2024-09-25, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, jag slingrar mig inte och det var inte luddigt.

Jag delade saker i tråden om Angelica -. det vet du ju redan så det behöver inte fråga om.

Om din fråga är om Chrippa är min källa -- så ställ den istället för att hålla på med tramsande och att försöka leka smart.
Svaret är Nej - det är han inte.

Var det tydligt nog för dig?

Saknar fortfarande de konkreta exempel som du påstår om mig och om någon taxichaufför som du blandade in mig med.

Så inte helt tydligt.
Citera
2024-09-25, 22:00
Medlem
Har hört att någon har Chrippa som källa och tror det han säger om Angelica. Och hon är ju inte topic här kring sin familjebildning eller var hon är skriven. Men att hon har kritiserat Chrippa har stört honom så till den milda grad att han har blivit en källa.

Chrippas mentala hälsa är för svag för honom att vara ute på nätet. Han skulle använda sin tid till att läsa in mellanstadiet. Det vore en bra början. Sen kan han i och för sig plugga på anstalten men vi får se.
Citera
2024-09-25, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag kan ställa vilken fråga jag vill till dig, liksom du kan välja att neka ett svar, om du känner för det.

Tycker du den här A är trovärdig och har något att elda vidare på?

Ta det lugnt.
Du kunde fått svar på din fråga utan att behöva ställa den.

På din fråga om jag anser att A är trovärdig: kan vara så.

Jag är inte helt med på vad du menar om hon har något att elda vidare på, så det kan jag tyvärr inte svara på.
Citera
2024-09-25, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det är en person, du sa vissa vilket är plural - så någon mer? Och jag är i båda trådarna och just därför har jag märkt detta.
Tror mest att du kände dig extremt träffad av att du är en av er jag syftade på.

Mutemute123, ser du problematiken med Rask? Eller är du den Colorgreenandpink har rätt om i detta fall?

Att försvara Chrippa med näbbar och klor är ju bara rent av ett läskigt beteende med tanke på att det inte ens går att blunda för att han har sina brister med även om man anser att Rask är värre.

Min tanke där var Rasks barn, att dom inte får egna rum, och jag tyckte det var skit om någon ställt till så att dom inte fick hyra huset så som jag fick höra från bekant.
Citera
2024-09-25, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Min tanke där var Rasks barn, att dom inte får egna rum, och jag tyckte det var skit om någon ställt till så att dom inte fick hyra huset så som jag fick höra från bekant.

Det förstod man ju direkt att det var någon som gladeligen förstörde för dem.
Citera
2024-09-25, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Varför ljuger du för?

Var har jag försvarat Chrippa med näbbar och klor?

Var? Visa mig.

Eller handlar det om bristfällig läsförståelse?
För vad jag sätter mig emot är olika skribenters helt galna och lögnaktiga teorier och påståenden i tråden.
Du ingår bland dessa.

Mutemute förfäras över vad som skrivs om stackars rask, det är ju såååå synd om barnen.
Samtidigt som hon eldar på och skriver skit om Chrippa, vilket i sin tur drabbar Chloe.
Enligt samma skribent så har rask dessutom inget dåligt rykte, och han är en bra pappa.

Jag har mest lagt märke till mutemute, men jag hojtar till om jag kan komma på eller se någon mer.

Jag ljuger ju inte, visst kanske det inte är med näbbar och klor i just ditt fall så det uttrycket kan jag be om ursäkt för och tona ner men du är ändå orimligt försvarande av Chrippa utifrån vad han gör och hur han beter sig och i relation till hur du kan kritisera de andra.

Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

Ja och barnen är det synd om, så är ju så. Precis som det är synd om lilla C här kring Chrippa och Julia.
Men Rask som person är ju dock även han extremt problematisk och det har jag ändå en uppfattning av att du inte stödjer på det sättet?
Citera
2024-09-25, 22:41
Medlem
Har Chrippa en enda polare kvar? Känns till och med som att Luggen är rätt trött på honom.
Citera
2024-09-25, 22:47
Medlem
Verbal.Kints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Angelica T. Han snackar bara så jävla mycket skit just nu. Angelica T var vän med Julia och är starkt kritisk till Chrippa och Julia som föräldrar med all rätt.

Angelica T har haft massa fosterbarn, hade ett, fick 2 egna så Soc omplacerade till farmor, där gick det inte lika bra och sedan har ungen omplacerats massor. Angelica har levt i ett destruktivt förhållande efter det och hon är sjukskriven idag. Hon försöker väl bli känd influenser. Vet inte hur stor hon är riktigt.

Låter som att hon inte är speciellt lämplig hon heller.
Citera
2024-09-26, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Nu gör du ju dig bara mer dum än nödvändigt. Är det så bedrövligt viktigt att försvara Chrippa angående allt?

Hade han inte malt på om tjejen i ett dygn eller två och lagt ut den texten, inga problem. Låt han åka dit och äta, om han tycker att det är spännande. Du vet, likväl som flera andra, att det var ett förtäckt hot.
Du samlar poäng i blindhet.

Men du kallar inte det Angelica gör för att mala på. Chrippa har inte försvarat sig mot allt, chrippa har försvarat sig i några inlägg mot flera hundra inlägg hon gjort.

Ett hot om att visa upp att hon jobbar svart på den lokala grillen då.
Citera
2024-09-26, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han är uppenbart stressad i situationen nu samtidigt som han måste bråka om AT för att bli relevant igen nu när det är väldigt tyst om honom förutom här då.
Jag klargör för sista gången. Angelica Tärnsby är den som bråkar, stalkar och ljuger, både här och där. Om Linnea, Jupiter och Chrippa.
Citera
2024-09-26, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Sjätte gången gilt...?
https://auktion.kronofogden.se/auk/w.object?inC=KFM&inA=20240918_1045&inO=96
https://auktion.kronofogden.se/auk/w.object?inC=KFM&inA=20240918_1045&inO=42

Mirrors:
https://web.archive.org/web/20240925004808/https://auktion.kronofogden.se/auk/w.object?inC=KFM&inA=20240918_1045&inO=96
https://web.archive.org/web/20240925005008/https://auktion.kronofogden.se/auk/w.object?inC=KFM&inA=20240918_1045&inO=42

Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Förmodligen har cartierarmband sålts fler än 6 gånger hos kronofogden och inte satt chrippa i föräldrarnas förråd när polisen kom. Tänkt källkritik mannen.

Jag syftade på att Skabbe nu har avtvingats egendom en sjätte gång under 2024.

Det är härligt att våra myndigheter fungerar, eller hur?
Citera
2024-09-26, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är klart att det gör. Myndigheter kommer till slut sätta stopp. Men det maler långsamt och under tiden kommer han låtsas att allt är lugnt och styra pistolen åt annat håll.
Han är en ynkrygg.
Sekten försöker styra pistolen, åt fel håll. Mot Julias huvud?

Hur slutar det, tror du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in