2024-09-25, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Vet inget om Sjöberg och kontakter till HA men dubbelmoral utan dess like var ju när han åkte på affärsresa till Qatar i våras...ett land där barngifte är i bruk.

För många år sen stoltserade Patrik flera ggr i media om sina kära barndomsvänner i HA.
HA har inte pedofilat sig på barn vad jag vet, men fått barn att må skit på många andra sätt.
T ex genom att ge sig på barnens föräldrar i utpressningsärenden, den där gången dom attackerade Svineri MCs familjefest, Hells Angels barn som mobbar andra barn i skolorna etc.
Övergrepp på barn det också.
Sen vete fan om HAs alla prostituerade fyllt 18.

Vilka affärer gjorde han i Dubai?
Citera
2024-09-25, 22:34
Medlem
Ny gädda!
Det var korkat (Napp #485) Malmö/Höör
https://dumpen.se/2024/09/25/korkat/
Citera
2024-09-25, 23:34
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuecoBrasileiro
Förstod du ens vad jag menade?
Hells Angels utpressar ju företagare på pengar och ibland med våld. Mår företagaren och hans barn bra av detta? Nej, och därmed är det övergrepp mot barn.
Och Sjöberg hyllar sina Hells Angels-polare.
Håller med dig, jag använde dumpenfolkets motiverande resonemang på din frågeställning. Använde Dumpens omvända ologiska logik.

Man kan ju hävda; ingen rök utan eld; föräldern är nog själv skyldig till att hamnat i gängets klor.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-09-25 kl. 23:37.
Citera
2024-09-26, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Blev nyfiken och skaffade kik och gick in på sånna grupper som sara nämt i videos. Sökte på ung/unga så kom flera förslag upp tex unga söker sex 18+. Går man in där så är det kanske 80 procent män och resten är horor som säljer sex eller tjejer (garanterat dumpen) med nick som typ felicia2010 eller så står det i deras profil att dom är 14. Så det fanns två kategorier tjejer antingen var dom fjorton år (fanns inga som var 15 eller 16 eller 17 osv) eller så var dom prostituerade/sånna som säljer snuskvideos.

Förutom att gäddorna är jävligt äckliga så måste dom också vara helt jävla efterblivna.

Blev äcklad av denna del av internet som jag ej haft insyn i innan.

Säger ju det, hela upplägget med dumpen är en stor bluff för att tjäna pengar.
Dom som raggar småtjejer på nätet och är ute efter sexchatta lr bilder skriver knappast att dom är 60 år lr skicka bilder på sina feta kroppar.
Dumpen fångar inga farliga gäddor, bara äckliga snuskgubbar och ett fåtal pedofiler.
Citera
2024-09-26, 00:41
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Grillo-
En undran, hur ser ni på det jag skrev om här; (FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Att en del gäddor som inte vågat styra upp ett möte eller inte gått att spåra. Ni har ju tillfredsställt dom ändå genom att sexchatta med dom, i tron om att det har varit en småtjej? O det tror dom i framtiden att det var en riktig tjej som givit dom fått fina kommentaren för deras minikukar eller ölmagar? Det har förstås fått dem att njuta ännu mer, när de sitter o rullar skinn...?
Dumpenfolket kan inte förstå att de förändrar preferenser hos en del gäddor till att tända på barn, de tror att det alltid är medfött och måste hanteras brutalt med uthängning. Men spökjägarnas emotionella kapacitet är låg så de kommer aldrig förstå vad de skapar.
Citera
2024-09-26, 08:49
Medlem
biljardballes avatar
Med tanke på den där ständiga äckliga jävla snusläppen Sara går runt med hela tiden, så är det inte så konstigt att hon fått cancer. Nu gråter hon och tycker så synd om sig själv: Snälla Sara, precis som du säger till gäddorna är detta frukten av dina konsekvenser.
Citera
2024-09-26, 09:12
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
... Hur kan "chansen" att få trycka en underårig vara så lockande? Finns ju ingen rimlig förklaring till att man lägger hela sitt liv i potten så där, såvida man inte tycker det faktiskt är värt risken.

Han har ingenting att sitta och lipa över nu. Han visste mycket väl vad han satsade när han gick all in i det här. Han får ta sin förlust och stå upp för sin skit helt enkelt.

