Citat:
Nu minns jag inte hur mycket lön de tar ut även om jag har sett siffror på det och det var en rätt så schysst lön med tanke på hur lite de jobbar kontra vanliga svenssons med 9 till 5 jobb men det var inga astronomiska summor men helt klart schysst med deg dock så är de INTE superrika men ändå pengar de kan leva bra på.Jäpp, gotet är mest troligt ett troll, eller en riktig pappskalle. Han menar att Dan, Magnus och Björn är rika för att de äger saker som i stort sett alla äger eller har råd med. Jag tror inte att de tjänar särskilt mycket på Svegot. Det kan tänkas att de har pengar sparade sen tidigare, från deras förra arbeten och domänsvindleri.
Detta gällde dock Dan och Magnus. Andra ska jobba antingen gratis eller för betydligt mindre deg annars så åker man ut och ersätts.
Husdrängen Josef lär tex knappt ha fått en spänn i lön och när Björn kräver ut innestående lön för nedlagt arbete så blir det problematiskt för de här herrarna och konflikt uppstår och ja nu är inte Björn kvar heller i DFS och ingen stor fan av varken Dan eller Magnus heller utan har hittat tillbaka till Jonas av alla människor med tanke på vad som hände där som också är en mycket skarp kritiker av de här herrarna och deras lilla "projekt"
Det skulle vara intressant att veta vad Hjalle tjänar men det lär inte vara i nivå med Dan och Magnus om jag får gissa lite och den dagen han kräver påökt så lär han gå upp i rök också.