Klipp till Anjos video?? Den är nedtagen. Eller?
Kom igen, mer information, länka det du har.
Edit: Mikael 'Clueless' är muslim, han konverterade till Islam eftersom det var ett krav från tjejens pappa för giftermål. Han gjorde en video där han pratade om hur han visade den kommande svärfadern sin nyopererade penis, han hade nämligen omskurit sig efter att pappan bett om det.
Edit2: Okej grabbar, förbered er. Detta kommer bli stort. Bara en till grej om hans religiösa uppfattningar innan vi kan lämna det ett tag; Han hävdar att muslimer som skriker "Allahu Akbar" i samband med jihad inte är riktiga muslimer. Eftersom han hänger med blattar och även försöker bli en rapper så kanske han röker på? Han verkar ju ha inbördskrig i skallen iallafall. Jag är en knarkare själv så förlåt om någon tog illa upp av att jag kallade er slöa.
Iallafall, detta kommer bli ett rejält drama.
Viktig bakgrundsinformation, börja resan här!
Clueless Swede skapade en youtube-kanal för länge sedan och laddade upp filmer där han spelar FIFA. Det gick mycket bra för honom och det enda han associerades med var en "fifa-gamer". Efter ett tag så började han göra IRL-videos där han gjorde lite allt möjligt men mest så diskuterade han fifa, andra kreatörer och vardagliga ämnen, typ som en vloggare/bloggare.
Efter ett tag så hamnade han i rejält "online-slagsmål" och detta slagsmål förlorade han. Sedan försökte han börja om på youtube och blev en nyhetskanal. Nyhetskanalen gick bättre än någon kunde ha anat och jag gillade hans material här. Han var oberoende och tydlig. Efter att han under hela sin tid (6 år? 8 år?) på youtube legat stabilt på 40 tusen prenumeranter så fick hans kanal över 100 tusen prenumeranter på bara några månader.
Clueless startade ett samarbete med två andra kreatörer på youtube som heter Hydra och Verz. Efter tredje avsnittet tillsammans så la Clueless upp en video där han säger att deras samarbete är slut för han kommer aldrig mer lita på Verz. Verz la också ut en video men med budskapet att alla inte passar ihop eller nåt.
Clueless expanderade på egen hand och tog över den gemensamma kanalen (som han hade med verz och hydra) och döpte om den till "CLUEE", där han nu laddar upp sin egen musik och tar full cred.
Jag håller på Anjo i detta krig. Anjo är ett jävla kukhuvud, men Micke är fan vrålslut i huvudet och en sån där dryg typ av muslim som alltid ska hävda att sin religion är felfri, så Micke förlorar.
Ser fram emot vad Anjo har att erbjuda, här är hans kanal:
https://youtu.be/RR4EVdcRihc
Förlåt om jag skrivit knäppt men jag minns typ inget av det jag försöker förklara för jag är hög som fan