2024-10-02, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingla101
Nej jag är inte en Palesinamänniska. Varför tror du det?
Sverige är för svenskarna, anpassa dig.
Jag är inte Nazist som skänker allt ond åt judar.
Varför gör ni det ?
Du svarade inte på en enda fråga.
Typiskt musselmankranare.
Citera
2024-10-02, 00:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkonkungen
Jag förstår att du är en sån där palestinamännisks som hyllat attentatet i oktober, attentatet på OS i München, gislantagandet på Entebe, alla arabisksa terrordåd inklusive 9/11. Men du och dina terroristvänner tycker väl det är ok jihad?
Jag hoppas att den goda världen vinner över alla galna musselmansksa palestinaaraber som bara vill göra världen sämre.
Hur många fredsälskare hittar du i det musselmansks gaza?
Tycker du på rikteigt att islam är fredens religion?
Och när kan vi skicka ut dig till ett musselmanskt land där du kan stanna?
Förrädare av civilisation!

Och här ser vi sionist-trollet som förvillar med klassikern att Israel ansätts utav fundamenatlistisk Islam. Det är fundamentalistisk Islam som Israel och USA själva medvetet underblåst på bekostnad utav sekulär nationalism i mellanöstern från första början.

Och så kryddas det hela med exempel på de gånger Israel fått smaka sin egna beska medicin. Med slutklämmen att Israel såklart är civilisation och dess kritiker barbari.

Inga hederliga, ärliga eller sakliga argument fördes en endaste gång utav dig i ovanstående inlägg.
Citera
2024-10-02, 00:12
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkonkungen
Du svarade inte på en enda fråga.
Typiskt musselmankranare.
Vilken fråga vill du ha svar på?
Citera
2024-10-02, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Givetvis är Hamas ett sunnitiskt politiskt parti, men de länder som Israel främst attackerar externt är Iran, Hizbollah och Al-Assad-regeringen i Syrien. De är alla shiiter.

Jag har aldrig hört talas om att Israel bekämpar sunnitiska terroristgrupper som al-Qaida, ISIS eller al-Nusra. Relationerna med sunnitiska länder som Förenade Arabemiraten Egypten och Saudiarabien är bättre. Varför hatar Israel shiiter?
Dom som hade makten i Irak före 2003 var Sunnimuslimer och Saddam och gänget var Israels största fiende. Israel var även inne och bombade i Irak under mitten av 1980-talet
Citera
2024-10-02, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Om vi tänker vad skillnaden är religionsmässigt förutom om Mohammed så handlar det om hur imamen beter sig i moskén.
Och hur musselmanerna beter sig.
Är det någon religion som är fredens är det väl judendomen. Dom har väl inte startat anfallskrig sedan dom gamla stamnarns krigade före Moses tid.
Citera
2024-10-02, 00:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Dom som hade makten i Irak före 2003 var Sunnimuslimer och Saddam och gänget var Israels största fiende. Israel var även inne och bombade i Irak under mitten av 1980-talet

Saddam Hussein var en sekulär ba'athist.
Citera
2024-10-02, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Saddam Hussein var en sekulär ba'athist.
Förvisso. Men dom som styrde var ändå Sunnimuslimer. Shiagänget förtrycktes
Citera
2024-10-02, 00:16
Avslutad
Gemensamma intressen ekonomiskt och annat. Sunnimuslimer känner sig som den äkta beskyddaren av tron. Om shiiter kan försvinna så är det lugnt om palestinier dör ut trots att dom är sunni. Det lilla dödar ut det stora.
Då kan man bevara tron ren och fri.

Judar har svårt för perser för att dom är smarta och har all kapacitet att bygga egna bra samhällen. Det är avundsjuka då Israel själva vill vara enda demokratin i mellanöstern.

Jag tror dock Israel har större problem med sunnis utanför arabvärlden. Arabvärlden kommer följa väst, de kommande 10-15 åren.
Citera
2024-10-02, 00:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Förvisso. Men dom som styrde var ändå Sunnimuslimer. Shiagänget förtrycktes

Alla fundamentalister som efter att USA plockat bort Saddam kopplades lösa ISIS såväl som shia miliser "förtrycktes" (läs motades i grinden) innan dess utav Saddam. Sunni såväl som Shia.
Citera
2024-10-02, 00:20
Medlem
Mingla101s avatar
Israels ledare Benjamin Netanjaue.
Älskar sitt land. Så som jag älskar Sverige, så som människor älskar sitt land.
Varför förstår inte människor det?
Citera
2024-10-02, 00:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mingla101
Israels ledare Benjamin Netanjaue.
Älskar sitt land. Så som jag älskar Sverige, så som människor älskar sitt land.
Varför förstår inte människor det?

Det är inget fel med det. Grejen med Israel är att de bara vill att Israel ska få tycka om sig själva och ha självförtroende och alla goyim ska hata sig själva med krökt rygg. Och att de som ändå fortfarande ska antagonisera dem ska vara galna religiösa fundamentalister med tvåsiffrigt IQ istället för sekulära nationalister med lite mer innanför pannbenet än bara Jihad. Då ser ju Israel fortfarande ut som mellanösterns enda demokrati och välutvecklade jämfört med Hamas, Hizbollah, ISIS och Ayatollan.
Senast redigerad av torstenferdinand 2024-10-02 kl. 00:29.
Citera
2024-10-02, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Och här ser vi sionist-trollet som förvillar med klassikern att Israel ansätts utav fundamenatlistisk Islam. Det är fundamentalistisk Islam som Israel och USA själva medvetet underblåst på bekostnad utav sekulär nationalism i mellanöstern från första början.

Och så kryddas det hela med exempel på de gånger Israel fått smaka sin egna beska medicin. Med slutklämmen att Israel såklart är civilisation och dess kritiker barbari.

Inga hederliga, ärliga eller sakliga argument fördes en endaste gång utav dig i ovanstående inlägg.

Jag är verkligen osäker på om du är nazist eller musselman, hursomhelst ingår du i samma oheliga allians.
Vad är du?
Kanske bara en putinlakej som vill så split? Eller bara betald med musselmanska oljepengar? Kanske lite arabisk/rysk ai?

Ditt citat ”Och så kryddas det hela med exempel på de gånger Israel fått smaka sin egna beska medicin”
Vilken attack på Israel/ Judar menar du då? Från Iran? Från Egypten, eller från alla jävla angränsande musselmanka terroriststater?
Istael har alltid med folkrätten på sin sida försvarat sig trots lömska attacker från arabiska grannländer som har som doktrin att förgöra den demokratiska och legala staten.
Kan du påvisa ett demokratoskt land i Israels närområde?
Terrorkramare är vad du är!
Sjas, bort från Sverige (om du nu finns här, mest sannolikt i moskva eller teheran).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in