2024-09-26, 17:33
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
App app app, har du glömt säljsuccen Söt Apelsin?

Hahaha! Och jävlar vad märkvärdig han är i gamla videos om att han minsann använder så jävla speciella parfymer. "Den här hörrni, den är verkligen inte för alla!" Men baronen klarar minsann av den.

Ger mig fan på att han aldrig skulle känna skillnad på Tabac och Old Spice.
Citera
2024-09-26, 17:42
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Med Rasks väldigt långa videos med fler annonser kan det antas att han tjänar långt över CPM per tusen tittare.

Av det jag har läst är det min slutsats.

Tack! Ska glo på videon.

Vetetusan hur man ska tänka. Han har minst 140k köpta följare. Jag vet inte alls hur de fungerar, om de kommenterar, likear osv? Det kanske beror på vad man betalar för.

Jag har fått intrycket att Baronen bara betalat för följare, döda konton som inte gör något men jag kan ha fel.

En visning räknas efter 30 sekunder, är man ute efter det räcker det med att boten tittar i 30 sekunder för att sedan byta till nästa klipp som har köpt den. Det verkar mest rimligt. Botföretaget skulle ju förlora tid om boten måste titta på ett klipp i över en timme innan det byter till nästa. Men jag vet inte som sagt. Man kanske kan ha någon för av abonnemang vad boten ska göra?

Sen de som verkligen tittar, så finns det ju mängder av AdBlocks att använda. Nu verkar ju Baronens följarskara tycka det är jättebra att titta på hans annonser så han får in pengar.

Jag påpekade också att han blivit strikad två gånger och fick ingen play button, kanske det påverkar också?

Kollar man Socialblade igen tjänar Baronen mellan $128 - $2.1K per månad i snitt. Det är inte mycket att hänga i granen när allt kommer omkring. Dock vet jag inte heller hur tillförlitlig Socialblade är men de flesta brukar hänvisa till den.

https://socialblade.com/youtube/c/ca...kalexanderrask
Citera
2024-09-26, 17:44
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Om ni vill kolla på Förtalsbaronens senaste video ska ni inte känna att ni måste göra det genom att gynna honom:

https://old.bitchute.com/video/mKwNO36gZeHm/

För egen del hoppar jag nog. Förtalet av Jockes morsa måste vara den tråkigaste skiten han ägnar sig åt.

Det där går ju inte att se på. Tycker han ens själv att det han pysslar med är värt? Som någon skrev i kommentaren "varför väntar du tills ungarna kommer hem från plugget med att filma"? Ja du... Han vill väl inte umgås med familjen "pappa måste jobba förstår du".

Och vad fan får han ut av att älta en annan människas barndom? Det har ju brunnit i skallen på honom.
Citera
2024-09-26, 17:45
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han säger att de har fixat spindeled nedre, styrled yttre, bromsskivor, bromsbelägg, och glödlampa.

Men det var väl fel på koppling och krängningshämmare ? (Eller?)
Tänker han blåsa en eventuell köpare?
Man skulle nästan försöka köpa bilen och be honom peka ut bromsskivorna. Han hade inte lyckats.
Citera
2024-09-26, 17:47
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Man skulle nästan försöka köpa bilen och be honom peka ut bromsskivorna. Han hade inte lyckats.

Men han skulle kunna visa dig bakåttrampen!
Citera
2024-09-26, 17:51
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Tänk om det blir som med huset.

Ingen vill köpa.

Säkert Chrippa och Flashbacks fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Han har ändå en magisk affärskänsla som efter att ha ägt bilen i två veckor och kört runt 200 mil lyckas öka bilens värde med 8 000 :-

Han borde bara satsa helhjärtat på att blåsa folk och sluta tramsa på youtube.
Han är en bedragare ut I fingerspetsarna, det är tur att han inte är smart då skulle han kunna bli riktigt farlig.

Fö så försökte han med samma scam med mercan i amg utförande från fabrik. Pumpade upp priset 40 lax efter han ägt den, slutade väl med närmare 100k i förlust och den stod på verkstaden i 9 månader.

