Citat:
Ursprungligen postat av
Vannlilje
Du bagatelliserer medaljenes betydning i dine svar til andre her, men med annen ordlyd.
Det er ikke hvem som helst som blir dekorert med kongehusets medaljer. Derfor bør kongehuset vurdere å trekke tilbake medaljene, men det vil nok ikke skje, fordi det er ingen der som viser ryggrad. Familien går foran det rent prinsipielle.
Nå var det vel kun èn gang jeg bagatelliserte medaljenes betydning, før du kommenterte at jeg skriver flere ganger at de ikke er et problem? Korriger meg, og vis til mine andre kommentarer om at medaljene ikke er av høy betydning, dersom jeg tar feil.
Nei, det er ikke hvem som helst som blir tildelt kongehusets medaljer, og jeg forstår at noen synes de står høyt i rang. Jeg er enig med deg i at MBH bør miste sine medaljer, samtidig tenker jeg at han neppe kommer til å bære dem igjen, da dr*ter han fullstendig på draget, for å si det mildt (men det gjør han jo uansett hele tiden nå). For meg betyr de medaljene hans fortsatt nada. Jeg vil mye heller ha mine egne medaljer, enn de fjollegreiene der, for å ha vært til stede på et jubileum med sin egen familie :-P
Edit: 2 ganger, jeg gjentok at det ikke er et problem for meg, da jeg svarte deg på din kommentar. Som om jeg forsvarer MBH? ;-) Nei, jeg gjør ikke det.