Citat:
Ursprungligen postat av
SvinFullGrek
Jag förstår fortfarande inte varför du bryr dig. Har du gotet blivit lurad personligen?
Alla prylar inköpta med föreningens pengar borde rimligtvis kunna nyttjas av varje betalande medlem.
Jag jag har aldrig donerat pengar till varken Dan Eriksson, Magnus Söderman, Björn Björkqvist eller Jalle Horn. De har redan så mycket pengar så de behöver knappast mina också. Jag bryr mig därför att jag finner det otroligt intressant att man kan äga så mycket och ha så mycket stålar bara för att kämpa för Sverige och svenskarna. Kan någon nämna nån annan ÄKTA nationalist som blivit förmögen på kampen?
Citat:
Ursprungligen postat av
WhiskeyTango84
Grattis det här kunde jag ha förklarat för dig för flera år sedan och ja de har tjänat bra på folks godtrogenhet, blåst gamla kollegor, låtit folk jobba gratis osv men du blåser upp det till mer än vad det är om vi pratar "rikedomar"
Visst fasen bor de i hus tex men kan du med 100% säkerhet säga att de äger sina hus skuldfritt och inte har lån på dem som alla andra ?
Du är bra whiskeytango84, riktigt bra. Men du underskattar resurserna och tillgångarna som dessa män förvaltar över.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lettland
Någon påstod att de var förmågan för att de köpt fastighet, de har väl köpt fastighet i området kring Älgarås.
Att köpa fastighet där är inte direkt dyrt.
Jag tror ingen blir förmögen på att vara nazist i Sverige, är högst troligt bättre betalt att ha ett vanligt jobb.
De här männen äger idag förutom privata villor även två fastigheter till. Minst sagt imponerande...
Citat:
Ursprungligen postat av
Kvillebacken1
Inte speciellt dyrt i Töreboda kommun. Huset kostade väl 450 eller 550 tkr. Sen var det i rätt risigt skick men det fixade sig med gratisarbete av något 20-tal Josef och Daniel Frändelöv-typer som ställde upp gratis för att få vara en del av en gemenskap.
Gratisarbete och donationer har gjort Dan Eriksson, Magnus Söderman, Björn Björkqvist och Jalle Horn stadiga i kassan