2024-09-25, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Togs det bort eller försvann eftersom det legat ute så länge? det var ju en story och dem försvinner ju efter ett tag.

Jag tycker också hot är fel, tex när El lobo åkte hem och knackade på hos jocke, jag kan fatta att man tycker det är obehagligt.

Jag såg chrippas inlägg och uppfattade det inte som ett hot.
Hade Chrippa tex sagt att han skulle åka hem till A, åka dit för att prata med A, eller liknande. Eller uttryckt sig hotfullt innan och sedan sagt att han ska åka till As stad kan jag förstå det.
Men nu såg inte inlägget ut så, det fanns ingenting som tydde på att Chrippa tänkte skada eller söka upp A.

Jag såg den inte, tyckte du skrev att den togs bort och svarade på det.
Ingen aning om vem el lobo är eller vad han har gjort. Men det låter precis som du skriver obehagligt.
Sen vet jag inte vad för kommunikation de har, han kanske har bett om ursäkt om det uppfattades fel.
Citera
2024-09-25, 16:03
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Han är visst dömd för misshandel. Och läs all text en gång till.
När blev han dömd för misshandel? har du den fupen?
Citera
2024-09-25, 16:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag såg den inte, tyckte du skrev att den togs bort och svarade på det.
Ingen aning om vem el lobo är eller vad han har gjort. Men det låter precis som du skriver obehagligt.
Sen vet jag inte vad för kommunikation de har, han kanske har bett om ursäkt om det uppfattades fel.
aha, ja jag menade bara att det var borta, chrippa skrev någon gång under gårdagen, så jag vet inte om det försvann pga tiden eftersom det var en story eller om det blev borttagen. Förlåt för att jag var otydlig

El lobo är en kompis till Olof. Hans besök hos jocke var obehagligt även om hans syfte inte var att göra något, utan bara knacka på och prata med jocke. Som tur är var jocke inte hemma.
Citera
2024-09-25, 16:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Nu gör du ju dig bara mer dum än nödvändigt. Är det så bedrövligt viktigt att försvara Chrippa angående allt?

Hade han inte malt på om tjejen i ett dygn eller två och lagt ut den texten, inga problem. Låt han åka dit och äta, om han tycker att det är spännande. Du vet, likväl som flera andra, att det var ett förtäckt hot.
Jag försvarar han inte angående allt. Gör han skit förtjänar han skit.
Men att folk sen överanalyserar och antar saker som faktiskt inte står blir bara störande.

Man måste ju kunna ifrågasätta? eller får man bara säga "ja du har rätt"?
Ska man göra likadant när folk säger att jocke är en pedofil "ja du har rätt", eller ska man ifrågasätta varför personen tror det?

Han malde inte på om henne igår, han skrev typ 2 inlägg varav 1 var det med att åka till Norrtälje. Ingenstans uttryckte han sig att han skulle söka upp henne eller skada henne eller liknande.
Jag har inte läst var Chrippa har skrivit idag, han kanske har skrivit mer hotfullt idag än igår? det enda jag läste var att han skulle kolla upp om A begått bidragsbrott tror jag?
Citera
2024-09-25, 16:14
Bannlyst
Citat:
När blev han dömd för misshandel? har du den fupen?

Han blev det 2008 det har han tagit upp i storytime och det är allmänt känt så försök inte.
Citera
2024-09-25, 16:17
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Han blev det 2008 det har han tagit upp i storytime och det är allmänt känt så försök inte.
Sorry, men jag följde inte Chrippa 2008, jag är inte ett sånt stort Chrippa fan som du är.
Jag har vetat lite vem han är genom Jocke, och hamnade här när Linnea anklagade honom för misshandel och det startades ett sjukt drev som jag tyckte var riktigt jävla vidrigt och äckligt.
Kan du dela FUPen angående misshandeln?
Citera
2024-09-25, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Sjätte gången gilt...?
https://auktion.kronofogden.se/auk/w.object?inC=KFM&inA=20240918_1045&inO=96
https://auktion.kronofogden.se/auk/w.object?inC=KFM&inA=20240918_1045&inO=42

