2024-09-26, 19:42
Medlem
Stackaren är i svacka just nu..
En djup sådan enligt egen uppgift
Citera
2024-09-26, 19:50
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd
Stackaren är i svacka just nu..
En djup sådan enligt egen uppgift
Bra, försummar man sina barn för att sitta hemma och leka ska man må dåligt. Det är universums sätt att säga: skärp till dig för fan så släpper ångesten.

Kommer han ändra sig den här gången? Nej, han är en livsstilsskithög som hellre skyller ifrån sig på andra.

Nu försöker han ännu en gång att skylla sitt egna misslyckande på en oskyldig människa, spyr på honom

Ett riktigt avskräde är vad han är
Citera
2024-09-26, 20:34
Medlem
Ja Alex lägger fortfarande skulden för att de inte fick flytta in i huset på flashback då Chrippa inte är tillräckligt smart för att ligga bakom något sånt.
För de andra som bor i huset är tydligen hyresvärden själv och en familjevän till Alex som "visat sig lojal vid andra tillfällen". Dock gör ju detta att misstankarna borde stärkas mot båda dessa istället - hyresvärden själv kanske inte vill ha två ihopgaddade hyresgäster och riskera att bli uthängd på youtube om något sker. Samt beroende på hur denna familjevän är som person kan det ju ändras om familjen Rask kommer in i bilden också och det kan bli stökigt eller liknande.
Men framförallt borde ju familjevännen vara den som känner dem innan och utan och vet att man håller dem på avstånd. Man kan vara jättelojal och jättesnäll och ställa upp allt man kan men ändå ha förståndet att inte vilja bo under samma tak på heltid.
Jag älskar min familj och gör allt för dem. Jag hälsar på ofta och åker dit så fort det behövs av någon anledning men jag vill inte bo i samma hus som dem permanent ändå för det.

Samt att familjevännen borde ju om denna varit oskyldig till detta kunnat hjälpa Rask att luska i varför eller försöka hjälpa till att övertyga hyresvärden om att det kommer gå bra och att det han hört enbart är skitsnack från troll (även om det kanske stämmer)? Men eftersom det är sånt locket på känns det ju som att beslutet kommer inifrån huset.
Citera
2024-09-26, 20:38
Avstängd
Grisens senaste förtalsvideo kan ses här:

https://old.bitchute.com/video/uNcuyjf5OrtH/
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-09-26 kl. 21:10.
Citera
2024-09-26, 21:04
Medlem
Dyngbaggen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Det där går ju inte att se på. Tycker han ens själv att det han pysslar med är värt? Som någon skrev i kommentaren "varför väntar du tills ungarna kommer hem från plugget med att filma"? Ja du... Han vill väl inte umgås med familjen "pappa måste jobba förstår du".

Och vad fan får han ut av att älta en annan människas barndom? Det har ju brunnit i skallen på honom.
Hahaha Rask kan inte spela in filmerna innan barnen kommit hem för då sover Rask!!!
Citera
2024-09-26, 21:13
Medlem
FantomenOchGurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Men tack så mycket!

Det var inte jag som ringde hyresvärden och sa att Rask brukar steka bajskorvar.

Men nä men om man har ett gäng elaka haters efter sig så kanske man inte ska prata så mycket om sånt här i förväg, det är som upplagt för att folk ska försöka förstöra för en.

Han har varit bra på att stoppa huvudet i sanden angående det, antar jag.
Citera
2024-09-26, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Ja Alex lägger fortfarande skulden för att de inte fick flytta in i huset på flashback då Chrippa inte är tillräckligt smart för att ligga bakom något sånt.
För de andra som bor i huset är tydligen hyresvärden själv och en familjevän till Alex som "visat sig lojal vid andra tillfällen". Dock gör ju detta att misstankarna borde stärkas mot båda dessa istället - hyresvärden själv kanske inte vill ha två ihopgaddade hyresgäster och riskera att bli uthängd på youtube om något sker. Samt beroende på hur denna familjevän är som person kan det ju ändras om familjen Rask kommer in i bilden också och det kan bli stökigt eller liknande.
Men framförallt borde ju familjevännen vara den som känner dem innan och utan och vet att man håller dem på avstånd. Man kan vara jättelojal och jättesnäll och ställa upp allt man kan men ändå ha förståndet att inte vilja bo under samma tak på heltid.
Jag älskar min familj och gör allt för dem. Jag hälsar på ofta och åker dit så fort det behövs av någon anledning men jag vill inte bo i samma hus som dem permanent ändå för det.

