Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Skapa konflikt?
Angelica bedriver en hatkampanj gentemot Chrippa, Linnea som pågått länge - och nu har hon harvat in Julia också.
Det är väl självklart att hennes egen kappsäck och hennes motiv måste kunna diskuteras.
Att sitta och ljuga vilt om människor är ju knappast okej - och är det någon som borde vara vuxen så är det med ålderns rätt hon - och det är henne du bör rikta dina välmenande råd till. Inte Chrippa som efter lång tid fått nog.
Varför ironiserar du över min källa? Du vet ju inte ens vem det är. Tycker du att det är trevligt gjort av dig?
Jag riktar mig till Kräftan eftersom det är ett återkommande inslag att han fortsätter elda på. Då har man inte lärt sig från första gången och man gör inget för att rätta till situationen, utan man tar aktiva beslut att göra det värre.
Det kan inte du bli arg över eller ta personligt.
Kan du ge konkreta exempel samt bevis som visar på att det hon sagt är lögn?
Du ansåg väl för inte så längesedan att Jullan inte är trovärdig, varför ömka för henne helt plötsligt?
Jag har svårt att tro att du plötsligt skulle ha en trovärdig källa som ger dig sanningsenlig information efter så lång tid. Den senaste du påstod var en trovärdig källa var väl Kräftan själv i samband med sitt uttalande om fotot som L publicerade, det landande inte så bra.
Jag kan ha fel, och jag kan i så fall be om ursäkt för att jag inte var trevlig gällande det.om.du upplevde det så.