå är riktigt sjukt att Jocke och gubbarna alltid blir så upprörda över att Cluee tar upp saker dom gör/gjort i sin nyhetsrapporteringen. Hans senaste video va riktigt bra där han gick igenom allt.
Citera
2024-10-10, 23:40
Avslutad
.
Citera
2024-12-02, 03:27
Medlem
Fact God, nu börjar sanningen om sekten sjunka in hos alla. Dom är en toxic mobbarsekt som inte kan lyckas på sociala medier med etik och moral i behåll.

Danjal, Vad är problemet, Motvikt, Jocke, Anjo och Rask drevar alltid i flock mot ensamma offer.

Du är motvikten på youtube.

Du gör dina barn och oss med tonårsgrabbar stolta och motvinden du hade har bara börjat vända.
Citera
2024-12-02, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Fact God, nu börjar sanningen om sekten sjunka in hos alla. Dom är en toxic mobbarsekt som inte kan lyckas på sociala medier med etik och moral i behåll.

Danjal, Vad är problemet, Motvikt, Jocke, Anjo och Rask drevar alltid i flock mot ensamma offer.

Du är motvikten på youtube.

Du gör dina barn och oss med tonårsgrabbar stolta och motvinden du hade har bara börjat vända.
Du menar att dom gör objektiva analyser där alla kommer fram till samma slutsats och dom ifrågasätter bara samma personer. D.v.s. danjal, analyshasse och övriga finns det inget intresse att analysera.
Citera
2024-12-04, 20:20
Medlem
Någon som har en aning om vad för förehavanden som Danjal syftade på att Cluee haft för sig enligt videon med Anjo. Han skulle ju kontakta Göteborgs tingsrätt sa han och gräva vidare. Men är det någon här som vet vad det kan röra sig om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in