Ja detta att vilja köra in sin åderpåle i ett barn är så fullständigt jävla obegripligt. Häromkvällen hamnade jag framför ett avsnitt av SVT-dokumentären ”Född 2010”. De barn som de följer i den serien är 13-14 år gamla och alltså just i den ålder som dessa förbannade gäddor blir så jävla uppkåtade av, vid blotta tanken på att få deflorera dem. Hur i hela helvete funkar dessa ”män”!? Det finns inget som helst sexuellt attraktivt hos dessa barn. De är i en superturbulent fas i livet där de har fullt upp med att förstå vad som händer med dem själva och de vet inte om de ska betrakta sig själva som barn eller tonåring, ungdom eller vad. De kan fortfarande flippa ur och kasta sig på golvet och gråta som en fyraåring. De är sköra. Långt ifrån mentalt och fysiskt utvecklade. Att ens tro att de mitt i allt detta skulle känna sig attraherade av en äldre man med rynkor, dubbelhaka, hängbuk och bristande hygien är så urbota dumt att jag knappt orkar sitta upprätt.
Citera
2024-09-26, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Ja detta att vilja köra in sin åderpåle i ett barn är så fullständigt jävla obegripligt. Häromkvällen hamnade jag framför ett avsnitt av SVT-dokumentären ”Född 2010”. De barn som de följer i den serien är 13-14 år gamla och alltså just i den ålder som dessa förbannade gäddor blir så jävla uppkåtade av, vid blotta tanken på att få deflorera dem. Hur i hela helvete funkar dessa ”män”!? Det finns inget som helst sexuellt attraktivt hos dessa barn. De är i en superturbulent fas i livet där de har fullt upp med att förstå vad som händer med dem själva och de vet inte om de ska betrakta sig själva som barn eller tonåring, ungdom eller vad. De kan fortfarande flippa ur och kasta sig på golvet och gråta som en fyraåring. De är sköra. Långt ifrån mentalt och fysiskt utvecklade. Att ens tro att de mitt i allt detta skulle känna sig attraherade av en äldre man med rynkor, dubbelhaka, hängbuk och bristande hygien är så urbota dumt att jag knappt orkar sitta upprätt.

Det absolut märkligaste är att de flesta gäddor har barn själva, förvisso oftast vuxna, men ändå. Så jäkla dåligt minne har ingen frisk person att man inte minns hur ens barn betedde sig för 10 år sedan, så hur kan de få för sig att just barnen på KiK är sexuella varelser?

#485 har två barn i 20-års åldern, så jag förstår ingenting.
Citera
2024-09-26, 11:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det absolut märkligaste är att de flesta gäddor har barn själva, förvisso oftast vuxna, men ändå. Så jäkla dåligt minne har ingen frisk person att man inte minns hur ens barn betedde sig för 10 år sedan, så hur kan de få för sig att just barnen på KiK är sexuella varelser?

#485 har två barn i 20-års åldern, så jag förstår ingenting.

Gå in på TikTok så hittar ni tjejer man tror är klart över 15 år, stora bröst och anspelar på att suga kuk och knulla, födda 10 och 11, alla ser inte ut som barn som ni tycks tro.
https://ibb.co/FDLSRhn
Citera
2024-09-26, 11:13
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Grillo-
En undran, hur ser ni på det jag skrev om här; (FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Att en del gäddor som inte vågat styra upp ett möte eller inte gått att spåra. Ni har ju tillfredsställt dom ändå genom att sexchatta med dom, i tron om att det har varit en småtjej? O det tror dom i framtiden att det var en riktig tjej som givit dom fått fina kommentaren för deras minikukar eller ölmagar? Det har förstås fått dem att njuta ännu mer, när de sitter o rullar skinn...?
intressant vinkel. En skinnbanjo räddar ju inga barn, eller hur låter det där ordspråket?
Citera
2024-09-26, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Jag kan själv minnas hur det var att vara 14 år. 10 år äldre killar var jättegamla. Det enda jag tänkte om killar i min egen ålder +2 år var romantiska. Hålla hand, kramas, pussas, gå på bio.

Sen kan jag med säkerhet säga att s k dick pics till jämnåriga är sjukt oattraktivt. Vad tror ni 13-14-åringar skulle tycka? Dessutom vidriga dubbelhakor, gråvita uppsvällda magar etc. Hur tänker dom?

Det här med att gilla en erfaren mogen man tror jag är en vuxengrej skapat av porrindustrin, som vill legitimera gubbsex. 14-åringar tänker knappast i banor som "jämnåriga killar är katastrof i sängen" utan det kan möjligen en 25-åring som blivit rejält marinerad i ett sexualiserat samhälle göra, så jag fattar inte hur gäddorna kan gå på snacket om att barnet vill ha en erfaren man. Tror gäddor generellt har svårt att ta in hur andra tänker och känner och rimligheten i det. De har fokus på sig själva, på sina egna behov.
Citera
2024-09-26, 11:54
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballsten69
Gå in på TikTok så hittar ni tjejer man tror är klart över 15 år, stora bröst och anspelar på att suga kuk och knulla, födda 10 och 11, alla ser inte ut som barn som ni tycks tro.
https://ibb.co/FDLSRhn

Möjligt.

Men fortfarande - Hur i helvete är det i skallen på peddo gubbarna när dom tror att dom här tjejerna skulle vara intresserade???

Och att sedan skicka bild på den lilla fula jävla zombie kuken!!!???

Till alla tjejer här i tråden... Har det någonsin funkat med en dickpic?

Lägg då till risken med att springa på Sjöberg och Sara med allt vad det innebär... eller några ur Dumpen 2.0 som spöar pisset ur dom.

Jag vill ha en panel med psykologer och andra vetare som kan förklara det här beteendet för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in