2024-08-28, 16:54
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Många troll i deras kommentarsfält i direkt-streamingen på morgongänget idag. De idiotförklarar SD för allt; vad är deras syfte? tror de SD ändrar sig p.g.a. sådant? Eller är de AfS-supportrar? Eller vänsterliberaler som trollar för att svartmåla SD?

Tror inte de är Afs. Det är liksom inte bara Afs som kan kritisera SD utan att vara rödgrön. Vi har ju Markus Allard, regeringskritiker från Örebropartiet, och han är långt mer populär och mer karismatisk än någon från Afs. Dessutom är det populärt bland besvikna SD-väljare att säga att de ska sluta rösta och ge upp politiken.
Citera
2024-08-28, 18:10
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Tror inte de är Afs. Det är liksom inte bara Afs som kan kritisera SD utan att vara rödgrön. Vi har ju Markus Allard, regeringskritiker från Örebropartiet, och han är långt mer populär och mer karismatisk än någon från Afs. Dessutom är det populärt bland besvikna SD-väljare att säga att de ska sluta rösta och ge upp politiken.

Jag tycker bara de har en okonstruktiv inställning för att skriva på Riks. Allard är ju ganska så SD-vänlig och är ju med i Riks ofta. AfS hade väl ett par bra f.d. SD men sopan Kasselmark (?) har ju skrämt i väg alla. Är han Jeff Ahl kvar? Han var rätt vettig och lite i SDs vänsterflygel.
Citera
2024-08-28, 18:11
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag tycker bara de har en okonstruktiv inställning för att skriva på Riks. Allard är ju ganska så SD-vänlig och är ju med i Riks ofta. AfS hade väl ett par bra f.d. SD men sopan Kasselmark (?) har ju skrämt i väg alla. Är han Jeff Ahl kvar? Han var rätt vettig och lite i SDs vänsterflygel.

Jeff Ahl röstade på Denice Westerberg i SD i EU-valet i somras.

Markus Allard gav en känga åt regeringen på x på grund av reduktionsplikten.

Saken är den att de som är besvikna på SD inte alls behöver gilla Afs.
Citera
2024-08-28, 18:39
Medlem
Citat:

Nej Jeff Ahl är inte kvar i AFS

Citat:
Tillsammans med fem andra ledamöter valde han i mars 2023 att lämna styrelsen, i protest mot partiledaren Gustav Kasselstrands ledarskap

Citat:
I juni samma år lämnade han även partiet helt och hållet
Citera
2024-08-28, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Nej, jag menar bara att den nuvarande regeringen har väldigt mycket att bevisa när det kommer till migrationspolitiken. Det har tagits små steg i rätt riktning, men det räcker inte på långa vägar.
Givetvis är det så. Det saknas sjukdomsinsikt även när barnsoldater springer på våra gator. Vet inte vad som ska krävas för att politikerna ska vakna upp. Det är i princip samma dårar som idag sitter i riksdagen som lagt ned försvaret och kärnkraften samt tagit in 800000 analfabeter och långt över en miljon muslimer. En gång dåre alltid en dåre. Det största partiet i Sverige vill lösa situationen med en broschyr.
Citera
2024-09-17, 22:31
Avslutad
Nääää nu pallar jag inte mer. Jag satte på en youtubeklipp och man märker att de stänger ner servern samtidigt som man tittar men man uppfattar inte att de gör de. Samma sak med litteraturbanken och man fortsätter att läsa. Och SVT började retas och prata med squeeky röst, jag bryter ihop jag behöver nyheter inte marknadsföring
Citera
2024-09-26, 09:35
Medlem
Grievers avatar
Var har Linn tagit vägen?
Citera
2024-09-26, 11:49
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Var har Linn tagit vägen?

Hon har fått jobb i EU/Bryssel. Vet inte exakt med vad men kanske åt SD? Hon har jobbat där förut.
Citera
2024-10-02, 11:19
Medlem
Arthass avatar
Citat:
Hon har fått jobb i EU/Bryssel. Vet inte exakt med vad men kanske åt SD? Hon har jobbat där förut.

Hon jobbar åt Dick Erixon i Bryssel. Lycke till
Citera
2024-10-12, 11:33
Avslutad
RIKS borde sluta uppmärksamma vad Annika Strandhäll och andra vänsterliberala stolpskott uttrycker sig på twitter/X. Antingen är dessa vänsterliberaler svagbegåvade på riktigt eller så spelar de bara dumma för att få sympati. Det är inte ens roligt utan bara tragiskt.
Citera
2024-10-20, 13:46
Medlem
Längesedan man såg Mira. Hon har väl inte slutat? Vore trist.
Citera
2024-10-20, 13:56
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LindvidArman
Längesedan man såg Mira. Hon har väl inte slutat? Vore trist.

Hon har nyss fått barn och torde därmed vara mammaledig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in