Nu får vi ser hur länge det tar, håller inte andan, innan "rotebro-conny" galopperar in för att ta henne i försvar... The knight in white, shining armour...
Är det fastställt att det är samma kvinna, Helén Axelsson, som i min skapade tråd?
Nu får vi ser hur länge det tar, håller inte andan, innan "rotebro-conny" galopperar in för att ta henne i försvar... The knight in white, shining armour...
Är det fastställt att det är samma kvinna, Helén Axelsson, som i min skapade tråd?
BO skjuten tidigare i år av polis när han gjorde inbrott.
Den här gången blev han skjuten i en lägenhet, men larmade polisen från gatan. Kanske handlade om ett nytt inbrottsförsök?
Hahaha håller han fortfarande på med inbrott..
Han o hans brorsa gjorde inbrott överallt på holma runt 2001-2005,trodde han hade avancerat i brottets bana
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!