Mirrors:
https://web.archive.org/web/20240925004808/https://auktion.kronofogden.se/auk/w.object?inC=KFM&inA=20240918_1045&inO=96
https://web.archive.org/web/20240925005008/https://auktion.kronofogden.se/auk/w.object?inC=KFM&inA=20240918_1045&inO=42
Förmodligen har cartierarmband sålts fler än 6 gånger hos kronofogden och inte satt chrippa i föräldrarnas förråd när polisen kom. Tänkt källkritik mannen.
Citera
2024-09-25, 16:21
Bannlyst
Citat:
Sorry, men jag följde inte Chrippa 2008, jag är inte ett sånt stort Chrippa fan som du är.
Jag har vetat lite vem han är genom Jocke, och hamnade här när Linnea anklagade honom för misshandel och det startades ett sjukt drev som jag tyckte var riktigt jävla vidrigt och äckligt.
Kan du dela FUPen angående misshandeln?

Konstigt då du anser dig veta allt.

Nej du får inte FUPen av mig då du är så vidrig verkligen. Du kan begära ut den på länsarkivet som faktiskt ligger i Vadstena.
Citera
2024-09-25, 16:21
Medlem
Citat:
Jag försvarar han inte angående allt. Gör han skit förtjänar han skit.
Men att folk sen överanalyserar och antar saker som faktiskt inte står blir bara störande.

Man måste ju kunna ifrågasätta? eller får man bara säga "ja du har rätt"?
Ska man göra likadant när folk säger att jocke är en pedofil "ja du har rätt", eller ska man ifrågasätta varför personen tror det?

Han malde inte på om henne igår, han skrev typ 2 inlägg varav 1 var det med att åka till Norrtälje. Ingenstans uttryckte han sig att han skulle söka upp henne eller skada henne eller liknande.
Jag har inte läst var Chrippa har skrivit idag, han kanske har skrivit mer hotfullt idag än igår? det enda jag läste var att han skulle kolla upp om A begått bidragsbrott tror jag?

Absolut får man ifrågasätta, men försvaret - gäller inte bara dig, utan i högre grad andra - blir bara löjligt. Ber om ursäkt att jag gick på dig. Fler än två inlägg har det blivit, även muntliga.

Så klart skrev han inte att han skulle söka upp henne, men det är fortfarande ett förtäckt hot.
Citera
2024-09-25, 16:26
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Absolut får man ifrågasätta, men försvaret - gäller inte bara dig, utan i högre grad andra - blir bara löjligt. Ber om ursäkt att jag gick på dig. Fler än två inlägg har det blivit, även muntliga.

Så klart skrev han inte att han skulle söka upp henne, men det är fortfarande ett förtäckt hot.
Jag försvarar inte hot. Och har Chrippas inlägg idag emot A varit med aggressiva eller hotfulla så har Chrippa absolut gjort fel. Jag såg som sagt bara inlägget igår, inte kollat idag.

Jag är väldigt anti folkdomstolar på nätet, och väldigt positiv till ordentliga utredningar hos polisen, soc, eko, osv.
Det påstås ju vara massa anmälningar både mot Chrippa, Jocke och andra inblandade, ska bli skönt när dem utredningarna läggs ner eller leder till åtal, så får man allt lite mer svart på vit vilka brott folk faktiskt har begått.
Citera
2024-09-25, 16:28
Bannlyst
Citat:
Jag försvarar inte hot. Och har Chrippas inlägg idag emot A varit med aggressiva eller hotfulla så har Chrippa absolut gjort fel. Jag såg som sagt bara inlägget igår, inte kollat idag.

Jag är väldigt anti folkdomstolar på nätet, och väldigt positiv till ordentliga utredningar hos polisen, soc, eko, osv.
Det påstås ju vara massa anmälningar både mot Chrippa, Jocke och andra inblandade, ska bli skönt när dem utredningarna läggs ner eller leder till åtal, så får man allt lite mer svart på vit vilka brott folk faktiskt har begått.

Kolla vad Banal lade upp. Solklart hot visst?
Citera
2024-09-25, 16:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
AI kallas det. Kanske dags för dig att vakna. Linnea har mycket samlat på Chrippa nu. Hon samlar ju på grejer om honom, och har nu fått honom att ta bort tydliga märken kring ögat. Det kallas logik serru.
Fantasier och lögner i hopp om att skapa trådsanningar kallas det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in