Samt att familjevännen borde ju om denna varit oskyldig till detta kunnat hjälpa Rask att luska i varför eller försöka hjälpa till att övertyga hyresvärden om att det kommer gå bra och att det han hört enbart är skitsnack från troll (även om det kanske stämmer)? Men eftersom det är sånt locket på känns det ju som att beslutet kommer inifrån huset.
Hyresvärden lär inte ha behövt hjälp av någon för att googla sin potentiella hyresgäst och inse att han är på väg att göra sitt livs misstag.
Senast redigerad av Stallhagen 2024-09-26 kl. 21:36.
Citera
2024-09-26, 21:18
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:

Tjusigt!

Öronen blöder redan 6:25 in: "För att hårddra det lite kort"...
Citera
2024-09-26, 21:19
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:

7:25 "Det kändes väldigt judgemental och fördomsfullt" - Om att hyresvärden inte ville ha Kapten Bajs i sitt hus.

20:56 "Han vill inte ens träffa mig!?" Rask om hyresvärden
Senast redigerad av PhilipsDP18 2024-09-26 kl. 21:40.
Citera
2024-09-26, 21:19
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Men tack så mycket!

Det var inte jag som ringde hyresvärden och sa att Rask brukar steka bajskorvar.

Men nä men om man har ett gäng elaka haters efter sig så kanske man inte ska prata så mycket om sånt här i förväg, det är som upplagt för att folk ska försöka förstöra för en.

Han har varit bra på att stoppa huvudet i sanden angående det, antar jag.
Jag begriper inte ens vad någon ska ha kunnat hitta på som fått hyresvärden att backa. Om någon random människa ringer och hittar på något så är det ju hur lätt som helst att kolla upp och ingenting man bryr sig om. Kan det vara så enkelt att det inte var något hittepå? Det räcker med att kolla på hans youtube-kanal så skulle vem som helst dra sig ur.
Citera
2024-09-26, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Jag begriper inte ens vad någon ska ha kunnat hitta på som fått hyresvärden att backa. Om någon random människa ringer och hittar på något så är det ju hur lätt som helst att kolla upp och ingenting man bryr sig om. Kan det vara så enkelt att det inte var något hittepå? Det räcker med att kolla på hans youtube-kanal så skulle vem som helst dra sig ur.

Jag tycker det plus tystnaden efteråt från hyresvärden att det än mer pekar åt att det vore hyresvärden eller den andra hyresgästen, som ju visade sig vara en familjevän till Rask dessutom,som satt stopp.
För som jag skrev i mitt inlägg innan "Men framförallt borde ju familjevännen vara den som känner dem innan och utan och vet att man håller dem på avstånd. Man kan vara jättelojal och jättesnäll och ställa upp allt man kan men ändå ha förståndet att inte vilja bo under samma tak på heltid.
Jag älskar min familj och gör allt för dem. Jag hälsar på ofta och åker dit så fort det behövs av någon anledning men jag vill inte bo i samma hus som dem permanent ändå för det."
Citera
2024-09-26, 21:42
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Jag tycker det plus tystnaden efteråt från hyresvärden att det än mer pekar åt att det vore hyresvärden eller den andra hyresgästen, som ju visade sig vara en familjevän till Rask dessutom,som satt stopp.

Exakt. Han han inte förstå att hyresvärden är läskunning och även klarar av att navigera sig fram på Youtube. Rasks största fiende är han själv.

Sen påstår han att ALLA trådar på Flashback som startas om Youtubers skapas enkom för att häckla dem och snacka skit. Tillochmed den här tråden skapades av någon som faktiskt gillar Baronen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in