2024-09-26, 11:55
Medlem
entilllirares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det här med att gilla en erfaren mogen man tror jag är en vuxengrej skapat av porrindustrin, som vill legitimera gubbsex. 14-åringar tänker knappast i banor som "jämnåriga killar är katastrof i sängen" utan det kan möjligen en 25-åring som blivit rejält marinerad i ett sexualiserat samhälle göra, så jag fattar inte hur gäddorna kan gå på snacket om att barnet vill ha en erfaren man. Tror gäddor generellt har svårt att ta in hur andra tänker och känner och rimligheten i det. De har fokus på sig själva, på sina egna behov.

I så fall är alltså hela situationen skapad av Dumpen i egoistiska syften, inte sant? Vad är det nu, 11 självmord?
Citera
2024-09-26, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
I så fall är alltså hela situationen skapad av Dumpen i egoistiska syften, inte sant? Vad är det nu, 11 självmord?

Många fiskare sysslar definitivt med positiv förstärkning när barnen skrivet "heting", "så jäkla snygg" och "snyggo" till en 70-årig barbapappa. Men frågan är om det ens fungerar? Gäddorna verkar även nappa på barn i familjehem som röker och svär, är otrevliga och tigger cigg, vilket är ett rimligare scenario, men gäddorna läser nog inte särskilt noga vad barnet skriver. De tänder på det mesta som verkar gå att knulla.
Citera
2024-09-26, 12:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Möjligt.

Men fortfarande - Hur i helvete är det i skallen på peddo gubbarna när dom tror att dom här tjejerna skulle vara intresserade???

Och att sedan skicka bild på den lilla fula jävla zombie kuken!!!???

Till alla tjejer här i tråden... Har det någonsin funkat med en dickpic?

Lägg då till risken med att springa på Sjöberg och Sara med allt vad det innebär... eller några ur Dumpen 2.0 som spöar pisset ur dom.

Jag vill ha en panel med psykologer och andra vetare som kan förklara det här beteendet för mig.

Japp, dom är efterblivna som tror att unga tjejer vill ha sex med dom.
Så hamnar dom också på dumpen med allt var det innebär.
Citera
2024-09-26, 12:19
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Häromkvällen hamnade jag framför ett avsnitt av SVT-dokumentären ”Född 2010”. De barn som de följer i den serien är 13-14 år gamla och alltså just i den ålder som dessa förbannade gäddor blir så jävla uppkåtade av, vid blotta tanken på att få deflorera dem. Hur i hela helvete funkar dessa ”män”!? Det finns inget som helst sexuellt attraktivt hos dessa barn. De är i en superturbulent fas i livet där de har fullt upp med att förstå vad som händer med dem själva och de vet inte om de ska betrakta sig själva som barn eller tonåring, ungdom eller vad. De kan fortfarande flippa ur och kasta sig på golvet och gråta som en fyraåring. De är sköra. Långt ifrån mentalt och fysiskt utvecklade. Att ens tro att de mitt i allt detta skulle känna sig attraherade av en äldre man med rynkor, dubbelhaka, hängbuk och bristande hygien är så urbota dumt att jag knappt orkar sitta upprätt.

Så är det, vilket gör att 95 procent av Dumpens gäddor aldrig skulle vara i närheten av att utgöra någon fara för barn. Jag tänker däremot inte klaga. Utan gladiatorspel och brinnande häxor är detta en av få morbida underhållningar man kan få annat än att se sprängda ryska soldater på Telegram. Dessutom har ju Dumpen fångat en och annan riktig, och farlig pedofil, så man kommer dessutom undan med hedern i behåll.
Citera
2024-09-26, 13:27
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballsten69
Säger ju det, hela upplägget med dumpen är en stor bluff för att tjäna pengar.
Dom som raggar småtjejer på nätet och är ute efter sexchatta lr bilder skriver knappast att dom är 60 år lr skicka bilder på sina feta kroppar.
Dumpen fångar inga farliga gäddor, bara äckliga snuskgubbar och ett fåtal pedofiler.

även äckliga snuskgubbar ska hålla sig jävligt långt borta från barn!
Citera
2024-09-26, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ten
även äckliga snuskgubbar ska hålla sig jävligt långt borta från barn!
Finns inga barn på KIK.
Citera
2024-09-26, 13:40
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballsten69
Finns inga barn på KIK.

Du verkar ha koll på KIK, är du ofta där?

Jag har ingen aning om det finns barn eller inte på kik, men snuskgubbar ska hålla sig jävligt långt borta från barn! Har du problem med det?
Citera
2024-09-26, 13:56
Medlem
frallzorzs avatar
Citat:

Jag har ingen aning om det finns barn eller inte på kik, men snuskgubbar ska hålla sig jävligt långt borta från barn! Har du problem med det?

Nvm
Senast redigerad av frallzorz 2024-09-26 kl. 14:02.
Citera
2024-09-26, 14:16
Medlem
Häromdagen skrev någon att hennes kompis betalat 300000 kr för att slippa att bli uthängd o hon hade kvitto på de. Någon som vet mera där ?
Citera
2024-09-26, 15:06
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:

Nej tror inte nån har problem med det. Men jag tror jävligt många har problem med en organisation som säger sig jaga pedofiler, inte gör det, utan skapar den för att kunna lägga upp dem på sin hemsida och få det att se ut som att de gjort nån skillnad.

Det kostar mer än vad smakar och börjar misstänka mängden av oskyldiga anhöriga som drabbas är fler än barnen som skulle räddas från början. Om man dessutom tänker att vissa av de anhöriga är barn som inte blir det minsta bättre individer av att se sina förälders smutsiga förehavanden bli nästa samtalsämne på skolgården, så ställer de kanske mest till med oreda.

Jag var ganska positivt inställd till Dumpen innan jag insåg hur det hela verkar vara en konstruktion för att skapa underhållning och levebröd.

Har du nåt problem med det?
Citera
2024-09-26, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
Hälsning till er alla från oss på Dumpen:
Fiskaren som drog upp Salagäddan blev absolut inte förälskad i honom och är definitivt inte avstängd av oss! Tvärsom fiskar hen på i vanlig god fart och fortsätter att droppa sina mycket uppskattade Hank-referenser i chattarna.

Man blev lite orolig när man hörde det ryktet faktiskt. Sara har naturligtvis pli på sina underhuggare. Funkar det med kontraorder direkt från sjuksängen?

Önskar henne all lycka och hoppas hon är ute på vägarna inom kort. Försök att hejda henne om hon vill skriva ut sig för tidigt! Om man bara visste var hon var inskriven så man kunde skicka blomster.
Citera
2024-09-26, 15:22
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Önskar henne all lycka och hoppas hon är ute på vägarna inom kort. Försök att hejda henne om hon vill skriva ut sig för tidigt! Om man bara visste var hon var inskriven så man kunde skicka blomster.
Känner likadant, lova att du säger till innan du skickar, vill så klart vara med på blommorna.
Jag swishar dig i så fall. Tack för att du tänkte på detta.

Man kanske kunde skoja lite och skicka med en tub chokladsås, istället för chokladask då.
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2024-09-26 kl. 15:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in