Citat:

Ursprungligen postat av 
AldrigNojd

Fast om man inte kan arbeta på SJU ÅR för att man försöker bli gravid och sedan när man blir gravid KNAPPT kan röra på sig, då anser jag faktiskt att man gör sig själv märkvärdig. Då anser jag att man anser sig själv ha det värre än andra. Nästan till graden att man känner vem fan tror hon att hon är. Hon hade foglossning typ andra veckan och ”fick råd att vila konstant för att inte riskera GROV havandeskapsförgiftning”. 
Ja, hon berättar bara om sin erfarenhet! Men hon överdriver. Vanliga människor arbetar, tar hand om hus och hem och kanske till och med barn, samtidigt som de är gravida och mår dåligt. 
Men visst. Det är bara min trådsanning.

Nyckelordet i ditt inlägg är att DU anser, inte att hon hävdar att det är så. DU anser att hon överdriver. Du anser att hon är ditt och datt. Det ÄR att skapa en trådsanning. 
Hon har aldrig hävdat att hon har det värre en någon annan, det är du som upplever det så för att du blir provocerad av hennes content. Jag, som inte blir så värst provocerad av hennes content, ser inte det du ser. Men jag letar inte heller fel i allt H gör och skriver.