Citat:
Ursprungligen postat av
Colorgreenandpink
Varför ljuger du för?
Var har jag försvarat Chrippa med näbbar och klor?
Var? Visa mig.
Eller handlar det om bristfällig läsförståelse?
För vad jag sätter mig emot är olika skribenters helt galna och lögnaktiga teorier och påståenden i tråden.
Du ingår bland dessa.
Mutemute förfäras över vad som skrivs om stackars rask, det är ju såååå synd om barnen.
Samtidigt som hon eldar på och skriver skit om Chrippa, vilket i sin tur drabbar Chloe.
Enligt samma skribent så har rask dessutom inget dåligt rykte, och han är en bra pappa.
Jag har mest lagt märke till mutemute, men jag hojtar till om jag kan komma på eller se någon mer.
Jag ljuger ju inte, visst kanske det inte är med näbbar och klor i just ditt fall så det uttrycket kan jag be om ursäkt för och tona ner men du är ändå orimligt försvarande av Chrippa utifrån vad han gör och hur han beter sig och i relation till hur du kan kritisera de andra.
Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Min tanke där var Rasks barn, att dom inte får egna rum, och jag tyckte det var skit om någon ställt till så att dom inte fick hyra huset så som jag fick höra från bekant.
Ja och barnen är det synd om, så är ju så. Precis som det är synd om lilla C här kring Chrippa och Julia.
Men Rask som person är ju dock även han extremt problematisk och det har jag ändå en uppfattning av att du inte stödjer på det sättet?