2024-09-25, 04:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag tror barnen är evigt tacksamma för att få veta vad deras föräldrar är för en person, alla vill ju absolut veta, och att få veta ens förälder inte sköter sig gör gott.

Förstod du ens vad jag menade?
Hells Angels utpressar ju företagare på pengar och ibland med våld. Mår företagaren och hans barn bra av detta? Nej, och därmed är det övergrepp mot barn.
Och Sjöberg hyllar sina Hells Angels-polare.
Citera
2024-09-25, 09:29
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuecoBrasileiro
Hells Angels utpressar ju företagare på pengar och ibland med våld. Mår företagaren och hans barn bra av detta? Nej, och därmed är det övergrepp mot barn.
Jag tror det där blir för komplicerat för Sjöberg faktiskt. Han är en go gubbe som gillar näsa och unga tjejer. Vem gör inte det?

Kolla gärna in dumpens bebiskläder med dumpentryck! Fräcka enligt Patrik.
Citera
2024-09-25, 09:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Jag tror det där blir för komplicerat för Sjöberg faktiskt. Han är en go gubbe som gillar näsa och unga tjejer. Vem gör inte det?

Kolla gärna in dumpens bebiskläder med dumpentryck! Fräcka enligt Patrik.

Hursomhelst så borde detta vara polisens arbete. Istället för att evigt försörja gangsters och betala för att de ska ha så mysigt som möjligt på ungdomshemmen och fängelserna så borde pengarna satsas på att bekämpa pedofili. Men, Sverige är Sverige. Suck
Citera
2024-09-25, 15:47
Medlem
Det ryktas i andra tråden att fiskaren kärat ner sig i gädda #476 i Sala... Det ska tydligen komma från Sara själv på telegram så nu har de kort om fiskare.

Saras röv är trasig, fiskare sticker med gäddor, stämningen mot Sara, nu måste ju ändå slutet vara nära för Dumpen. Vad tror ni, är det snart slut nu, på riktigt? Är skutan Dumpen på väg att slutligen sjunka i en sörja av sex, missbruk och sexmissbruk?
Citera
2024-09-25, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Hur exakt skulle det gå till?

Majoriteten är inte misstänkta för brott. De måste ha skäl för att kunna begära material från Snapchat.

Det finns t.ex formulär på Polisens hemsida där man kan tipsa (anonymt om man vill) och där kan man ju tipsa om användarnamn etc. Kommer dessa tips från Dumpen dessutom, bör de ha mer substans. Det booorde ju bara vara för polisen att kontakta snap och säga att vi misstänker att barn sexuellt utnyttjas av det här och det här användarnamnet.
Citera
2024-09-25, 16:53
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Det ryktas i andra tråden att fiskaren kärat ner sig i gädda #476 i Sala... Det ska tydligen komma från Sara själv på telegram så nu har de kort om fiskare.

Saras röv är trasig, fiskare sticker med gäddor, stämningen mot Sara, nu måste ju ändå slutet vara nära för Dumpen. Vad tror ni, är det snart slut nu, på riktigt? Är skutan Dumpen på väg att slutligen sjunka i en sörja av sex, missbruk och sexmissbruk?

Ja, det är för mig helt uppenbart att luftslottet spricker nu. Allt som bygger på ruttna intentioner (egotrip, pengar, hämnd, hat) faller naturligt samman för eller senare. Sara är hyllad som hjältinna som kämpar för barnen men skiter ärligt talat i barnen och bryr sig bara om sitt ego. Hon är manipulativ som få och har hittat det perfekta konceptet att dra in pengar, där hon ohotat kan agera i skydd av sektmedlemmarna så lyder hennes minsta vink.

Föga förvånande men otroligt ruttet av Sara att gå ut med detaljer om att det var just Salagäddan en fiskare blev kär i, vilket naturligtvis gör det relativt enkel (i alla fall inom Dumpen-sekten) att få reda på vem fiskaren är. Mycket troligt kommer hon drabbas av "vedergällning" nu när hon flirtat med fienden. Det finns bara av och på i Dumpen-sekten och är man det minsta på gäddornas sida är man själv pedofil och ska straffas på samma sätt som gäddorna själva.
Senast redigerad av trueforgood 2024-09-25 kl. 17:04.
Citera
2024-09-25, 17:16
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Fast försökte hon inte med samma anklagelse mot en annan fiskare (Radhusliv i tråden, tror jag?) som hoppade av? Jag tror det snarare är så att fiskaren kan ha åsikter om hur verksamheten bedrivs och i Saras svartvita värld så betyder det att denne är totalt kär i någon gädda.
Citera
2024-09-25, 18:43
Avslutad
Citat:

Hälsning till er alla från oss på Dumpen:
Fiskaren som drog upp Salagäddan blev absolut inte förälskad i honom och är definitivt inte avstängd av oss! Tvärsom fiskar hen på i vanlig god fart och fortsätter att droppa sina mycket uppskattade Hank-referenser i chattarna.
Citera
2024-09-25, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
Fiskaren som drog upp Salagäddan blev absolut inte förälskad i honom och är definitivt inte avstängd av oss! Tvärsom fiskar hen på i vanlig god fart och fortsätter att droppa sina mycket uppskattade Hank-referenser i chattarna.

Svara på mina inlägg om varför ni bannar folk från er facebooksida som nämner ekonomi.
Din tystnad förstärker bara det jag och många befarar, dumpen syfte är pengar och inte barnens bästa.
Citera
2024-09-25, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuecoBrasileiro

Vet inget om Sjöberg och kontakter till HA men dubbelmoral utan dess like var ju när han åkte på affärsresa till Qatar i våras...ett land där barngifte är i bruk.
Citera
2024-09-25, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Svara på mina inlägg om varför ni bannar folk från er facebooksida som nämner ekonomi.
Din tystnad förstärker bara det jag och många befarar, dumpen syfte är pengar och inte barnens bästa.
Visst är det så. Ta exempelvis när Patrik flög till Qatar och där gifter sig vuxna män med barn. En enda person på Dumpen facebook kritiserade Patrik. Vad hände? Texten raderades och kvinnan blockades. Ingen kommenterade på Dumpen om Patrik. Är det seriöst!
Citera
2024-09-25, 20:38
Medlem
-Grillo-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
En undran, hur ser ni på det jag skrev om här; (FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Att en del gäddor som inte vågat styra upp ett möte eller inte gått att spåra. Ni har ju tillfredsställt dom ändå genom att sexchatta med dom, i tron om att det har varit en småtjej? O det tror dom i framtiden att det var en riktig tjej som givit dom fått fina kommentaren för deras minikukar eller ölmagar? Det har förstås fått dem att njuta ännu mer, när de sitter o rullar skinn...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in