2024-09-28, 11:29
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Känns som Linda Skugges bravader uppmärksammas mest av hennes gelikar i ett mycket smalt kultursegment, förutom en handfull Flashbackare. Så förutom hennes kulturkollegor, vilka bryr sig om Linda Skugge? vilka vet ens vem hon är?
Skulle sätta en peng på att hon är totalt okänd för de allra flesta, en föredetting, om ens det.

Hon är lika okänd som gulingen Tom Hjelte skulle jag vilja påstå. När vi småsnackade på jobbet innan vårt senaste teamsmöte så kom Tom Hjelte på tal. Vi 55+are hade stenkoll på vem det är. De som är 25+ är: "Tom vem då???"
Citera
2024-09-28, 13:51
Medlem
Nyss skrev hon på instastory om sin ”tjejadhd” - ” ingen förstår sig på mig, jag är för mycket”. Det var nog dagens sanning och förklaring hur hennes beteende har uppkommit.
Citera
2024-09-28, 21:40
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Nästa steg blir att ragga kunder under lyktstolpe...

..eller så blir hon tokreligiös å bildar en sekt där kärringar knullar hej vilt samtidigt som de hänger armkrok i takkronan, läser en dikt, sjunger en psalm å spyr på alla mediakåta gubbar eller så…
Citera
2024-09-28, 21:57
Medlem
Helt makalöst osmaklig person. Efter att, dumt nog, ha glott på länken där hon blir gangbangad av ett gäng gubbar ville jag bara tvätta ögonen med aceton. Hennes alter ego "Lady Lazarus" anspelar väl dessutom på ett alster som handlar om självmord?Hur som helst så måste hon ju verkligen lida av en hel del demoner, inte minst självförakt. Hur mycket lägre kan hon sjunka är frågan.
Citera
2024-09-28, 23:39
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vad blir egentligen ett rimligt nästa steg i karriären? Nu har Linda "chockerat" med Dark Side, sedan Only Fans och nu då porrfilm. Finns inte mycket kvar att göra nu? 🤔

Knullbås på Bokmässan?

Buttplug på Nobelfesten?

Nej, du har nog rätt. "Peaken" är nådd. Det går inte att "chocka" så mycket mer.

Om nu slentrianporr i cyber-djungeln är så chockerande längre.

Hon kan säkert skriva en bok om sin odyssé mot "mörkrets hjärta".

Sven Antenn var möjligen mer intressant. Till synes handplockad från 80-talets gladporr. Kan ingen intervjua honom?
Citera
2024-09-29, 10:44
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
En radiobrevväxling om snusk, torra slemhinnor och socialt glidmedel. Med Linda Skugge och Annika Lantz.
https://sverigesradio.se/avsnitt/lin...-legged-viking

Idag, kl. 12:24. Jag spyr på både Annika, Linda och min samtid...
Citera
2024-09-29, 18:58
Det vi bevittnar är ett vådligt självskadebeteende.
Citera
2024-09-29, 22:20
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vad blir egentligen ett rimligt nästa steg i karriären? Nu har Linda "chockerat" med Dark Side, sedan Only Fans och nu då porrfilm. Finns inte mycket kvar att göra nu? 🤔
Jag tippar på att Skugge kommer slå om fullständigt en gång till och bli kristen och emot sex innan äktenskapet. Det är väl det hon har kvar att chocka med.
Citera
2024-09-29, 22:27
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Idag, kl. 12:24. Jag spyr på både Annika, Linda och min samtid...

Emetofili med två tanter i medelåldern? Ptjae, varför inte. Hon har väl inte så mycket kvar inom sexet att utforska...

Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Jag tippar på att Skugge kommer slå om fullständigt en gång till och bli kristen och emot sex innan äktenskapet. Det är väl det hon har kvar att chocka med.

Fast hon körde ju redan tant-grejen för typ tio år sedan. Så hon får väl göra något mer extremt än så - niqab-bärande muslim kanske?
Citera
2024-09-29, 22:51
Medlem
Sitter på ett flyg nu. Till Berlin igen? Tror hon trivdes där…
Citera
2024-10-01, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Älskar att Skugge provocerar incels på Flashback.

Skugge provocerar inte och är precis som alla andra men är samtidigt psyksjuk och raserar hela sitt liv? Logisk kullerbytta måhända?

Härnäst fortsätter Skugge provocera incels med sin livsbejakande livsstil.

Stay tuned.

Att vara incel är ju något positivt ställt i relation till att vara en psykiskt sjuk gammal söndertorkad hora som perversa gubbar pissar på mot betalning. Man förstår att du har lättare att identifiera dig med det senare, du är uppenbarligen lika borta i huvudet som Linda själv.
Citera
2024-10-01, 14:57
Medlem
Det här är alltså samma Linda Skugge som sa till Linda Rosing att hon skulle sluta vika ut sig och börja plugga..Psykiskt sjuka konstnärssjälar är väl inget nytt..Se Regina Lund, Anna Odell osv. Linda har bara tagit galenskapen till en ny nivå..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in