Jag är en business man och snål som djävulen

Till sist så är det självklart bra att bilen säljs då familjen varken behöver eller har ekonomiska medel att äga en. Bajsbaronen kan gå 200m till affären istället, det bygger karaktär och gör honom bara gott.
Citera
2024-09-26, 17:56
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Till sist så är det självklart bra att bilen säljs då familjen varken behöver eller har ekonomiska medel att äga en.

Fatta att dom inte ens har råd med en sketen bruksbil. 3 barns familj. Men fimpa YT och skaffa inkomst? Nähä hörrni!
Citera
2024-09-26, 18:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Han har ändå en magisk affärskänsla som efter att ha ägt bilen i två veckor och kört runt 200 mil lyckas öka bilens värde med 8 000 :-

Han borde bara satsa helhjärtat på att blåsa folk och sluta tramsa på youtube.

Det är inte ens det värsta han gjort när det kommer till bilskojeri. Jag minns mycket väl hur han köpte en bil för 140, gjorde en video om vilken trafikfara den var, och strax därefter la upp en annons där han försökte sälja den för typ 30 000 mer än han köpte den för.

Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Det där går ju inte att se på. Tycker han ens själv att det han pysslar med är värt? Som någon skrev i kommentaren "varför väntar du tills ungarna kommer hem från plugget med att filma"? Ja du... Han vill väl inte umgås med familjen "pappa måste jobba förstår du".

Och vad fan får han ut av att älta en annan människas barndom? Det har ju brunnit i skallen på honom.

Stängde av strax efter han skrutit om sina AI-genererade låtar. Det är fantastiskt hur han på riktigt tar åt sig äran för något som alla kan göra med ett par knapptryck. Det är tydligt att han är helt torsk på positiva kommentarer. Han försöker hela tiden hitta vägar till att få det.
Citera
2024-09-26, 18:16
Medlem
Faltas avatar
Jag kommer ihåg när tokfan skulle starta städfirma och han berättade om affärsidén innan han körde igång. Återigen han lär sig aldrig. Städfirman är det någon som vet hur det gick med den? Nåja det gick åt helvete som vanligt. Undrar hur det känns att misslyckas med allt man försöker sig på! Jag misslyckas absolut med saker, men jag pratar inte kors och tvärs.
Citera
2024-09-26, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Ända sen Anjo blev ”kompis” med Rask har det vart uppenbart att rask har en enda funktion för anjo och Jocke, och det är att rask ska sprida anklagelser och jockes skit. Detta ändrades när det blev tal om förtal från chrippas sida. Då blev Anki fort tyst ang Chrippa, även chrippa har lagt locket på och nämner inte längre rask. Rask är lämnad ensam att stå i boxningsringen och veva, och det får honom att se jävligt dum ut.

Rask är ju som vi alla vet inte med i matchen, han är den optimala målvakten.. Gapig & stöddig utan konsekvenstänk...
Men verkligen märkligt att Jocke Lundell fortfarande använder bajsmegafonen.. Trodde faktiskt att Jocke hade lite mer hjärna.. Att använda rasken på det här sättet kommer bli Jocke Lundells fall, ett hårt fall...
Citera
2024-09-26, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag kommer ihåg när tokfan skulle starta städfirma och han berättade om affärsidén innan han körde igång. Återigen han lär sig aldrig. Städfirman är det någon som vet hur det gick med den? Nåja det gick åt helvete som vanligt. Undrar hur det känns att misslyckas med allt man försöker sig på! Jag misslyckas absolut med saker, men jag pratar inte kors och tvärs.
Rask ger oss ilska pga sin elakhet men även massor med skratt tänk va korkad en människa kan vara🤣🤣
Citera
2024-09-26, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Rask ger oss ilska pga sin elakhet men även massor med skratt tänk va korkad en människa kan vara🤣🤣
Ja se en sådan tokstolle han är😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in