Jag fick genom indisk-svensk till med 500 alprazolam. Kostade 500 spänn på apoteket där och det var EXTREMT nära att vi kontrollerades. De frågar oss var vi kom ifrån, och jag fick totalpanik för min tjej skulle ha svarat "Goa" om inte hennes vän sagt att " Från Bangalor. Jobbar där...." och visade sitt arbetsvisum. Jag började långsamt gå och fick dö frågan om vi alla var därifrån och då nickade jag och så "Ja" högt innan tjejen han säga något.
Små doser knark har jag tagit med mig både utom och inom Europa och har alltid klarat mig. Idag gömmer jag det såklart i baken.
Citat:
Ursprungligen postat av
danceclubolof
Helt fel. Du får det att låta som om det aldrig sker. Det stämmer ju inte alls? Det händer flera dagligen. Även hänt mig att man får scanna bagage eller plocka ut innehåll för snabb inspektion. Och nej jag ser inte ut som en pundare.
Däremot är chansen betydligt lägre inom EU! Arlanda hade jag dock undvikit att landa på. De tar sitt jobb allt för seriöst nuförtiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
BenzoDynga420
Samma här. Du går inte genom nån tull inom EU. ingen kommer att kolla dig.
BenzoDynga baserar tyvärr det hen skriver på egna erfarenheter, och ja - att du ska stoppas för lite piller inom EU är väldigt osanbolikt. Men det är INTE OMÖJLIGT!
Det är busenkelt att ta med upp till typ 20-30 tabletter var som helst. Ha i påse och vik in i lite papper och placera mellan skinkorna..
Det fungerar överallt. Om någon vill kontrollera din rumpa kommer de ändå inte gräva dig i tvåan, utan säga åt dig att sätta dig på huk och hosta. Eller så får du duscha framför dem.