2024-09-03, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmostTheDevil66
Hahaha vart är Cluee journalist menar du??
😂😂😂😂😂
Journalist är ingen skyddad titel, vem som helst kan titulera sig ’journalist’.
Dessutom gör han samma typ av jobb som en journalist gör.
Han söker, granskar, rapporterar och intervjuar.
Citera
2024-09-03, 15:42
Medlem
Citat:
Har han laddat upp på engelska, han pratar sämre engelska än våra politiker .
🫣🫣😉😉
Skojar du eller?

Löfven 😂

Jämför inte Cluee med våra värdelösa outbildade och lågbegåvade politiker, Cluee är en gudagåva i en sådan fråga.
Citera
2024-09-03, 15:43
Medlem
Citat:
Hahaha varför gör han det?
Han förtjänar den hålan han grävt till sig själv.
Han förtjänar allt gott som kommer i hans väg ❤️
Citera
2024-09-11, 17:00
Avslutad
Låter på Cluee som att han är på väg att ta ett riktigt jobb och ha Youtube som sitt sidoprojekt/hobby. Nu kommer säkert Anjo och Rask snabbt vara ute för att håna Cluee, som man alltid väljer att göra. Enligt mig är Cluee en av få riktigt bra Youtube-kanaler vi har kvar, men jag kan ändå förstå honom för han får så fruktansvärt mycket negativ feedback på sina klipp på senare tid. Men jag tror att bara han har tålamod så kommer det blåsa över tillslut, bara han är lite smartare hur han lägger upp vissa nyheter.
Citera
2024-09-11, 18:58
Medlem
Jag förstår vad Cluee menar och det är ett under att han har orkat så länge, med det motståndet han har fått utstå.
Jag sörjer med honom 😢

MEN, jag tror på att ha en tjänst på 50-70%, och göra sin Cluee News till en hobby (åtminstone för en tid).
Jag både hoppas och tror att han kommer att bli kvar, om han får lite ’semester’ genom att jobba utanför sociala medier.

Han är så go mot sin familj, och hans fru och barn verkar finnas för honom till 100%.
Det är så himla fint.

Cluee, du är stark och jag tror faktiskt att du kommer att bli kvar. De goda vinner alltid!
Men ge dig det du behöver, ge dig den tiden du behöver.

Men ta ett jobb och gör sådant du tycker är kul på din kanal.
Vi som gillar dig finns alltid kvar❤️

De andra kreatörerna är inte ens värd en mening i det här inlägget, usch vad jag tycker illa om dem.
Citera
2024-09-14, 05:31
Medlem
Dopys avatar
Ny video hos cluee
https://www.youtube.com/watch?v=9gZG9m5tuME&t=3s
Citera
2024-09-20, 00:01
Medlem
KungPungPats avatar
Den här är bra asså: https://youtu.be/FBpKvfWg9gw?feature=shared&t=146

Cluee ansåg att Jockiboi var en beundransvärd snubbe, med fötterna Jorden haha
Citera
2024-10-02, 00:02
Avslutad
Cluees senaste video om Chrippa/Jocke-dramat som aldrig tar slut:

https://www.youtube.com/watch?v=3AU33eScr1s

Det jag tycker Cluee gör riktigt bra i denna video är att han är mer neutral än han varit tidigare. Han låter inte Chrippa ha en monolog i 5 minuter utan att bli ifrågasatt det minsta. Tycker även det märks på hans ratio med likes/dislikes att denna video är rätt väg att gå framåt, lite synd bara att han inte får mer likes när han gör något bra.

Alla kommentarer säger att Jocke skrivit en kommentar under Cluees video som han sedan tagit bort. Är det någon som vet vad Jocke skrev?
Citera
2024-10-02, 00:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Cluees senaste video om Chrippa/Jocke-dramat som aldrig tar slut:

https://www.youtube.com/watch?v=3AU33eScr1s

Det jag tycker Cluee gör riktigt bra i denna video är att han är mer neutral än han varit tidigare. Han låter inte Chrippa ha en monolog i 5 minuter utan att bli ifrågasatt det minsta. Tycker även det märks på hans ratio med likes/dislikes att denna video är rätt väg att gå framåt, lite synd bara att han inte får mer likes när han gör något bra.

Alla kommentarer säger att Jocke skrivit en kommentar under Cluees video som han sedan tagit bort. Är det någon som vet vad Jocke skrev?
Denna gör han riktigt bra. Trots hans egen utsatthet för Jocke-sekten så levererar han utan att på något sätt låta det färgas av det.
Mycket bra av Cluee.

Sen tycker jag att du förkovrar i hans skilda syften med olika videor. När han lät Chrippa prata var syftet att just lyssna på Chrippas version...
Det gjorde han också mycket bra ...
'
Cluee är bättre än ni som tror man måste ta part kan ana...

Kör ditt race Cluee - för det har du alltid gjort bra.
Citera
2024-10-02, 01:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Denna gör han riktigt bra. Trots hans egen utsatthet för Jocke-sekten så levererar han utan att på något sätt låta det färgas av det.
Mycket bra av Cluee.

Sen tycker jag att du förkovrar i hans skilda syften med olika videor. När han lät Chrippa prata var syftet att just lyssna på Chrippas version...
Det gjorde han också mycket bra ...
'
Cluee är bättre än ni som tror man måste ta part kan ana...

Kör ditt race Cluee - för det har du alltid gjort bra.

Förstå mig rätt, jag gillar Cluee och hoppas han fortsätter med Youtube, men ibland har han haft svårt att lära sig av sina misstag. När jag såg att han lagt upp en ny video om Chrippa-dramat tänkte jag att det här kommer inte sluta bra, nu gör han säkert något misstag som får Jocke, Anjo, Rask eller Jonna att gå i taket, sen kommer hatet som ett brev på posten. Men nu la han inte in så mycket personliga åsikter och han lät inte Chrippa få fritt spelutrymme att spy galla på vad han vill utan att det klipps bort.

Tycker inte att han ska låta Chrippa få uttala sig på det här sättet: https://youtu.be/HpZEkUCyFDs?si=y38WcqTcNPI3jOMi&t=481
Citera
2024-10-02, 01:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Förstå mig rätt, jag gillar Cluee och hoppas han fortsätter med Youtube, men ibland har han haft svårt att lära sig av sina misstag. När jag såg att han lagt upp en ny video om Chrippa-dramat tänkte jag att det här kommer inte sluta bra, nu gör han säkert något misstag som får Jocke, Anjo, Rask eller Jonna att gå i taket, sen kommer hatet som ett brev på posten. Men nu la han inte in så mycket personliga åsikter och han lät inte Chrippa få fritt spelutrymme att spy galla på vad han vill utan att det klipps bort.

Tycker inte att han ska låta Chrippa få uttala sig på det här sättet: https://youtu.be/HpZEkUCyFDs?si=y38WcqTcNPI3jOMi&t=481
Jag tycker tvärtom -- Cluee låter Chrippa får prata för sig. Cluee tar noll ställning i det.

Det fetade funderar jag på -- vad menar du med det? Tycker du att Cluee skall anpassa sig efter deras åsikter och krav? Det gör inte jag.
Citera
2024-10-02, 01:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det fetade funderar jag på -- vad menar du med det? Tycker du att Cluee skall anpassa sig efter deras åsikter och krav? Det gör inte jag.

Det är som att du inte läser vad jag skriver. Jag tycker inte att han ska sluta rapportera om Chrippa-dramat, men han har gjort samma klavertramp flera gånger i rad när det kommer till Chrippa-dramat och aldrig dragit någon riktig lärdom vad han skulle ha gjort för misstag. Det här är första gången jag tycker han klarar av att vara neutral för en gångs skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in